Ziggo
Heb alles in één basis van Ziggo. Sinds verhoging internetsnelheid op 1mei 2014 constant problemen met verbinding, zowel bedraad als draadloos. Dit aangegeven bij Ziggo, heb sinds13 juni nieuwe Ubee modem gekregen, omdat vorige Ubee modem problemen gaf. Had gehoopt dat het probleem nu zo zijn opgelost, maar helaas. Moet nu elke dag modem stroomloos maken omdat de verbinding wegvalt, met name Wifi. Mijn vraag is nu wat kan ik hier aan doen, de provider is toch verplicht om een deugdelijk product te leveren?
Uiteraard moeten ze daar voor zorgen. Ik dacht even dat het aan het gebruikte kanaal lag, maar als je die problemen bedraad ook hebt dan kan het dat niet zijn.
Blijven klagen denk ik, tot ze een monteur sturen. Wel vreemd dat door dit door een snelheidsverhoging lijkt te zijn ontstaan.
De monteur van Ziggo is bij mij thuis geweest om de nieuwe modem en router in één aan te sluiten. Wat de monteur zei is het volgende, als het draadloos signaal niet goed werkt kunt u de oude router die ik er voorheen tussen had zitten, er weer achter zetten.
Wat betreft het gekozen kanaal, deze heb ik ingesteld door met een App te zoeken naar het meest geschikte, in mijn geval is dit kanaal 11.
Anders stuurt u maar een ingebrekestelling naar Ziggo.
Dan stelt u een termijn waarbinnen dit moet zijn opgelost. Bijv. 2 of 3 weken. Lukt het niet binnen die termijn, dan (zo stelt u) gaat u terug naar uw oude contract of u ontbindt het contract. Vraag tevens een lichte schadevergoeding voor de tijd dat u niet op een normale manier van uw internet heeft kunnen genieten.
(Hou het wel redelijk.)
KANAAL 11?
Ja, maar die test, als ik mijn modem uit had tijdens het testen kreeg je dit nummer als beste maar zodra ik mijn modem op 11 weer aan zet storen we elkaar.
Ook bestaat de kans dat na goed werkende plaatsing iemand anders een nieuw modem kreeg en ook op 11.
Dus meet nogmaals of wissel eens een keer.
Inderdaad, blijven bellen. Gelukkig betaal je sinds 1 juni het normale beltarief op 0900-1884, dus geen 10 cent meer p.m. +. Maar goed, ook dat kan oplopen, dus, gezien de langdurige klachten, vraag of Klantenservice u even terugbelt.
[quote=boppe1943 schreef op zondag 22 jun 2014, 12:29]Inderdaad, blijven bellen. Gelukkig betaal je sinds 1 juni het normale beltarief op 0900-1884, dus geen 10 cent meer p.m. +. Maar goed, ook dat kan oplopen, dus, gezien de langdurige klachten, vraag of Klantenservice u even terugbelt.
Topicstarter heeft alles-in-1, dus kan met nr. 1200 gratis naar klantenservice bellen. Nog handiger is hierover een vraag te stellen op het Ziggo gebruikersforum
Ik had hetzelfderobleem. Op advies van de ziggomonteur op kanaal 1 gezet. Het probleem is opgelost.
Waaruit bestaan de problemen precies?
En ja het is een lastige klus om de klantenservice van Ziggo te van overtuigen dat het probleem bij hun zit. Moet je toch al gauw 2 à 4 uurtjes geduld voor uittrekken.
Maar wanneer het zover is, wordt het vaak wel opgelost. Enkel het overtuigen dat het procedures anders zouden moeten, dat lukt echter niet. Zo is een klacht online, schriftelijk, indienen niet mogelijk, best raar van 'n provider die internet aanbiedt..
Waardeer uw abonnement - vannacht vanaf 00:00 uur - op naar Alles-in-1 PLUS 90/9 Mbit/s.
Geen bevredigend resultaat van de eventuele verhoging? Dan kan het Alles-in-1-abonnement weer verlaagd worden naar Alles-in-1 BASIS en als u dit uiterlijk op maandag 30 juni 2014 doet via 'Mijn Ziggo' dan is op 1 juli a.s. de verlaagde BASIS weer gerealiseerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer