Ziggo verhoogt prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand
Ziggo verhoogt weer zijn prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand. Volgend de Europese Commissie en ook Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) niet als monopolistische gezien. Maar in de afgelopen jaar is de prijs van een gemiddeld ziggo abonnement met €9.00 + gestegen. En er is geen alternatief. KPN en hun kopernetwerk is geen concurrent, niet qua snelheid en zij hebben hun netwerk wel open moeten stellen. Ook glasvezel aanleg blijft uit door burocratie en financielle moeilijkheden. Maar Ziggo(Liberty Global) hoeft hun netwerk niet open te stellen. Want de Autoriteit Consument & Markt steld het volgende "openstellen kabel is te duur en te complex voor nieuwkomers" via tweakers. Zie ook rapport virtuele toegang (VULA). het begint er toch meer en meer op te lijken dat Ziggo(Liberty Global) een monopolie postie heeft en hier een melkkoe van wil maken en de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) dus toekijkt en niks doet.
Misschien is het weer eens tijd dat Ziggo(Liberty Global) door kassa op het maatje wordt geroepen en dan tevens de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) wat zij hiervan vinden.
Ziggo (Liberty Global) moet de kabel open stellen voor anderen tegen redelijke prijs of misschien moet Ziggo(Liberty Global) en het kabelnetwerk wat ze hebben wel van elkaar gesplitst worden om toegang voor iedereen mogelijk te maken en tevens de concurrentie op de Nederlandse kabelmarkt te vergroten.
Kassa?
Zou U de letters ietsje groter willen schrijven ik kan ze echt niet lezen zo hoor. Enne bedankt voor de mededeling , gaat lekker naar n ander en klaar is t
Heb je wel gelezen wat TS schrijft? En als je echt geen zinnig antwoord wil geven? P.S. Hans heeft mooie aanbiedingen.
@simon55 Letter grote is pnt 11. Als het voor u alsnog te klein is houd u CTRL toets van het toetsen ingedrukt een scrolt u met u scrolwiel op de muis naar voren of achteren om tekst groter of kleiner te maken. ;)
Dat weet ik ook wel , maar vanmiddag stonden deze letters van TS steller allemaal als n centimeter of vijf hoog geschreven
Als u vindt dat Kassa ergens aandacht aan moet besteden, moet u zich tot KASSA wenden. Dit is het forum.
Misschien hier even de richtlijnen lezen?
Dus u maakt uself vreselijk druk om een prijsvergoging van tussen de 1.8% (Connect Start & Play Complete van € 54,95 naar € 55,95 met een verhoging van € 1) en 3.2% (Connect Max en Play Max van € 79,95 naar € 82,50 met € 2,55)?
Ik zou, als ik u was, géén winkel meer binnenlopen! Dat zijn zeer acceptabele prijsaanpassingen waar noch de NMA, noch Kassa iets van hoeven te vinden.
Betaal nog steeds € 77,95 per maand voor Connect Max & Play Max.
Las zo juist het bericht op www.coax.nl
https://www.coax.nl/
Dus als u een bedrijf opzet wat enorm goed gaat lopen en u heeft miljoenen klanten dan zet u uw deuren open voor de concurrentie?
Natuurlijk wil Ziggo zijn eigen netwerk in eigen beheer houden.
Hadden de andere aanbieders maar slimmer moeten zijn.
Ziggo investeert miljoenen en miljoenen in haar netwerk, dat kost geld en dat betalen wij als klant. Maar bijna ieder jaar gaat de snelheid ook omhoog zonder dat u daarvoor.betaalt.
Uw zorgverzekeraar wordt toch ook ieder jaar duurder.
Nou mijn abonnement is echt geen 9 euro gestegen het afgelopen jaar, en niet eens de afgelopen jaren. In 2015/16 betaalde ik € 42,50, in 2016/17 € 44,45 en in 2017/18 (dus vanaf 1/7) ga ik zo te zien € 46,00 betalen. Da's dus € 3,50 (ruim 8%) in 2 jaar... niet echt iets om mij druk over te maken.
Drie procent, dat valt toch reuze mee? Consumenten 'stemmen' met hun voeten. Als 't hen niet bevalt, gaan ze naar een ander. U vindt anderen geen concurrent maar daar denken de pro's van de ACM toch anders over. Ben geneigd hen eerder te geloven dan u.
Men heeft mij nog niet bericht hierover de verhoging van het abonnement. En per wanneer gaat die verhoging dan wel in?
Las daarstraks op COAX.nl hierover. ZIGGO heeft zelf hierover nog niet gecommuniceerd met de klant/abonnee.
https://www.coax.nl/
De link naar de nieuwe prijzen stond al in de 1e zin van dit topic.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer