jr
door jrgand Apr 16, 2008 om 09:09
Computers & telefonie

Zyxel modem i.p.v. expereiabox

Ik heb de volgende vraag.

Momenteel zit ik nog met surfen en bellen bij HetNet maar binnen kort ga ik over naar Telfort. Het opzeggen bij HetNet is adm rond (schriftelijk bewijs aanwezig)

Van Telfort heb ik het Zyxel modem reeds ontvangen maar als ik dit aansluit op de adsl-lijn geef hij wel de dsl-lijn aan maar geen internet (lampje brand rood)

Wie weet hoe het mogelijk is om toch het Zyxel modem aante sluiten. Want een draadloos modem is toch een draadloosmodem

De expereiabox voldoet aan de zelfde eisen als de Zyxel (draadloos met Voip)

Graag en reactie

480 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 16, 2008 om 13:08
16950 Antwoorden / 202 Vragen

Het kan heel goed zijn dat uw KPN lijn nog actief is. Mijn advies: de helpdesk van Telfort.

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2008 om 19:09
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het heeft zo weinig zin. Het kan op zich wel, maar dan wordt straks je Telfort lijn opgeleverd en dan heb je weer een probleem dat het niet werkt omdat je alle instellingen hebt gewijzigd. Waarom niet gewoon even die extra paar weekjes geduld hebben?

Als je per se wil, dan kun je bij de ondersteunings-pagina's van HetNet vast wel vinden hoe de instellingen moeten zijn om met een eigen modem van het HetNet netwerk gebruik te maken.

Mijn advies: doe het niet.

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2008 om 19:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen

P.S. als je ondanks dit toch een heel eigenwijze bui krijgt, maak dan tenminste een backup van de instellingen.

labswans
door labswans - Apr 16, 2008 om 19:41
1918 Antwoorden / 10 Vragen

informatie gevonden

instellen modem zyxel telfort

labswans

edwardus
door edwardus - Apr 16, 2008 om 20:01
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat heeft nog geen zin, de lijn is nog niet opgeleverd.

labswans
door labswans - Apr 16, 2008 om 20:09
1918 Antwoorden / 10 Vragen

dat is niet mijn probleem , ik bewantwoordt alleen de vraag dus ...........

dirck
door dirck - Apr 16, 2008 om 23:34
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Dan moet je de vraag wel goed beantwoorden Labswans.

De vraag is namelijk: hoe krijg ik het Zyxel modem aan de praat met Surfen en Bellen van HetNet?

labswans
door labswans - Apr 17, 2008 om 15:01
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zo staat het er niet ...................