4X REPERATIE
HALLO;MIJN TV IS AL VOOR DE VIERDE STUK HIJ IS PAS ANDERHALF JAAR OUD EN DE ELLENDE IS NET BINNEN HET GARANTIE JAAR BEGONNEN.IK BEN HET ZAT WAT KAN IK ALS CONSUMENT NU BEGINNEN? HET IS STEEDS HETZELFDE EUVEL.
Na 3 pogingen tot reparatie van dezelfde nog immer aanwezige klacht mag u tot ontbinding van de koopovereenkomst overgaan. Meldt dit schriftelijk aan de winkelier en u kunt het aankoopbedrag van hen terug eisen (brengschuld voor verkoper) en het toestel laten ophalen (haalschuld voor verkoper). Het betreft een consumentenaankoop en het toestel voldoet duidelijk niet aan de verwachting, terwijl herhaalde reparatie geen enkel effect heeft gesorteerd. Succes.
Het is een Panasonic tv en het euvel wat hij heeft dat ik hem aanzet na enige tijd een witte flits geeft waarna het beeld zwart word om na enkele ogenblikken weer tevoorschijn te komen ,wat zich telkens herhaald .Er is destijd een nieuwe digimodule ingezet toen ging het eerst goed waar na hij voor de tweede keer werd gerepareerd toen hebben ze het ic op de module vervangen .waar ik dus een rekening kreeg omdat er inmiddels 3 maand verstreken was .Na het vervangen van het ic weer hetzelfde maar toen had ik ook nog eens 3zwarte stipjes in het beeld.Weer toestel weg .Na 3 weken weer gekregen speelde hij weer goed alleen de contrast + helderheidsregeling moest ik op maximaal zetten voor goed beeld.Nu na 2 maand goed te hebben gespeeld staat hij nu weer op de vloer vanwege hetzelfde flitsprobleem .Je begrijpt dat ik er dus geen zin meer in heb
Volgens de garantievoorwaarden kunt u niet alleen een nieuw vervangend toestel eisen doch ook nog de kennelijk eerder wel betaalde reparatiekosten. Of als al gesteld: uw geld terug met ontvbinding van de koopovereenkomst.
Hallo allemaal die me geholpen hebben,IEDEREEN DANK!!!. Ik heb telefonisch contact met de winkelier gehad en hij heeft een vergelijkbaar toestel aangeboden namelijk een jvc hier ben ik blij mee.En dat dankzij jullie tips waarmee ik hem dus confronteerde.Nogmaals dank!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer