Johan 133
door Johan 133 Oct 28, 2017 om 16:21
Elektronica & tv

Andriod tv kastje ondersteunt videoland niet

Ik ben in het bezit van een andriod tvkastje 5.1 in mijn  kodi draait goed.
Maar nu komt de vraag:  Mijn andriodkastje wordt niet ondersteunt door videoland, alleen voor window ed deze ondersteunt hij wel
Mijn kastje draait op andriod 5.1 maar wordt echter niet ondersteunt, wie kan mij helpen ?????
Bedankt voor het meedenken.

4318 4 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Oct 28, 2017 om 17:29
704 Antwoorden / 2 Vragen

Ze hebben een android app in de playstore staan.....

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.rtl.videoland&hl=nl

Johan 133
door Johan 133 - Oct 28, 2017 om 18:56
47 Antwoorden / 40 Vragen

Dank voor u reactie, echter deze  app geeft geen ondersteuning voor videoland

Ge
door Genee Oct 28, 2017 om 20:19
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Vreemd, deze app is toch echt van Videoland en geschikt voor Android 4.1 en hoger.
Wat is het probleem precies en wat voor kastje, typenummer, heeft u?
Kunt u de Videoland app niet installeren op het Android kastje of opent de app niet of krijgt u een foutmelding?
Geef eens wat meer informatie.

tdmduc
door tdmduc Oct 29, 2017 om 11:52
704 Antwoorden / 2 Vragen

precies, ik kreeg een inlogscherm van Videoland.

Ik denk dat je iets niet goed doet.

Op de website van Videoland staat toch echt dat ze Android ondersteunen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 28, 2017 om 23:42
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Volgens mij ondersteunt Videoland uw Android kastje niet, lijkt het zelfde maar is toch net anders.

tdmduc
door tdmduc Oct 29, 2017 om 11:55
704 Antwoorden / 2 Vragen

aindroid is android.

App is vanaf 4.1 dus ts moet het gewoon kunnen installeren. Zelfs al is het een kastje van 40 euro.

jo
door jorisw Oct 29, 2017 om 12:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Android is niet Android. De meeste Android apps zijn voor smartphones gemaakt (en zelfs daar komt het nog wel eens voor dat een app het op de ene smartphone prima doet en op een andere niet wil draaien of niet lekker werkt). Dat wil niet zeggen dat het per definitie ook op andere devices draait waarop Android draait. Dat hangt er maar net van af hoe de app gemaakt is.