door 1953 Dec 8, 2015 om 02:50
Elektronica & tv

Bent u ook nog zo verheugd op KPN?

Die vraag stel ik mij niet eens meer na de mislukten contacten met KPN-Servicedesk, incapabele medewerkers die je met een kluitje het riet inzonden.

Pappen en nathouden is het motto blijkbaar bij KPN! Laat de klant maar in zijn sop gaarkoken!

Heb een alles-in-1, totaal compleet, met mijn mobiele telefoonababonnement.

5 november jl. de activatie en oplevering van het alles-in-1-abonnement, dús niet, werd pas feitelijk op 11 novermber jl. door tussenkomst van een KPN-expert - KPN hanteert twee gradaties: KPN-monteur en KPN-expert (waar de monteur met de handen in haar zit).

Bleek dat de patch in de wijkcentrale op een verkeerde plaats was ingeplugd, verkeerd geteld door degene die de patch moest inpluggen.

Dan heb ik het nog niet eens over die KPN-zenderindeling: BBC1HD op kanaal 724, BBCFIRSTHD op kanaal 729 en BBC2HD op kanaal 730! Hoe kun je het zo verzinnen als KPN?!

Enfin november 2016 ben ik totaal compleet weer weg bij KPN.

Wacht nog steeds op de mail van KPN omtrent de compensatie van de grote storing op vrijdag 20 november jl. v.w.b. drie gratis films in december 2015. Doekje voor het bloeden?!

Kan nog wel zo verder gaan...mailbox aanmaken oké of niet-oké: geen melding dat er al een bestaande account daarvan is, is het account nog niet vergeven, dan komt het aangemaakte account even later in uw overzicht, anders kunt u wachten totdat u een ons weegt. Communicatie is niet het ding van KPN!

3200 18 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 8, 2015 om 06:30
7190 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo 1953,

jammer dat u alweer teleurgesteld bent geworden en dat u voor een jaar aan dat abonnement vast zit, naar Ziggo terug maar weer?

Topantwoord

marita567
door marita567 - Dec 8, 2015 om 07:25
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo 1953 ,

Wederom loopt uw tegen een probleem aan .

De forumleden hier gaan heen en weer door deze site , u gaat heen en weer door providers, wie word de volgende ?

Tip: bij èèn provider laat je iets en bij de ander vind je iets .

Bezint voordat ge Begint , dit om teleurstellingen te vermijden .

vr,gr.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2015 om 09:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Compensatie voor de storing? Doe niet zo dwaas. Op uw tv kunt u zien welke drie films u gratis kunt kijken.

U krijgt automatisch een mail account. U kunt zelf een lijst maken van favoriete zenders.

Wat is er mis met die nummering? De HD zenders beginnen op 701.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 8, 2015 om 10:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, we zaten hier al op te wachten natuurlijk. Denk dat sommige zaken aan gebrek aan kennis liggen. KPN heeft een eigen forum, daar heb je meer aan dan hier klagen. http://forum.kpn.com/

Topantwoord

st
door stanveliscek - Dec 8, 2015 om 10:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Vanaf de aanvraag voor de verhuizing , 30 juni 2015, voor nodige installatie voor media en data, verhuizing 21 juli 2015,  is alles verkeerd gedaan tot nu toe nog steeds. Je wordt bij de aanvraag te woord gestaan door een callservice mevrouw en die weet je 23 min aan de lijn te houden om je een verkeerd abonnenment te verkopen. Deze ellende duurt tot nu toe voort. Teveel om even uit te leggen. Zelden vriendelijke medewerkers en niet deskundig en slecht luisteren, en uiteraard doet de klant het altijd fout. Er was een tijd dat als je dan eindelijk na 123 min. bellen de zaak was opgelost kreek je voor alle ellende een ticket waarop alle telefoonkosten werden vergoed en nog 'n halve maand gratis abonnement.

Waardeloos bedrijf wat betreft service.

gerbera
door gerbera Dec 8, 2015 om 15:03
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Makelijk KPN de schuld geven van het feit dat u niet op de juiste wijze te werk bent gegaan. Bij KPN kunt u alles, dus ook een verhuizing via internet regelen. U weet dan zeker dat het op de juiste plaats, lees medewerker, komt. Bellen met een callcenter is vragen om problemen. En nee ik werk niet bij KPN, heb daar ook geen aandelen van maar maak al jaren gebruik van KPN zonder problemen. 1x een storing met internet gehad en hierbij uitstekend geholpen. Maar dan moet je wel het juiste nummer bellen en niet het callcenter.

sa
door sandra melis Dec 12, 2015 om 18:22
Antwoorden / Vragen

ik wil niet heel erg verveld zijn hoor, welke telefoon kosten het gaat hier om een 0800 nummer die is gratis

Topantwoord

me
door mein33 - Dec 8, 2015 om 11:18
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@1953,

Jammer dat uw overstap naar KPN niet zo is verlopen als u had verwacht, maar een schrale troost is misschien wel dat het nog veel erger had gekund.

Ben zelf medio mei jl. ook overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel en dat is "helaas" allemaal probleemloos verlopen zodat er voor mij niets te klagen viel.

Maar ik heb toch nog iets kunnen vinden wat mij, net als u, niet helemaal lekker zit en dat is de indeling van sommige TV zenders.

Die indeling van sommige zenders begrijp ik ook niet, zoals bijv.  NET5 op 8,  RTL8 op 10,  24Kitchen op 22,  SBS9 op 38 om er maar een paar te noemen.

Ben inmiddels wel aan deze indeling gewend en voor mij hoeft het nu niet meer verandert te worden.

Ik hoop dat uw problemen snel worden opgelost.

Cookies
door Cookies Dec 8, 2015 om 12:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan je bij KPN dan niet een eigen zendervolgorde instellen door een favorietenlijst te maken?

marita567
door marita567 Dec 8, 2015 om 12:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@carola.83 , Dit vraag ik me dus ook af . normaal moet toch op de afstandsbediening een knop favorieten zitten , of zie ik dit verkeerd .

me
door mein33 Dec 8, 2015 om 14:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@carola.83 en marita567, Mogelijk is de "............" ondertoon in mijn reactie niet helemaal (bij u) overgekomen en is mijn opzet dus mislukt, jammer maar toch ;-))

Cookies
door Cookies Dec 8, 2015 om 14:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou, mein33, zeg maar gerust 'helemaal niet'. Zou mooi zijn (maar utopie waarschijnlijk) als we hier ook gebruik kunnen maken van smileys.

edrick3
door edrick3 Dec 8, 2015 om 15:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

....als we hier ook gebruik kunnen maken van smileys..... Niet rechtstreeks; dat wordt dus kopiëren en plakken. Helaas, dat lukt ook al niet in een 'reactie'; alleen in een Antwoord.

Cookies
door Cookies Dec 8, 2015 om 17:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik bedoel dus rechtstreeks, dus via een opmaakbutton.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2015 om 13:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Die @1953 toch.

Daar was je al voor gewaarschuwd.

Eerst 'in de clinch' met Ziggo en nu - niet veel later - al weer met KPN.

Zoek eens een andere hobby. ;-)

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Dec 8, 2015 om 15:10
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Net wat tijger1 schrijft de HD zenders zitten op de 700 kanalen. Maar ook hier blijkt het lezen van bijgeleverde informatie, evenals op dit forum, voor u een héél groot probleem te zijn. En wat die compensatie betreft, kijk eens op het infokanaal van KPN. U krijgt daar echt geen mail over tenzij u een voorkeursbehandeling velangd.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2015 om 15:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
door 1953 Dec 12, 2015 om 00:02
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Uw smiley zegt al genoeg.

Topantwoord

costnix
door costnix - Dec 8, 2015 om 16:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Niks mis met KPN glas-in-1. Die grote storing viel bij mij erg me. Ik kon alleen geen videotheek benaderen en geeneigen opnames en terugkijken. De rest deed het gewoon. Bij een grotere storing was ik een echt boek gaan lezen.

Mijn advies stap gewoon over naar de kabel. Daar zult u weer niet tevreden over zijn.

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 8, 2015 om 16:54
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Altijd heerlijk om alweer (het gaat bijna vervelen) gelijk te krijgen ;-).

Cookies
door Cookies Dec 8, 2015 om 17:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hè, waar is mijn reactie gebleven?

Topantwoord

sy
door sylvia_71 - Dec 8, 2015 om 20:35
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ach tja, zo is er overal wel wat! Het gras, het groen, de buren enz enz enz ...Nu maar eerst je contract uitzitten.

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Dec 11, 2015 om 20:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen
marita567
door marita567 Dec 12, 2015 om 08:53
1576 Antwoorden / 17 Vragen

knap dat u de vragen terug kunt halen werkt bij mij niet , maar ja wat werkt wel ?

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Dec 11, 2015 om 22:27
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Om antwoordt op uw vraag te geven, ja ik ben gelukkig met KPN al tientallen jaren.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Dec 11, 2015 om 23:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Enfin november 2016 ben ik totaal compleet weer weg bij KPN.

Hahaha.

mebo
door mebo - Dec 12, 2015 om 17:56
153 Antwoorden / 40 Vragen

Ik dacht even, dit kan niet waar zijn, vergis ik mij nou of is dit echt ??

Maar ik vergis mij niet, dit is echt en het is nog waar ook !!

Hetzelfde topic, dezelfde klachten en dezelfde topicstarter.

Echter er blijkt toch iets in de teksten anders te zijn dan anders nl. Ziggo is vervangen door KPN.

Wonderen bestaan niet, maar mirakels wel en dit topic is daarvan het bewijs.

tenormin
door tenormin Dec 13, 2015 om 17:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat had je dan verwacht? Daarom ook maar geen antwoord gegeven: het is een geel veld van antwoorden belonen geworden. @1953 had kennelijk nog niet begrepen dat we van die ellendige puntentelling af waren, overigens, dat is een dan 1 van de goede "vernielingen". ;-)

door 1953 Dec 26, 2015 om 23:39
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het enthousiastme is blijkbaar ook afgenomen om te beantwoorden.

me
door mein33 Dec 27, 2015 om 13:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@1953,

Wat zou er verder nog ten aanzien van uw klachtenregen jegens Ziggo en KPN te beantwoorden zijn, alles daarover lijkt al gezegd te zijn.
Misschien leuk voor u om uw eigen topics hierover eens terug te lezen.

Cookies
door Cookies - Dec 13, 2015 om 17:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@1953: topantwoorden uitdelen, levert je geen puntjes meer op.

tenormin
door tenormin Dec 13, 2015 om 17:43
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Schrijf net aan je bovenbuurman: dat is pluspunt: geen punten meer.

door 1953 Dec 26, 2015 om 23:36
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wel diegene die geantwoord heeft.

Het puntenstelsel is sowieso überhaupt onoverzichtelijk te noemen.

ro
door robinflikkema - Dec 30, 2015 om 17:25
6 Antwoorden / 0 Vragen

Nouja, die films in December hebben niets met de storing te maken. Die films staan daar los van.
In November kreeg je films m.b.t de storing.

Die zenderindeling heeft overigens te maken met afspraken die KPN heeft met content aanbieders

Oja, nog een mooi tip: Volgende keer gewoon een berichtje op het KPN Forum inschieten en niet eens gaan bellen