hi
door hiddink Feb 16, 2004 om 20:53
Elektronica & tv

Bevroren toestel?

Ik ben in het bezit van een Medion MD 2998. Ik heb hier alleen 1 probleem mee. Sommige keren dat ik een filmpje heb opgenomen en weer wil overschakkelen naar de foto-modus "bevriest" het toestel. Het reageert nergens meer op. Het beeld van het LCD-scherm blijft echter wel aan.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee gehad of weet iemand een oplossing?

b.v.d

Martijn

464 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:42
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Je kan je klacht het beste bij Medion zelf neerleggen. CE-supportNL@medion.com Zij zullen, na alle negatieve media aandacht, wel met een oplossing komen. Succes, Gery.

ca
door caklerx2 - Apr 16, 2004 om 12:42
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb heb dit probleem ook regelmatig. Als het geheugen bijna vol is komt dit probleem altijd op de proppen bij het maken van de laatste foto of het laatste filmpje of tussentijds wanneer de batterijen wat zwakker zijn. Het enige wat helpt is om de batterijen te verwijderen en opnieuw in het apparaat doen.
Geen chique oplossing, maar bij gebrek aan beter dan maar zo. Blijkbaar deugt de camerasoftware niet.
mvg CAK

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer