ti
door tim10 Jun 22, 2017 om 11:38
Elektronica & tv

Biedveilingen.nl

Voelt u zich ook opgelicht door biedveilingen.nl ?
Je speelt tegen een computer en de kans om te winnen is er niet of nauwelijks.
Waar zit het bedrijf en wie zijn de mensen erachter?

11781 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2017 om 11:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik voel me helemaal niet opgelicht want ik doe aan die flauwekul niet mee. En wie ze zijn en waar ze zitten, moet u zelf maar uitzoeken.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 22, 2017 om 11:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Je speelt tegen een computer

Het is dus een spelletje, wees een goede verliezer.

Cookies
door Cookies - Jun 22, 2017 om 11:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zou zeggen: Google even en je vindt het antwoord op je vragen. Als je dat al te moeilijk vindt, kun je ook beter niet mee doen aan die onzin.

marita5
door marita5 - Jun 22, 2017 om 12:49
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tim10 ,

Waar zit het bedrijf

Biedveilingen.nl, Beursplein 37, 3011 AA Rotterdam (World Trade Center), KvK 50634100

Lees ook de voorwaarden , klik op de rode regel .

https://biedveilingen.nl/page/algemene-voorwaarden

edrick3
door edrick3 - Jun 22, 2017 om 12:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voelt u zich ook opgelicht door biedveilingen.nl ?
Nee hoor.
Je speelt tegen een computer en de kans om te winnen is er niet of nauwelijks.
Dus niet aan mee doen zou ik zeggen!
Waar zit het bedrijf en wie zijn de mensen erachter?
Kun je zo vinden (maar heeft marita5 al voor je gedaan; aardig hè)

marita5
door marita5 Jun 22, 2017 om 13:01
11512 Antwoorden / 15 Vragen

aardig hè , ja en vooral met deze hitte .;-))

gerbera
door gerbera - Jun 22, 2017 om 16:24
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Voelt u zich ook opgelicht door biedveilingen.nl ?

Nee hoor totaal niet, als ik al wat wil aanschaffen ga ik gewoon naar een winkel.

aurora1
door aurora1 - Jun 22, 2017 om 21:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen last van want ik doe niet aan zulke onzin.
Informatie over het bedrijf is vast wel via Google te vinden.

dijger
door dijger - Nov 6, 2017 om 21:54
1 Antwoorden / Vragen

[edit, redactie - afbeelding verwijderd]

de kans om te winnen is er zeker wel .
je moet er van uitgaan dat :
bieding op i phone   stand tijd is nog 20 seconden  hoogste tijd is stel 7 uur
als elke gebruiker ingelogd zou zijn laat staan 100,000 gebruikers
deze bieden op die ene iphone of als er 6 telefoons rond de minuut eindtijd zitten dat er de meeste dus op deze telefoon bieden
niemand gaat een telefoon al duurder maken als nodig is dus van de telefoon die op 7 uur staat blijft iedereen vanaf
dus ,, van de 10000 gebruikers zitten er 30 categorieen waarvan een de telefoons is en laten we zeggen 8,000 man op die 6 telefoons aan het bieden zijn .
met telkens een of 2 cent verhoging ,   een bieding is net begonnen een telefoon is 700euro stand is 46,34 e   topdrukte kunnen hun als ze eerlijk zijn de telefoon allang weg doen want er is al 8000 keer 6 cent geboden op de 6 openstaande biedingen dat is  8000x0.06 is 480 euro laat dit in een uur zijn en er wordenweggegeven hebben ze inkoop teleffon 380 bij afname 100stuks   is 100 winst per uur in de categorie telefoons.
keer 30 categorieeen is 3000 per uur winst als ze in topdrukte elk uur iets weggeven , de rede tdat de teller op 3 seconden staat en bij nul weet naar 40 sec gaat is ,,niet druk genoeg,, minimum prijs niet berijkt of kleine partij dus hogere inkoop ,, of intresse te laag ,,   gewilde productenzullen dus veeeeel sneller er uit gaan .

WIL JE NU WETEN OF DE SITE ECHT IS EN JE NIET WORD GELICHT DOE DAN HET VOLGENDE ,, OPEN DE SITE GA NAAR EEN BIEDING DIE LOOPT IN DE GOOGLE CHROME BROWSER ,  KLIK RECHTS HOEK OP DE DRIE PUNTJES ,, MEER HULPPROGRAMMAS > HULPPROGRAMMAS VOOR DEVELOPERS ONTWIKKELAARS>  NU OPENT ZICH EEN SCHERM ,,,  KLIK LINKS IN SHERMPJE OP DE PIJL IN HET RECHTHOEKJE EN GA MET DE MUIS OP EEN NAAM VAN  EEN BIEDER OF OP DE VERSPRINGENDE PRIJS STAAN,, ZIE JE NU IN HET KLEINE SCHERM ALS DE TIJD OM IS NET ALSOF ER EEN REKENSOM WORD UITGEREKEND EN BIJ DIV>CLASS  USERNAME VERSPRINGEN DAN IS HET GOED , ALS JE NAMEN ZIET IN EEN LIJST NIET BIJ DIV  MAAR BV    SCRIPT OF  EEN LIJST MET NAMEN ALS FOTO 2  WAAR BIJ STAAT DIV    COMMENT - 1    DUS EEN VAN DE VELEN   ,,IS DUS VOORGEPROGRAMEERD ,, EN ZAL NIET VERSPRINGEN BIJ MUISHOVER (MET MUIS ER OP GAAN STAAN )

ne
door neodutchio Nov 6, 2017 om 23:55
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Hoop geschreeuw om niks. Zoals u in bovenstaande reakties kunt lezen trappen wij niet in dit soort constucties.

costnix
door costnix Nov 7, 2017 om 10:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Tijden het opstellen van uw bericht is uw computer besmet door het CapsLockStuck virus :-(

costnix
door costnix - Nov 7, 2017 om 10:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent blijkbaar in de veiling genomen :-)

newmikey
door newmikey - Nov 7, 2017 om 11:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nou! Ontzettend zelfs. Ben zo kwaad, heb nooit geboden, ben nooit op de site geweest en heb ook niets "gewonnen" - dat riekt naar discriminatie zelfs! Misschien een ideetje om een FB groep van gedupeerden te maken - regelt u dat even? Gaan wij hier door met de rest van ons leven.

vi
door vick007 - Nov 23, 2017 om 09:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zijn mensen zo onaardig, door te zeggen dat je niet moet meedoen met die "onzin" en het zelf allemaal moet uitzoeken. Wat doe je hier dan om een vraag te beantwoorden, met onaaridgheid.

gerbera
door gerbera Nov 23, 2017 om 13:42
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom leest u niet eerst even de reacties goed, worden div. tips en uitleg gegeven hoe e.e.a. in elkaar steekt.
En lees ook nog even de vraag, Voelt u zich ook opgelicht door biedveilingen.nl ?
Nee dus omdat het merendeel hier niet aan mee doet en het gewoon onzin vindt.
En wat is er onaardig aan door te zeggen er niet aan mee te doen? Scheelt een hoop frustratie.