Blokkering TV-diensten T-Mobile
Mag T-Mobile bij een betalingsachterstand zomaar je TV-diensten blokkeren, zonder dat je daarr een herinnering over hebt gehad? Zij verzenden normaal alles via de e-mail en een berichtje via sms, maar heb in beiden niets terug kunnen vinden (niet in inbox en ook niet in spam). Heb nu wel een specificatie gevraagd (e.e.a. loopt via bedrijf Zetten of Zetting???, maar werd opgenomen met alleen voor- en achternaam en geen bedrijfsnaam). Heb met dit bedrijf alvast betalingsregeling afgesproken, maar blokkering wordt pas opgeheven na 1e termijnbetaling (zal pas rond 28 mei zijn na ontvangst van mijn uitkering, kan zo eind van de maand nl. gern € 70,-- missen = bijna 2x maandkostrn TV en internet)
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Dus u spreekt een betalingsregeling af met een bedrijf waarvan u de naam niet eens precies weet? En ook terwijl u geen herinnering hebt ontvangen? Rare gang van zaken. En wie heeft u dan naar Z...... verwezen?
![diumenge](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad66969967119d6e81fba82b5e51fd1172e8e2ffb301555c2357f37f50319d52.png)
Het zal vast wel ergens in hun voorwaarden staan dat ze bij een betalingsachterstand de dienstverlening staken. Of je nu wel of geen herinneringen hebt ontvangen er bestaat kennelijk wel een betalingsachterstand, daar zal je zelf ook wel van op de hoogte zijn geweest.
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Heeft u toch een flink pakket voor €70,00 p.m. Lijkt mij logisch dat u afgesloten wordt, niet betalen = geen ontvangst. Lijkt me stug dat, al zou u geen herinnering hebben ontvangen er bij u wel een lichtje moet zijn gaan branden?
![Grunnen.](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/75999b67ce78f7e3d52b727706ede21f8c569b0786fc2b51940986956b6bb874.png)
@Ternormin
Misschien heeft TS net als jijwel moeite met lezen .
70,-- missen = bijna 2x maandkostrn TV en internet)
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Dat lezen is al sinds "kunnen lezen" een probleem, daar is een naam voor ;-) , maar wat uitgaven betreft (en inkomsten) cijfers zie ik heel wel. Nog meer te katten?
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Carla159 ,
U vraagt eerst of Ziggo de prijs mag verhogen zonder het leveren van extra diensten .
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/prijsverhoging-ziggo?id=595515
Nu bent u geblokkeerd , geen dienst .
Ik zou maar netjes op tijd betalen , anders krijgt u ook een verhoging zonder extra dienst .
De blokkering is door t-mobile, niet door Ziggo. Maar wie levert nu de tv-diensten? Dubbel op, t-mobile én Ziggo? Dat is wel teveel van het goede.
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
@janf43 , dat de blokkering door T-Mobile is weet ik , misschien heeft Ts de vorige vraag over Ziggo voor iemand anders gevraagd ., Of Ts wil overstappen , maar met een betalingsachterstand lukt dit niet .
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Je hebt dus vorige maand of al eerder je rekening niet betaald. Dat wist je toch zelf ook wel of liet je het er op aankomen?
Incassobureau Zetten bestaat:
https://www.rechtnet.nl/incassobureau-zetten/
Uit de algemene voorwaarden van T-mobile:
Factuur en betaling
9. Je gaat er mee akkoord dat wij je factuur maandelijks digitaal aan jou ter beschikking stellen in My T-Mobile. Je factuur is gebaseerd op het toepasselijke tarievenoverzicht, je daadwerkelijke gebruik van het Abonnement, eventuele aanvullende diensten of diensten als genoemd in artikel 12.
10. Het factuurbedrag zal binnen 8 dagen na factuurdatum van het door jou opgegeven rekeningnummer worden afgeschreven door T-Mobile. Wanneer je niet voor automatische incasso hebt gekozen, zorg je dat het factuurbedrag binnen 10 dagen na factuurdatum op de rekening van T-Mobile is bijgeschreven.
11. Je zult begrijpen dat wij onze diensten alleen kunnen aanbieden als jij op tijd je betalingsverplichtingen nakomt. Bij niet tijdige betaling behouden wij ons al onze wettelijke rechten voor. Zo kunnen wij bijvoorbeeld de levering van onze diensten opschorten, buitengerechtelijke incassokosten in rekening brengen en de vordering overdragen aan een incassobureau.
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/algemene-voorwaarden-juni-2017.pdf
Dus je vraagt je af of ze je mogen blokkeren zonder een bericht.
Maar heeft u t-mobile dan ook bericht dat u te laat of niet zou betalen?
![Grunnen.](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/75999b67ce78f7e3d52b727706ede21f8c569b0786fc2b51940986956b6bb874.png)
Ben je overgestapt van Ziggo dan?Want daar ging je vorige vraag over of stel je vraag om eens te kijken hoeveel lui er antwoord geven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
![Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/6a635cc6f9b366b4d64c6e08a64597de8b28ac15.png)
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer