Ca
door Carla159 May 19, 2018 om 17:01
Elektronica & tv

Blokkering TV-diensten T-Mobile

Mag T-Mobile bij een betalingsachterstand zomaar je TV-diensten blokkeren, zonder dat je daarr een herinnering over hebt gehad? Zij verzenden normaal alles via de e-mail en een berichtje via sms, maar heb in beiden niets terug kunnen vinden (niet in inbox en ook niet in spam). Heb nu wel een specificatie gevraagd (e.e.a. loopt via bedrijf Zetten of Zetting???, maar werd opgenomen met alleen voor- en achternaam en geen bedrijfsnaam). Heb met dit bedrijf alvast betalingsregeling afgesproken, maar blokkering wordt pas opgeheven na 1e termijnbetaling (zal pas rond 28 mei zijn na ontvangst van mijn uitkering, kan zo eind van de maand nl. gern € 70,-- missen = bijna 2x maandkostrn TV en internet)

1293 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 19, 2018 om 17:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dus u spreekt een betalingsregeling af met een bedrijf waarvan u de naam niet eens precies weet? En ook terwijl u geen herinnering hebt ontvangen? Rare gang  van zaken. En wie heeft u dan naar Z...... verwezen?

diumenge
door diumenge - May 19, 2018 om 17:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Het zal vast wel ergens in hun voorwaarden staan dat ze bij een betalingsachterstand de dienstverlening staken. Of je nu wel of geen herinneringen hebt ontvangen er bestaat kennelijk wel een betalingsachterstand, daar zal je zelf ook wel van op de hoogte zijn geweest.

tenormin
door tenormin - May 19, 2018 om 17:29
16872 Antwoorden / 108 Vragen
0

Heeft u toch een flink pakket voor €70,00 p.m. Lijkt mij logisch dat u afgesloten wordt, niet betalen = geen ontvangst. Lijkt me stug dat, al zou u geen herinnering hebben ontvangen er bij u wel een lichtje moet zijn gaan branden?

Grunnen.
door Grunnen. May 19, 2018 om 20:26
509 Antwoorden / Vragen

@Ternormin
Misschien heeft TS net als jijwel moeite met lezen .


70,-- missen = bijna 2x maandkostrn TV en internet)

tenormin
door tenormin May 19, 2018 om 21:47
16872 Antwoorden / 108 Vragen

Dat lezen is al sinds "kunnen lezen" een probleem, daar is een naam voor ;-) , maar wat uitgaven betreft (en inkomsten) cijfers zie ik heel wel. Nog meer te katten?

marita5
door marita5 - May 19, 2018 om 17:44
11559 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Carla159 , 

U vraagt eerst of Ziggo de prijs mag verhogen zonder het leveren van extra diensten .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/prijsverhoging-ziggo?id=595515

Nu bent u geblokkeerd , geen dienst .
Ik zou maar netjes op tijd betalen , anders krijgt u ook een verhoging zonder extra dienst .

ja
door janf43 May 19, 2018 om 20:38
733 Antwoorden / 0 Vragen

De blokkering is door t-mobile, niet door Ziggo. Maar wie levert nu de tv-diensten? Dubbel op, t-mobile én Ziggo? Dat is wel teveel van het goede.

marita5
door marita5 May 19, 2018 om 22:19
11559 Antwoorden / 15 Vragen

@janf43 , dat de blokkering door T-Mobile is weet ik , misschien heeft Ts de vorige vraag over Ziggo voor iemand anders gevraagd ., Of Ts wil overstappen , maar met een betalingsachterstand lukt dit niet .

panter22
door panter22 - May 19, 2018 om 20:15
6599 Antwoorden / Vragen
1

Je hebt dus vorige maand of al eerder  je rekening niet betaald. Dat wist je toch zelf ook wel of liet je het er op aankomen?
Incassobureau Zetten bestaat:
https://www.rechtnet.nl/incassobureau-zetten/
Uit de algemene voorwaarden van T-mobile:
Factuur en betaling
9. Je gaat er mee akkoord dat wij je factuur maandelijks digitaal aan jou ter beschikking stellen in My T-Mobile. Je factuur is gebaseerd op het toepasselijke tarievenoverzicht, je daadwerkelijke gebruik van het Abonnement, eventuele aanvullende diensten of diensten als genoemd in artikel 12.
10. Het factuurbedrag zal binnen 8 dagen na factuurdatum van het door jou opgegeven rekeningnummer worden afgeschreven door T-Mobile. Wanneer je niet voor automatische incasso hebt gekozen, zorg je dat het factuurbedrag binnen 10 dagen na factuurdatum op de rekening van T-Mobile is bijgeschreven.
11. Je zult begrijpen dat wij onze diensten alleen kunnen aanbieden als jij op tijd je betalingsverplichtingen nakomt. Bij niet tijdige betaling behouden wij ons al onze wettelijke rechten voor. Zo kunnen wij bijvoorbeeld de levering van onze diensten opschorten, buitengerechtelijke incassokosten in rekening brengen en de vordering overdragen aan een incassobureau.
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/voorwaarden/algemene-voorwaarden-juni-2017.pdf

Gerry1969
door Gerry1969 - May 19, 2018 om 20:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Dus je vraagt je af of ze je mogen blokkeren zonder  een bericht. 
Maar heeft u t-mobile dan ook bericht  dat u te laat of niet zou betalen?

Grunnen.
door Grunnen. - May 19, 2018 om 20:36
509 Antwoorden / Vragen
0

Ben je overgestapt van Ziggo dan?Want daar ging je vorige vraag over of stel je vraag om eens te kijken hoeveel  lui er antwoord geven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer