Canal digitaal zenders weg
Ik kan niets voor u doen. Wat u had kunnen doen is bij het bekend maken van de aanpassing opzeggen. U zegt niets ontvangen te hebben, maar helaas komt dat verhaal vaker voor. Het wordt bekend gemaakt in nieuwsbrieven en via berichten in de persoonlijke omgeving. Elke aanbieder communiceert dit. Vaker zijn er vragenstellers die aangeven niets ontvangen te hebben terwijl anderen dit wel hebben ontvangen. Canal digitaal stuurt niet de ene klant wel en de andere niet.
Dat wordt dus uitzingen tot einde contract.
Neen dus, zie wetgeving m.b.t eenzijdig niet nakomen van een overeenkomst.
Ja kan wel, vaak worden de mailtjes betreffende wijzigingen niet gelezen weggegooid en na een maand kan je niet meer opzeggen.
Die mail is wel verstuurd, heb hem wel gehad. Alle Discovery zenders zijn volgens mij uit alle pakketen gehaald, kan ook niet meer kijken.
'Mooi waardeloos waarom zou ik nog TV kijken? Op de campingszenders van RTL en SBS zijn alleen nog maar kook- en dating programma's en van die programma's waarin het er om gaat wie het snelst de ander in z'n bed krijgt.
programma's waarin het er om gaat wie het snelst de ander in z'n bed krijgt. EN wie wint er ?
even serieus er zijn wel twee engelse zenders toegevoegd 2x BBC stond op de site ,stond op het CD-kanaal en stond ook in de mail die ik kreeg !
Geen idee wie er wint, ik zap altijd snel door. Programma's van zo'n laag niveau kijk ik niet.
Verwijderd, info/advies blijkt onjuist.
U kunt dus herhaald per onmiddellijke beëindiging en dus in iedeergeval per 1 juli
Dit klopt dus niet. Indien de aanbieder de klant geïnformeerd heeft dan kan de klant binnen 1 maand opzeggen maar na die maand niet meer. Informeren kan bijvoorbeeld dmv een email, een brief of iets gelijks.
Indien ts de mail heeft gemist omdat deze bijvoorbeeld in de spam map is terecht gekomen is dat de schuld van ts zelf of als ts de mail wel heeft gehad maar ongelezen heeft weggegooid en nu meer dan een maand later wil opzeggen dan kan dat niet meer.
Zie zelf maar wat er in je link van consuwijzer staat.
Wat moet de aanbieder doen als hij de voorwaarden wil wijzigen?
Wil de aanbieder uw abonnement wijzigen? Dan heeft de aanbieder de volgende verplichtingen:
- Hij moet u een maand van te voren informeren over de wijziging.
- Hij moet u zo veel mogelijk persoonlijk informeren over deze verandering. Bijvoorbeeld met een brief, e-mail of sms. Zet hij de verandering alleen in de krant? Dan is dat niet voldoende.
- Is de verandering nadelig voor u? Dan moet hij u laten weten dat u zonder bijkomende kosten uw abonnement kunt opzeggen.
- Hij moet u laten weten op welke wijze u kunt opzeggen.
Ik ben het niet eens met de wijziging van mijn abonnement. Wat kan ik doen?
Is de wijziging nadelig voor u? Dan mag u het abonnement direct gratis opzeggen. Nadat u bent geïnformeerd door de aanbieder hebt u een maand lang de tijd om op te zeggen.
Is verwijderd. Het was dus helaas onjuist gelet op de melding van Consuwijzer waar ik nu juist naar verwees.
Wij, vrijwilligers op dit forum: helemaal niets. Kijk eens bij de spam. U bent nu te laat om gratis op te zeggen.
Ja, helaas zijn de Discovery zenders uit het pakket. Canal Digitaal zal de prijs wel niet rondgekregen hebben, dan is de eenvoudigste oplossing er mee te stoppen en pech voor de klant..
Ik heb deze wijziging wel degelijk via de mail gecommuniceerd gekregen.
@sira , Canal Digitaal zal de prijs wel niet rondgekregen hebben , dit is juist https://www.totaaltv.nl/nieuws/canal-digitaal-geen-overeenkomst-met-discovery/
https://www.totaaltv.nl/nieuws/canal-digitaal-geen-overeenkomst-met-discovery/
https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/geen-beeld-op-zenders-van-discovery/
Goed van jou !!!
Ik had dit nog niet gelezen.
Valt me mee dat ik een melding m.b.t. je reactie krijg, want de laatste weken is het weer huilen met de pet op. Ik moet het toevallig zien als ik ingelogd ben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer