Canaldigitaal wijzig contract van € 9,95 na bijna € 25.
In maart 2017 ben ik ingegaan op een telefonisch aanbod mijn abonnement bij canaldigitaal met 2 jaar te verlengen voor een vaste prijs van € 9,95 per maand. M.a.w. dit loopt tot maart 2019. Omstreeks september 2018 meldde mij dat de prijs verhoogd zou worden naar bijna € 25 per maand. Ik gaf aan dat dit contract breuk was van canaldigitaal en ik dan het contract wilde beëindigen. Of dat zij het omzetten na de mobiele tv app van €9. 95 per maand, wat overigens per maand op te zeggen is. Dat kon niet en ik gaf aan het verhoogde bedrag niet te willen betalen en dat zij mij dan maar af moesten sluiten. Dat is bevestigd op 7 december jl. toch menen zij dat ik tot het eindecontractdatum het door hun (inclusief allerlei bedragen zoals aan- en afsluitkosten) verhoogde bedrag verschuldigd ben.Ik heb grote twijfels of dit rechtsgeldig kan. Canaldigital heeft mij een aanbod gedaan en door het accepteren hiervan is een overeenkomst tot stand gekomen. En een overeenkomst bindt beide partijen. Het staat CanalDigital niet vrij om deze eenzijdig te verbreken.
Naar meer dan 15 jaar gebruik hebben gemaakt ben ik erg teleurgesteld in Canaldigital . Wat is mijn recht?
Topantwoord
Kleine lettertjes lezen voor je iets tekent. En telefonisch een abonnement aangaan is altijd onverstandig.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet
Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer