ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 13:41
Elektronica & tv

Ik krijgt deze foutmelding van Spotify: Verbindingsfout, wat kan ik doen?

Ik probeerde muziek af te spelen op onze Chromecast via Spotify, daarvoor gebruikte ik mijn tablet.
Maar het Spotify logo verscheen, en verdween steeds.
Er stond ook deze foutmelding: Verbindingsfout, probeer het later nogmaals
Er stond ook dat ik geen internet had.
Wat kan ik doen om mijn probleem op te lossen?

4159 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2018 om 13:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U zult via de Chromecast iets willen afspelen. 

Eerst maar eens op uw tablet controleren of u wel wifi hebt.

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:32
9 Antwoorden / 20 Vragen

Goede tip, Tijger1

edrick3
door edrick3 - Dec 1, 2018 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Kijken of je de verbinding kunt herstellen. ;-)
Gebruik chrome als webbrowser.
Ter info: https://support.spotify.com/nl/article/spotify-on-google-cast/

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:33
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik gebruik de Android app, Edrick3

edrick3
door edrick3 Dec 1, 2018 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Open Spotify op je telefoon, tablet of in de web player. Zorg dat deze met hetzelfde wifinetwerk is verbonden als je Chromecast Audio.
Opmerking: Chromecast werkt alleen met de web player via de Chrome-browser.

marita5
door marita5 - Dec 1, 2018 om 14:05
11513 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Forumemperor247 , 

Spotify heeft een storing , 

https://allestoringen.nl/storing/spotify

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 20 Vragen

Bedankt voor uw antwoord, Marita5

marita5
door marita5 Dec 1, 2018 om 17:36
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2018 om 14:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Is dat die tablet waar je mee aan het rommelen bent geweest? Check eerst maar eens of de wifi verbinding wel in orde is.

Hier geen enkel probleem met Spotify.

aurora1
door aurora1 - Dec 1, 2018 om 16:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

En hoe is de stand van zaken met het rooten en resetten van de tablet?

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 1, 2018 om 17:35
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb het al geroot

aurora1
door aurora1 Dec 4, 2018 om 01:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik bedoelde eigenlijk impliciet of alles wel met dat rooten werkt zoals het moet werken. 
Waarom vraag je eigenlijk nooit hulp aan klasgenoten? Of bijv. op een scholierenforum o.i.d.?

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 4, 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 20 Vragen

Kan daar dan vragen stellen over elektronica? (Tablets computers)

aurora1
door aurora1 Dec 4, 2018 om 18:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jij bent de scholier hier, dus in principe zou je die vraag beter kunnen beantwoorden dan volwassenen. Ga je nooit met klasgenoten- en leeftijdsgenoten om? Probeer het eens zou ik denken. Jullie spreken ook dezelfde taal. Volwassenen lijken uitvoeriger en vaker jou te moeten uitleggen wat bedoeld wordt.

fe
door ferdy - Dec 4, 2018 om 11:19
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Installeer ChromeCast opnieuw met Google Home die vindt je in de playstore, maar staat al op je computer, anders kon je de ChromeCast nooit gebruikt hebben. Klik op de Home app en laat deze zoeken naar de ChromeCast. Vaak is herinstalleren van Spotify de oplossing van problemen. Anders https://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

gerbera
door gerbera Dec 4, 2018 om 11:30
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Er was een storing, zoals eerder vermeld op 1 dec 14.04u.

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2018 om 12:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wel of niet opgelost?

De link van ferdyhttps://support.google.com/chrome/answer/6098869?hl=nl

ForumEmperor247
door ForumEmperor247 Dec 4, 2018 om 17:57
9 Antwoorden / 20 Vragen

Ik ga kijken of het opgelost is

edrick3
door edrick3 Dec 4, 2018 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan horen we het nog wel ...

br
door brui0929 - Dec 4, 2018 om 17:54
634 Antwoorden / 10 Vragen
0

Reset het modem trek de stekker uit het stop-contact watchtower 1 minuut steek de stekker terug in het stop-contact.
wacht tot het modem opnieuw is opgestart. 
Schakel 5g in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer