bk
door bkusters Mar 12, 2012 om 19:47
Elektronica & tv

Interactief modem ziggo

ik ben reeds 15 jaar abonee van ziggo nu heeft ziggo een interactief modem in de aanbieding voor e 99 maar als je daar voor belt kost het voor vaste klanten ineens e199 wat is daar de reden voor

1653 8 Rapporteer

abarth
door abarth - Mar 12, 2012 om 19:57
845 Antwoorden / 19 Vragen

U bent al klant dus hoeven ze u niet met mooie kado's te lokken.
Idem met de interactieve decoder € 99 ,- of € 459,-

diumenge
door diumenge - Mar 12, 2012 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De reden is dat het een aanbieding voor nieuwe klanten is.

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2012 om 20:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bkusters,

Zoals een ander reageerde op een gelijksoortige vraag: bellen, (dreigen met) opzeggen en kijken of ze dan wel met een leuk aanbod komen.

Suc6

Cookies
door Cookies - Mar 12, 2012 om 20:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=abarth schreef op maandag 12 mrt 2012, 19:57]
Idem met de interactieve decoder € 99 ,- of € 459,-

Daar heeft ts het ook over, interactief modem bestaat niet.

Ziggo doet wat alle andere bedrijven ook doen: nieuwe klanten proberen binnen te halen met leuke aanbiedingen.

Cookies
door Cookies - Mar 12, 2012 om 20:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 12 mrt 2012, 20:36]Hallo bkusters,

Zoals een ander reageerde op een gelijksoortige vraag: bellen, (dreigen met) opzeggen en kijken of ze dan wel met een leuk aanbod komen.

Jammer, niet gelezen of het ook gelukt is. (Zo ja, ga ik ook even een poging wagen.)

ja
door janvermeulen - Mar 12, 2012 om 23:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zucht Ziggo, ook zo'n bedrijf waar je broek van afzakt.
Gedraagt zich als (en is dat ook) monopolist. Dit soort bedrijven bestaat ook weer dankzij het krakkemikkige systeem van privatisering, waarbij de politici hebben zitten slapen. Zich volksvertegenwoordigers noemende slaapkoppen die zich de lobby van het bedrijfsleven laten aanleunen. Ook bij de kabelaars heeft de consument geen flikker in te brengen.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 12, 2012 om 23:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zoek eens op internet met de code van decoder ik wet dat je hem heel wat goedkoper kan vinden dan bij ziggo. Dat is mijn ervaring ook de decoder met de dvd/hdd recorder. scheelt 100 euro.

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 13, 2012 om 01:02
66 Antwoorden / 1 Vragen

Ten eerste: het is en interactieve HD recorder en niet een interactieve modem!

Ten tweede: het verschil van € 100,00 tussen een nieuwe en bestaande klant, dus een nieuwe alles-in-1 klant krijgt de interactieve hd recorder krijgt het voor € 99,00 en bent u de trouwe abonnee van Ziggo dan kunt u de interactieve hd recorder voor € 199,00 verkrijgen. De werkelijke Ziggo waarde van de interactieve hd recorder is € 459,00 !! Zelf de interactieve hd recorder ook vorig jaar aangeschaft voor € 199,00 met alle accessoires erbij.

U kunt uw abonnement opzeggen en daarna weer opnieuw aanmelden als nieuwe alles-in-1-abonnee en de interactieve hd recorder voor € 99,00 aanschaffen. U zit dan een tijdsje zonder internet en e-mail.