sitan
door sitan Aug 24, 2010 om 17:02
Elektronica & tv

Mail adres KPN

Ik kreeg vandaag een mailtje van KPN dat mijn nieuwe abonnement klaar stond voor gebruik maar naar mijn weten heb ik in ieder geval het laatste halfjaar geen enkele abonnement waar dan ook afgesloten. Mijn wantrouwen is vrij groot sinds al die berichten van phising, valse mails enz. dus probeerde ik een vraag via reply te sturen. Die kwam dus met dezelfde gang weer terug, Undeliverable! Ik ben een hele tijd bezig geweest om eerst een alternatief tel. nr. te vinden want 10 c/p.min. wil ik principieel niet betalen voor dit soort dingen. Een mailadres op de site van KPN is ook nergens te vinden en moest dus uiteindelijk toch dat 0900 nr. bellen.
Is dit niet eens aanhangig te maken door een consumentenplatform o.i.d. dat ieder bedrijf (en vooral zo'n telecom-bedrijf met een bijna monopolie positie) toch minstens een mailadres moet hebben. Zelfs voor fouten die dit bedrijf maakt moet je dus altijd een duur telefoon nummer bellen, ze verdienen zelfs aan hun eigen fouten....!! En het tikt lekker aan want met keuzemenu, doorschakelen, weer keuzemenu, hele verhaal weer afdraaien, zelfs opzoeken of er idd geen mailadres te vinden is (in mijn gesprekstijd!) was ik ongeveer 10 min verder. Belachelijk! Het gaat mij niet om die euro maar wel om het principe. Heeft iemand een ander en goedkoper alternatief hiervoor?

12045 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon op de site doorklikken naar "klantenservice"
Daar kunt U Uw vraag stellen.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tp schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:23: Gewoon op de site doorklikken naar "klantenservice"
Daar kunt U Uw vraag stellen.


Nou, probeer dat maar eens. Is mij NIET gelukt, je wordt altijd door verwezen naar FAQ of naar dat 0900 nr.
Trouwens, de medewerker die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg bevestigde zelf dat er geen mail adres op de site wordt vermeld.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

sitan

klachtenformulier:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Sitan,

Bij deze een link met antwoordnummers, dit is gratis want hier is zelfs op de envelope geen postzegel nodig: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=kpn

tevens een link naar "Vraag Alex" waar u achter elk duur 0900 nummer een nummer met een normaal beltarief kunt opvragen: http://www.vraagalex.nl/V2/index.php?pagina=anti


M.vr.gr.,
Ineke L

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

inekel1953 schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:49: Beste Sitan,

Bij deze een link met antwoordnummers, dit is gratis want hier is zelfs op de envelope geen postzegel nodig: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=kpn

tevens een link naar "Vraag Alex" waar u achter elk duur 0900 nummer een nummer met een normaal beltarief kunt opvragen: http://www.vraagalex.nl/V2/index.php?pagina=anti


M.vr.gr.,
Ineke L


Ik heb op een andere site geprobeerd een normaal tel. nr. te vinden maar die was niet meer in gebruik.

http://www.0900alternatieven.nl/

Als zij al niet eens meer een mailadres vermelden is het natuurlijk ook in hun beleid logisch dat zij dit nr. blokeren.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

read schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:46: sitan

klachtenformulier:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

ReadAC.


Oké, bedankt! Ik heb zonet daar mijn klacht gedeponeerd, ik ben nu nog flink opgefokt om dat dan maar meteen te doen....:-(....

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@sitan

webcare@kpn.com

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

kiran schreef op dinsdag 24 aug 2010, 20:01: @sitan

webcare@kpn.com


Bedankt! Dit heb ik maar in mijn adresboek opgeslagen. Ik ga eerst afwachten of zij reageren op mijn klachtenformulier. Ik heb dit adres trouwens gegoogled en kwam daarmee een forum tegen waar dit webcare-team reageert op quotes (goeie benaming?) betreft KPN van forumleden. Ook nuttig om te lezen......

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Of klantenservice@kpn.com

of web@kpn.com

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer