sitan
door sitan Aug 24, 2010 om 17:02
Elektronica & tv

Mail adres KPN

Ik kreeg vandaag een mailtje van KPN dat mijn nieuwe abonnement klaar stond voor gebruik maar naar mijn weten heb ik in ieder geval het laatste halfjaar geen enkele abonnement waar dan ook afgesloten. Mijn wantrouwen is vrij groot sinds al die berichten van phising, valse mails enz. dus probeerde ik een vraag via reply te sturen. Die kwam dus met dezelfde gang weer terug, Undeliverable! Ik ben een hele tijd bezig geweest om eerst een alternatief tel. nr. te vinden want 10 c/p.min. wil ik principieel niet betalen voor dit soort dingen. Een mailadres op de site van KPN is ook nergens te vinden en moest dus uiteindelijk toch dat 0900 nr. bellen.
Is dit niet eens aanhangig te maken door een consumentenplatform o.i.d. dat ieder bedrijf (en vooral zo'n telecom-bedrijf met een bijna monopolie positie) toch minstens een mailadres moet hebben. Zelfs voor fouten die dit bedrijf maakt moet je dus altijd een duur telefoon nummer bellen, ze verdienen zelfs aan hun eigen fouten....!! En het tikt lekker aan want met keuzemenu, doorschakelen, weer keuzemenu, hele verhaal weer afdraaien, zelfs opzoeken of er idd geen mailadres te vinden is (in mijn gesprekstijd!) was ik ongeveer 10 min verder. Belachelijk! Het gaat mij niet om die euro maar wel om het principe. Heeft iemand een ander en goedkoper alternatief hiervoor?

12045 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon op de site doorklikken naar "klantenservice"
Daar kunt U Uw vraag stellen.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:23: Gewoon op de site doorklikken naar "klantenservice"
Daar kunt U Uw vraag stellen.

Nou, probeer dat maar eens. Is mij NIET gelukt, je wordt altijd door verwezen naar FAQ of naar dat 0900 nr.
Trouwens, de medewerker die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg bevestigde zelf dat er geen mail adres op de site wordt vermeld.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

sitan

klachtenformulier:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sitan,

Bij deze een link met antwoordnummers, dit is gratis want hier is zelfs op de envelope geen postzegel nodig: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=kpn

tevens een link naar "Vraag Alex" waar u achter elk duur 0900 nummer een nummer met een normaal beltarief kunt opvragen: http://www.vraagalex.nl/V2/index.php?pagina=anti

M.vr.gr.,
Ineke L

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

inekel1953 schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:49: Beste Sitan,

Bij deze een link met antwoordnummers, dit is gratis want hier is zelfs op de envelope geen postzegel nodig: http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=kpn

tevens een link naar "Vraag Alex" waar u achter elk duur 0900 nummer een nummer met een normaal beltarief kunt opvragen: http://www.vraagalex.nl/V2/index.php?pagina=anti

M.vr.gr.,
Ineke L

Ik heb op een andere site geprobeerd een normaal tel. nr. te vinden maar die was niet meer in gebruik.

http://www.0900alternatieven.nl/

Als zij al niet eens meer een mailadres vermelden is het natuurlijk ook in hun beleid logisch dat zij dit nr. blokeren.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op dinsdag 24 aug 2010, 17:46: sitan

klachtenformulier:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

ReadAC.

Oké, bedankt! Ik heb zonet daar mijn klacht gedeponeerd, ik ben nu nog flink opgefokt om dat dan maar meteen te doen....:-(....

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sitan

webcare@kpn.com

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

kiran schreef op dinsdag 24 aug 2010, 20:01: @sitan

webcare@kpn.com

Bedankt! Dit heb ik maar in mijn adresboek opgeslagen. Ik ga eerst afwachten of zij reageren op mijn klachtenformulier. Ik heb dit adres trouwens gegoogled en kwam daarmee een forum tegen waar dit webcare-team reageert op quotes (goeie benaming?) betreft KPN van forumleden. Ook nuttig om te lezen......

ve
door verwijderd - Aug 24, 2010 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of klantenservice@kpn.com

of web@kpn.com