Onlangs een Qled tv gekocht bij samsungdeals.nl, maar echter niets ontvangen
Onlangs een Qled tv gekocht bij samsungdeals.nl, maar echter niets ontvangen . Meerdere keren email gestuurd maar geen reactie.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Samsungdeal.nl? Rechtstreeks bij Samsung?
Ja, dat kan. En ook enigzins onder de prijs. Maar, dat betreft een ander webadres en ook niet zichtbaar op google.
Als je problemen hebt met je huidige Samsung en niet meer voor reparatie relevant, dat krijg je via Samsung een link toegezonden met een inlogcode. Dit nadat je allerlei persoonlijk gegevens + het serienummer hebt doorgegeven van je huidige kapotte Samsung.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Ik zie deze site? is dat de site die u bedoelt? Het lijkt mij dan zeer waarschijnlijk dat de TV die u heeft gekocht (en ik vrees ook heeft betaald voordat u deze ontving) nog niet leverbaar was en mogelijk onderweg vanuit Oost Azië, U geeft aan onlangs, is er een leveringstermijn afgesproken? Correctie: inmiddels zijn er aanwijzingen dat u via een onbetrouwbare website heeft besteld.
En dan is dit helaas zinloos: . Wat u in ieder geval wel kunt doen is nu ik geen andere contactgegevens zie om contact te hebben op basis van deze info (ik zie dat ik na het geven van deze info niet kan vervolgen het adres op te vragen bij de KvK Kvk-nummer: 98263726
BTW-nummer: NL007633162B9
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Ik kom apart bij u terug omdat, zoals al aangegeven ik na het geven van de KvK info niet verder kan met geven van info. Hetgeen ik ook wil melden is richt uw vraag/klacht tot de gratis service van de consumentenbond https://www.klachtenkompas.nl/ en doe een melding bij https://www.consuwijzer.nl/nieuws/melden-bij-consuwijzer-loont . Als het erg lang gaat duren kunt u op basis van verkregen adres eventueel ook dit proberen: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ (Achtergrondinfo: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ maar toch daarmee even wachten in afwachting van een reactie van klachtenkomps en ACM (Consuwijzer) is mijn advies.
![Donuts](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3ec46793f299dc891d659e8ec138a992c68a8edd7f2d8c0655f2d559fb9840c4.png)
Fake website, heeft niets met Samsung te maken. KvK nr. bestaat niet.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
@SPRIEJE, inderdaad, ik zag dat nu ook.
![Donuts](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3ec46793f299dc891d659e8ec138a992c68a8edd7f2d8c0655f2d559fb9840c4.png)
Zo te zien is de vogel alweer gevlogen, for the time being weer genoeg gecasht. Het zijn oplichters, dus zinloos overal melding te gaan doen.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Ik kom opnieuw bij u terug na nader zoeken naar Samsung Webshop. Evenals @SPRIETJE aangaf lijkt het ook mij dat u iets heeft gekocht bij een onbetrouwbare verkoper.
En dat zal dan helaas betekenen tenzij de verkoper toch te vinden is dat u bent opgrlicht. Het is daarom zaak om in ieder geval een melding te doen bij de politie en 'als mosterd na de maaltijd' kan ik niets anders dan dit te melden:
Ik kan hier helaas dan verder niet veel anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl (https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: Online winkelen: wat zijn de regels? | Consumentenbond en ( https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Derbyan ,
Deze site is geregistreerd op 20 - 8 - 2021 , amper 8 dagen oud .
Is een dropshipper , spullen komen uit China , voorwaarden e.d. is belabberd nederlands ( Google Vertaling )
Contact alleen via e - mail , geen tel.nr / adres , Kvk nr bestaat niet .
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Naast de hoge kosten brengt het ook extra CO2 in de lucht.!!!
Naast dat jij ook heel veel kosten bespaard wordt het milieu ook niet verder vervuild. Met dit systeem besparen wij een hoop CO2 en zo dragen wij samen een steentje bij aan de remming van de opwarming van de aarde .
BTW-nummer: NL007633162B97. Ma-Vr: 08:00-17:00. Za-Zo: 09:00-12:00. Outlet. Mogelijk gemaakt door Shopify.Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer !!!
Samsungdeal.nl, onderdeel van Op aanvraag
Gevestigd te: Op aanvraag
E-mailadres: Samsungdealservice@gmail.com
KvK-nummer: Op aanvraag
Btw-identificatienummer: Op aanvraag
Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-hoe-werkt-het-en-is-dit-oplichting/
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-via-aliexpress-hoe-herken-je-deze-webshops-en-is-er-sprake-van-oplichting/
https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/shoppen-bij-een-shopify-webwinkel-let-op-frauduleuze-verkopers
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html
![Coebel](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/51086b3a4b20e307353cefc9fdfbe2dae6e35b10a2e09e85604aa8b72d8c9458.png)
Als je per se dit soort soort artikelen toch via een website wil kopen, betaal dan altijd via Paypal of direct met een creditcard.
Bij niet levering krijg je via deze organisaties je geld terug.
![Donuts](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3ec46793f299dc891d659e8ec138a992c68a8edd7f2d8c0655f2d559fb9840c4.png)
Alsof oplichters die betaalmogelijkheden bieden.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Voortaan zelf naar een winkel in uw woonplaats gaan en daar kopen/bestellen. Dat loopt in de regel als een trein, afspraken worden nagekomen etc. Bovendien is het goed voor de plaatselijke economie en werkgelegenheid.
Ik denk dat u u erbij moet neerleggen dat u opgelicht bent en het geld kwijt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Aflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer