vd
door vdlieuw Mar 29, 2023 om 10:55
Elektronica & tv

Online.nl maakt fout maar weigert oplossing

Als klant van Online.nl moet ik tv-ontvanger retourneren. Online.nl levert retourdoos + retouretiket ( met barcode) voor DHL. DHL weigert aanname omdat zij de barcode niet kunnen scannen.Heel veel gediscussieer met Online.nl levert niets op. Ik meld retour opnieuw aan bij DHL, deze zegt, " etiket downloaden en plakken op doos". Helaas, ik heb geen printer. DHL locaties weigeren mijn screenshot van barcode, kan doos dus niet retourneren en Online.nl dreigt nu met boete. Oplossing kan zijn dat Online.nl even nieuw etiket met correcte barcode naar mij opstuurt, dan is probleem opgelost maar Online.nl weigert medewerking.

1707 6 Rapporteer

sira
door sira - Mar 29, 2023 om 11:07
2336 Antwoorden / 24 Vragen

U heeft toch wel een buurvrouw(man), familie of kennis die een printer heeft?
Anders loopt u gewoon even een winkel, copyshop, kantoor o.d. binnen en vraagt of zij een pagina voor u willen printen. Als u niets vraagt, houdt alles op.

mahadma
door mahadma - Mar 29, 2023 om 11:17
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Dus niemand in uw omgeving/werk/vriendenkring heeft een printer?

Stuur de persoon die u kan helpen de email en haal de print op en leed is geleden.

Er mag best wel enige meewerkzaamheid van uw kant komen.

U kunt de email op stick meenemen baar het vrrzenpunt, vrijwel zeker dat gie een printer hebben.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 29, 2023 om 12:02
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte VD Lieuw,

U kunt de tv ontvanger aangetekend opsturen naar het adres op bijgevoegde foto.

Het staat in de volgende link :

https://www.online.nl/klantenservice/handige-info/retourneren-apparatuur/

vd
door vdlieuw Mar 29, 2023 om 12:31
212 Antwoorden / 6 Vragen

Aangetekend betekent kosten maken + weer in auto 14 km rijden.
Men vergeet dat het Online.nl is die (kennelijk) een onjuiste barcode heeft gestuurd. Dus moet Online.nl  al was het maar uit klantvriendelijkheid, zijn eigen fout herstellen.
Nu wentelt Onlin.nl haar fout af op de klant en dat  na alle andere fouten van Online.nl, accepteer ik niet meer.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 29, 2023 om 20:30
1765 Antwoorden / 31 Vragen

@VD Lieuw,

U kunt ook voor een paar tientjes een printer kopen......

sira
door sira Mar 29, 2023 om 22:39
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Onder de € 40,- heeft u een printer.

Niet alleen online medewerking, maar ook u en zolang u de kont tegen de krib blijft keren, zal alles blijven zoals het is.

Ik weet niet in wat voor een gehucht u woont, maar ik woon ook in een gehucht. Er is hier laatst nog een zendeling vermoord, kunt u nagaan ;-)) Toch zitten hier bedrijven en dat zal bij u ook zo zijn, dus loop daar even naar binnen.

vd
door vdlieuw - Mar 29, 2023 om 12:19
212 Antwoorden / 6 Vragen

ik woon op platteland, ben in mijn auto al 3x naar de stad gereden (14 km vv = 42 km), + parkeren + uren).
Fout ligt niet bij mij, ik heb alle medewerking gegeven maar ik ga fouten van Online.nl niet oplossen.En als zij dat zelf kennelijk ook niet belangrijk vinden...

sira
door sira Mar 29, 2023 om 22:41
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik woon ook op het platteland, in het buitengebied, maar ik zou het allang opgelost hebben, ook zonder printer.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 29, 2023 om 13:47
2055 Antwoorden / Vragen

Niets zo leuk al het eropaan laten komen en bij de kantonrechter gelijk te krijgen (of niet). En dat allemaal omdat je geen etiket kan/wil regelen. Laat vooral weten hoe het is afgelopen.

sira
door sira Mar 29, 2023 om 22:44
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Man man man, wat kunnen mensen moeilijk doen, maar oh wee als het andersom gebeurt.

Zo nieuwsgierig naar de afloop ben ik nou ook weer niet ;-))

gerbera
door gerbera - Mar 29, 2023 om 15:52
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Wat kan een mens zich het moeilijk maken, ff de barcode op een stick zetten, naar een winkel of iets dergelijks uit laten printen, op de doos plakken en klaar is het.
Ieder mens maakt fouten en roept er bij Online nu een "hoera ik ben een mens"