KM
door KMuller Dec 27, 2017 om 19:04
Elektronica & tv

Otto levert niet

Met Black Friday (24-11-2017) een PS4 Pro besteld maar krijg elke week te horen dat er vertraging is. Afgelopen week zou alles volgens Otto binnen zijn maar weer niets. Vandaag kreeg ik te horen dat de bestelling nog meer vertraging heeft en dat ze zelf niet eens weten wanneer ze kunnen leveren. Na een maand nog steeds geen duidelijkheid over mijn bestelling. 


 


Mag dit zomaar? 

1243 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 27, 2017 om 19:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waar niet is, verliest de keizer zijn recht.

marita5
door marita5 - Dec 27, 2017 om 19:11
11569 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo KMuller , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd

Cookies
door Cookies - Dec 27, 2017 om 19:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dan maar annuleren en bij een andere shop kopen. Hij is volop leverbaar. Bij Otto staat nu een levertijd van circa 2 weken. Kan dus rustig ook 4 of 6 weken worden. Flutshop Otto.

Wat was de BF prijs bij Otto?

costnix
door costnix Dec 28, 2017 om 14:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

“Liever niets van Otto!” ;-)

ne
door neodutchio - Dec 27, 2017 om 19:22
5191 Antwoorden / 12 Vragen
0

Ik moet de eerste reaktie nog tegenkomen op dit forum waar iemand zijn PS4 die besteld is op Black Friday is geleverd. Schijnbaar was er maar een beperkte voorraad terwijl iedereen er mee adverteerde.

Dus gewoon annuleren.

aurora1
door aurora1 - Dec 27, 2017 om 20:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dus annuleren en elders kopen?

Ida61
door Ida61 - Mar 4, 2018 om 13:02
1 Antwoorden / Vragen
0

Ook ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. Tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. Ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet!  Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. Wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! Ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.

ne
door neodutchio Mar 4, 2018 om 13:11
5191 Antwoorden / 12 Vragen

Waar heeft u geen klantenrekening en welke kast heeft u waar gekocht? Er valt geen chocola van uw verhaal te maken.

hansje klein
door hansje klein Mar 4, 2018 om 13:12
3037 Antwoorden / 62 Vragen

"Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen".

OTTO komt uit de kast en ú bent op de kast gejaagd en komt er nu niet meer vanaf ...

Kent u de uitdrukking:  "de muizen liggen dood voor de kast"? Hopeloze arme boel!

IK zou in uw geval maar àlles uit de kast gaan halen, maar het gaat hier eigenlijk om OTTO en een PS4.




tijger1
door tijger1 Mar 4, 2018 om 13:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk kunt u van die kast af. Die bestelling gewoon per mail annuleren.

marita5
door marita5 Mar 4, 2018 om 13:37
11569 Antwoorden / 15 Vragen

@Ida61 , dien een klacht in bij consuwijzer , klik op de rode regel https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2018 om 13:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Otto is administratief en logistiek gezien een amateuristische bende. Het verbaast me dat die flutshop nog steeds bestaat. Annuleren kan (vlg hun site) alleen op de dag van bestelling via 'mijn bestellingen'. Ben je lekker mee dit geklooi. Zoveel mogelijk je klacht op het web gooien, bijv. Facebook, Twitter, Klacht.nl, Klachtenkompas.nl enz.

DOOR IDA61 - 4 MRT. 2018 OM 13:02 
1 ANTWOORDEN / VRAGEN
0

Ook ik heb dit probleem, heb geen klantenrekening maar wel kast besteld waar 2 weken levertijd op zit, schetst mijn verbazing dat ze die gewoon op rekening zetten terwijl nog niks ontvangen heb en dit al 6 weken terug besteld heb. Tevens beantwoorden ze mijn vraag niet waarom ik die niet kan annuleren want volgens hen kan dat niet, pas bij de deur als die ooit komt. Ook kreeg ik mail of ik de kast wel wou gaan betalen want zicht termijn was verstreken, welk zicht termijn ik heb hem niet!  Bij navraag moest ik de mail maar als niet verzonden beschouwen. Wat ik tevens ook heel kwalijk vindt is dat ik bestelde goederen die ik wel al gekregen heb en betaald gewoon van die klantenrekening totaal bedrag afgaat en dus niet als zijnde betaald van de artikelen! Ik heb nooit een gespreid betalen genomen dus dit is al met al een zeer vreemde zaak en ik kan niet van die kast af.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Tetiana
Tetiana - Jun 26, 2024 om 09:51
Geldzaken & recht

Schadevergoeding voor Oekrainers

Als een Oekraïner materiële schade heeft geleden nadat hij is aangevallen door een onbekende persoon, is het dan mogelijk om via een verzekeringsmaatschappij een vergoeding voor de veroorzaakte schade te krijgen? RMO dekt dergelijke gevallen niet. Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer