pietereo
door pietereo Apr 26, 2012 om 13:41
Elektronica & tv

Philips Broodbakmachine

Heeft er iemand ervaring met het loslaten van de teflon coatlaag in het broodblik van een Philips Broodbakmachine HD9020.
Wij hebben sinds 21-12-2011 een Broodbakmachine van Philips en nu al aan onze 4e Broodbakblik.

Omdat de Teflon Coatlaag steeds eraf gaat op de hoogte van de twee nokken aan de binnenkant van het bakblik.

2234 10 Rapporteer

tr
door trappist - Apr 26, 2012 om 14:22
240 Antwoorden / 0 Vragen

Onze Funai/Ergo FAB-1800 is al zeker 15 jaar oud en doet het nog steeds,
Philips is niet meer wat het vroeger was, dat is algemeen bekend,
mijn advies: zodra er kosten aan deze Philips bakker komen, internet afstruinen naar ervaringen met andere merken en dan een nieuwe kopen...

nico s
door nico s - Apr 26, 2012 om 14:33
87 Antwoorden / 26 Vragen

dat komt omdat mijn zusje daar niet meer werkt
ns

tenormin
door tenormin - Apr 26, 2012 om 14:46
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Viel dat vierde broodbakblik onder de garantie? Neem aan dat het apparaat zelf nog ruim in de garantie ligt en dat de bakblikken via Philips door een andere leverancier worden gemaakt. Is er een alternatief voor dit bakblik via de Philips service dienst?

pietereo
door pietereo - Apr 26, 2012 om 14:57
8 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor het snelle antwoord, Ja alle bakblikken vielen onder de garantie, maar het is toch niet de bedoeling dat elke 4 weken een nieuw bakblik moet worden gebruikt.

pietereo
door pietereo - Apr 26, 2012 om 14:59
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=trappist schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:22]Onze Funai/Ergo FAB-1800 is al zeker 15 jaar oud en doet het nog steeds,
Philips is niet meer wat het vroeger was, dat is algemeen bekend,
mijn advies: zodra er kosten aan deze Philips bakker komen, internet afstruinen naar ervaringen met andere merken en dan een nieuwe kopen...

Beste Trappist.
Jammer genoeg heb ik niets aan dit antwoord.

pietereo
door pietereo - Apr 26, 2012 om 15:03
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 26 apr 2012, 14:46]Viel dat vierde broodbakblik onder de garantie? Neem aan dat het apparaat zelf nog ruim in de garantie ligt en dat de bakblikken via Philips door een andere leverancier worden gemaakt. Is er een alternatief voor dit bakblik via de Philips service dienst?
Beste tenormin,
Bedankt voor het snelle antwoord, Ja alle bakblikken vielen onder de garantie, maar het is toch niet de bedoeling dat elke 4 weken een nieuw bakblik moet worden gebruikt.
Het is inderdaad zo dat het apparaat in China gemaakt wordt en dat ook de bakblikken daar vandaan komen, ik heb van Philips als antwoord gekregen dat zij dit goed zouden onderzoeken maar al een hele poos radiostilte.
Dus daar heb ik ook niks aan, en hoop op antwoord van de Kassa leden.

tenormin
door tenormin - Apr 26, 2012 om 15:36
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@pietero, omdat ik een ander merk broodmachine heb en uiteraard niet het antwoord van trappist wilde geven (want het ene is een goudrenet en de andere een kiwi) zou ik, als die radiostilte zo lang blijft, maar weer eens aan de bel trekken. Een heel nieuw apparaat zou een mogelijkheid kunnen zijn ware het niet dat dit al zo vaak heeft plaatsgevonden (dus niet het maandagmorgenprodukt). Dus, aan de (be)slag maar weer met "zeuren".

ma
door marly18 - Apr 26, 2012 om 16:56
27 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een Twitter- of Facebookaccount hebt, raad ik je aan om Philips langs die weg te benaderen.

Bij Twitter: Richt je tweet aan @PhilipsNL, en zet er iets van #klacht ofzo in. Doorgaans reageert Philips vrij snel op dit soort tweets!

Met Facebook heb ik geen ervaring - misschien kan iemand anders je daarmee verder helpen?

Als je het via Twitter/Facebook hebt geprobeerd, maar het helpt niet, mail je klacht dan naar de Consumentenbond. Bijvoorbeeld naar stekeligheden@consumentenbond.nl. Of zet je ervaring op hun forum.

pietereo
door pietereo - Apr 26, 2012 om 16:57
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marly18 schreef op donderdag 26 apr 2012, 15:44]Als je een Twitter- of Facebookaccount hebt, raad ik je aan om Philips langs die weg te benaderen.

Bij Twitter: Richt je tweet aan @PhilipsNL, en zet er iets van #klacht ofzo in. Doorgaans reageert Philips vrij snel op dit soort tweets!

Met Facebook heb ik geen ervaring - misschien kan iemand anders je daarmee verder helpen?

Als je het via Twitter/Facebook hebt geprobeerd, maar het helpt niet, mail je klacht dan naar de Consumentenbond. Bijvoorbeeld naar stekeligheden@consumentenbond.nl. Of zet je ervaring op hun forum.

Hallo Marly,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen mij te antwoorden, ik ga hiermee aan de slag.

pietereo
door pietereo - Apr 26, 2012 om 16:58
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 26 apr 2012, 15:36]@pietero, omdat ik een ander merk broodmachine heb en uiteraard niet het antwoord van trappist wilde geven (want het ene is een goudrenet en de andere een kiwi) zou ik, als die radiostilte zo lang blijft, maar weer eens aan de bel trekken. Een heel nieuw apparaat zou een mogelijkheid kunnen zijn ware het niet dat dit al zo vaak heeft plaatsgevonden (dus niet het maandagmorgenprodukt). Dus, aan de (be)slag maar weer met "zeuren".

Bedankt tenormin,

Ik ga zeker zeuren, bedankt.