Philips LED TV 32PFK4101 geluid vervormd
Heeft iemand dezelfde ervaring als ik met de Philips LED TV 32PFK4101 dat daarvan het geluid erg vervormd vooral bij NPO zenders als er word geproken, en wat is daarvoor de oplossing.
Ik heb al contact gehad met Coolblue en Philips maar die konden mij geen leentoestel geven tijdens deze reparatie ( 2 a 6 weken ), en ik heb op verschillende manieren updates uitvoerd en de digitale handshake uitgevoerd maar dit heeft niets geholpen.
Groet,
Andre
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo Gichen11-59 ,
Probeer de probleemoplossinggids eens , klik op de rode regel .
http://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/nl/ModelSelect
Lees ook eens de handleiding van uw tv , pagina 46 en 58 .
Hallo Maritas,
bedankt voor je tip ik heb het geprobeert maar mijn model kon die niet vinden ook niet met de toevoeging-12 of /12 en ook wanneer ik in het algemeen bij tv's zocht zag ik mijn probleem er niet bij staan maar wel een oplossing die in het algemeen zou moeten werken dit heb ik uitgevoert en als dit werkt dan meld ik dit.
Groet,
Andre
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
@Gichen11-59 , hopende voor u dat deze oplossing werkt .
Het is een logisch gevolg van de tegenwoordige internet aankoop cultuur dat de term "leentoestel" die je bij een stenen winkel mogelijk wel zou krijgen via de internetweg niet krijgt. Overigens, ik ga ervan uit dat de leverancier/verkoper Coolblue is, dus, is dat uw aanspreekpunt, Philips niet.
Hallo familyman,
Bedankt voor je reactie, een leentoestel kon ik wel krijgen maar dan moest ik de fout binnen 1 maand melden en ik was 2 weken te laat en Coolbleu melde mij dit probleem eventueel met Philips op te lossen maar als ik het moet opsturen voor garantie dan moet dat inderdaad via Coolbleu.
Groet,
Andre
Al diverse geluidsinstellingen uitgeprobeerd? Dit uit, dat aan?
Hallo carola 83,
bedant voor je reactie, ik heb deze mogelijkheden al uitgeprobeert en nu heb ik bv automatisch volume aan gezet om maar te proberen wat het toestel doet want ik heb allelei mogelijkheden al geprobeert dus maar weer afwachten.
Groet,
Andre
![mathijs_b](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/748ebbb10a58701729fde432e61865e9213a0d45fec77944c6b47f5861bef8c3.png)
Zet de fabrieksinstellingen eens terug. Dat lost heel vaak problemen op.
Let wel op! Alle instellingen incl. de zenders gaan verloren en moeten opnieuw ingesteld worden net als bij een gloednieuwe TV.
Hallo mathijs_b,
bedankt voor je reactie, deze optie is inderdaad ook geprobeert direct na het updaten zoals Philips dit wilde laten uitvoeren via een usb stick en gedownload software update maar dit hielp niet.
Groet,
Andre
Neem aan dat u ook al gekeken heeft bij de instellingen van het geluid.
Zet daar eens zoveel mogelijk alle extra's uit.
Zou beginnen met de meest eenvoudige geluidsweergave in te stellen.
Hallo Toonder,
Bedankt voor je reactie en inderdaad dat heb ik ook gedaan net als de default waarde en een update enz gedaan zoals Philips dit voorstelde maar hiermee is het probleem tot op heden niet opgelost.
Groeten,
Andre
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?
onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken
Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali
...
Lees meer
Problemen met zichtgarantie bril
Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.
Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge
...
Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer