Philips Sarista
Ik heb in november een sarista aangeschafd, nadat ik in de winkel de koffie geproefd had. Ook ik liep tegen de probleempjes aan die iedereen heeft kalk snel branden als je de drap weg gooide ging vervolgens de lamp aan om water te vullen terwijl dit net gevuld was. Op een dag zat het apparaat vast door de bonen, wij gebeld naar philips geen probleem we konden hem opsturen voor een update!
Dat hebben we gedaan en heb spijt als haren op mijn hoofd, ik kreeg de sarista terug gestuurd, met krassen op de zijkant en een lekbak die niet van mij was! Gebeld we mochten hem weer terug sturen want dat kon natuurlijk niet, sarista werd weer opgehaald. week later sarista weer terug krassen weg gepolijst wel een andere lekbak een vage bruine kleur (alsof hij in bleekwater heeft gelegen) terwijl ik een zwarte sarista heb. Uiteraard meteen gebeld met Phlips zou opgelost worden hoor een nieuwe lekbak word besteld.
Diezelfde avond denk ik na 3 weken het apparaat kwijt te zijn geweest heerlijk te kunnen genieten van een kopje koffie.
Niet dus! ik zet het apparaat aan en wil koffie zetten en de deur aan de zijkant knalt open, wilde die weer dicht doen maar ging niet, dus dacht dan haal ik het zet stuk er even uit om opnieuw erin te zetten. Helaas deze was niet van zijn plek te krijgen mijn apparaat maakte veel geweld. Weer met philips gebeld, weer opgehaald, alleen nu had ik te kennen gegeven dat ik dit apparaat niet meer terug wilde, en een nieuwe eis, daar ik steeds mijn apparaat terug moet sturen door fouten van philpips en ik niet zit te wachten op een apparaat dat gerepareerd is. Na tig telefoontjes nog gepleegd te hebben, ben ik dan vandaag eindelijk terug gebeld dat het apparaat gemaakt is en dat ik dat terug krijg want ja het probleem is toch opgelost!!
Ben ik nu zo veeleisend?? Ik ben beetje klaar met Philips en krijg dan wel een coupon toegestuurd met 20% korting op een volgend product, maar dat hoef ik niet. ik heb een apparaat opgestuurd voor een update, en vervolgens moet mijn apparaat gemaakt worden door fouten van hun.
Is het dan zo gek dat ik een nieuwe sarista wil?
Mvg irene
Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.
[quote=swat1500 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:46]Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.
[quote=swat1500 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:46]Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.
Ja dat heb ik vaker gehoord na 3 reparatie's, maar deze zijn niet door mij veroorzaakt maar door philips zelf zou dan toch wel netjes zijn als je zoveel pech hebt. vind het geen reclame voor philips dat zowiezo niet
Waarom ben je niet teruggegaan naar de winkel? Dit is normaal gesproken het eerste aanspreekpunt bij problemen.
Tip voor echte lekkere koffie
En verder ben ik van mening dat je ook dit apparaat beter links kunt laten liggen, rekenen maar even de kiloprijs uit van de bonen, ga wel eerst op een stoel zitten..
[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 23 mei 2013, 13:30]Waarom ben je niet teruggegaan naar de winkel? Dit is normaal gesproken het eerste aanspreekpunt bij problemen.
Tip voor echte lekkere koffie
En verder ben ik van mening dat je ook dit apparaat beter links kunt laten liggen, rekenen maar even de kiloprijs uit van de bonen, ga wel eerst op een stoel zitten..
Omdat we deze problemen tegen kwamen op internet en daar stond dat je kon bellen met phillips, en ik geloof niet dat blokker me wel een nieuw apparaat had gegeven. ;)
[quote=reentje46 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:54][quote=swat1500 schreef op donderdag 23 mei 2013, 12:46]Nee, gek is het niet. U heeft echter geen recht op een nieuwe. Philips is niet verplicht een nieuwe geven als reparatie mogelijk is. Philips mag echter niet tot in het oneindige repareren. In de regel wordt de grens bij 3 (echte) reparatie's gelegd.
Ja dat heb ik vaker gehoord na 3 reparatie's, maar deze zijn niet door mij veroorzaakt maar door philips zelf zou dan toch wel netjes zijn als je zoveel pech hebt. vind het geen reclame voor philips dat zowiezo niet
Netjes, ja, verplicht nee.
[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 23 mei 2013, 13:30]Waarom ben je niet teruggegaan naar de winkel? Dit is normaal gesproken het eerste aanspreekpunt bij problemen.
Bij non-conformiteit: ja, bij garantie: nee.
Bij non-conformiteit is de verkopende partij het aanspreekpunt.
Bij garantie is ieder die garantie bied het aanspreekpunt.
Iemand wel eens gekeken wat de bonen voor Sarista kosten. Bij mijn super staat voor ieder product de kiloprijs aangegeven. Voor Espressobonen van DE en wat andere merken betaal ik €12,-/kg. Voor de Sarista-bonen is dat €34,-/kg. Geen wonder dat er zoveel van die Saristamachines weg worden gegeven in acties. Wordt gesponsored door de verkoop van bonen
[quote=gompy2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 08:55]Op Kieskeurig staat ook een enorme waslijst met klachten over dit apparaat (en ook vele andere soorten Senseo's)
Er zijn daar 103 beoordelingen waarvan het overgrote deel negatief.
Philips Nederland geeft daar ook antwoord op veel van die klachten.
Ik zou mijn klacht daar ook deponeren ( en op meerdere klachtensite's waar je antwoord kunt verwachten) en kijken wat voor antwoord je krijgt.
Klik hier-> Kieskeurig
Klagen klagen en nog eens klagen, dat is de enige remedie tegen dat soort bedrijven, ze zijn enorm gevoelig voor deze vorm van anti-reclames.
Dat is/wordt ook de macht van internet.
Suc6
Dank je eindelijk een normale reactie en iets waarmee ik kan ipv wat de bonen kosten. ik zal eens gaan kijken ik laat het nog weten. Bedankt
Op Kieskeurig staat ook een enorme waslijst met klachten over dit apparaat (en ook vele andere soorten Senseo's)
Er zijn daar 103 beoordelingen waarvan het overgrote deel negatief.
Philips Nederland geeft daar ook antwoord op veel van die klachten.
Ik zou mijn klacht daar ook deponeren ( en op meerdere klachtensite's waar je antwoord kunt verwachten) en kijken wat voor antwoord je krijgt.
Klik hier-> Kieskeurig
Klagen klagen en nog eens klagen, dat is de enige remedie tegen dat soort bedrijven, ze zijn enorm gevoelig voor deze vorm van anti-reclames.
Dat is/wordt ook de macht van internet.
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij
Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d
...
Lees meer
Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.
Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !?
Lees meer
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer