be
door belletje Jun 4, 2004 om 17:39
Elektronica & tv

Photo-clip camera via Yorin-shop

Ik heb in aug.'03 een digitale camera gekocht bij Yorin-shop. Na een poosje bleek dat er een probleem was met de lens (vlekjes op foto's). Na een aantal mailtjes heen en weer met Yorin heb ik in maart 2004 de camera teruggestuurd. Nu komt het probleem, ik ben eind '03 verhuist heb daar in de al genoemde diverse mailtjes bij Yorin melding van gemaakt, heb bij de retourzending nog een briefje gedaan, waar ik ook mijn nieuwe adres heb vermeld. Maar helaas Yorin heeft veel gedaan maar niet mijn adres veranderd, de camera wordt naar het oude adres gestuurd, maar na contact met de bewoners aldaar, krijg ik te horen dat de camera niet is aangekomen. Yorin stuurt mij een brief die ik moet tekenen om te bevestigen dat ik de camera niet heb ontvangen en start een onderzoek bij de TPG. Inmiddels is het juni '04 en heb ik nog geen camera. Yorin reageert niet meer op mailtjes. Ik ben weer verhuist en 200 euro armer. Wie kan mij adviseren welke stappen ik kan ondernemen om mijn geld of camera terug te krijgen?

508 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

br
door brokken_1 - Jul 11, 2004 om 16:59
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer het eens via de consumenten bond misschien kunnen ze je daar wel verder helpen.


Tip: Laat je niet snel aan de kant schuiven en als het niet lukt niet meteen op geven maar nog even door zeuren kan heeel veel helpen.


heeel veel suc6

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer