Ca
door Carla159 May 19, 2018 om 15:42
Elektronica & tv

Prijsverhoging Ziggo

Mag Ziggo zonder extra diensten zomaar zijn prijzen verhogen?

2913 13 Rapporteer

getty
door getty - May 19, 2018 om 15:43
4179 Antwoorden / 10 Vragen

ja natuurlijk mag dat, u mag, als het goed is, dan wel opzeggen.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 19, 2018 om 15:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toen u die vraag intikte moet u gezien hebben dat daar al meerdere vragen over zijn. Lees de antwoorden daar eens.

Gr
door Grunn1 - May 19, 2018 om 15:45
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Nee, en uw werkgever mag ook uw loon niet meer verhogen want u doet er niks extras voor.

Cookies
door Cookies - May 19, 2018 om 15:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zelfs uitkeringen gaan ieder jaar omhoog zonder dat er extra diensten worden geleverd.

me
door mein33 - May 19, 2018 om 15:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Caral159,

U bent de 159e die deze vraag steldt en het antwoord is :  JA, dat mag.
Vraagt u dit ook als bijv. een liter benzine of een fles alcoholischedrank duurder wordt, terwijl u geen druppeltje meer krijgt ?
Vraagt uw werkgever ook van u zich eens een keertje wat extra inzet als u een reguliere loonsverhoging krijgt ?

he
door henk51 - May 19, 2018 om 17:44
90 Antwoorden / 0 Vragen

U mag overstappen naar een ander zoals al geopperd.
Echter Telfort,Tele2,KPN,Xs4All etc verhogen ook hun prijzen messte zelfs meer dan Ziggo.
En dit soort verhogingen is veelal jaarlijks waarom niet eerder gezien?

groeten Henk

sy
door sylvia_71 - May 19, 2018 om 18:19
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat mag. Daar hoeven ze jou geen toestemming voor te vragen. Als je Ziggo nu beu bent, dan is dit het beste moment, zeker als je nog aan een contract gebonden bent, om naar een ander provider te gaan. En ook je eventuele nieuwe provider mag én zal de tarieven wijzigen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 19, 2018 om 20:25
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, ongevbeer alle providers verhogen de prijzen. Heeft o.a. uitgebreid in de pers gestaan. Bij een tariefverhoging die u niet wenst kunt u wel altijd opzeggen en voor een andere kiezen en dan heeft u mogelijk ook nog voordeel van een 'instaptarief'.
Epcot@ ook de persberichten nalezen s.v.p. En ook de al gegeven antwoorden op soortgelijke vragen.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 19, 2018 om 20:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Bij T-Mobile bent u op zwart gezet en bij Ziggo bent u tegen de  prijsverhogingen .
Waar heeft u nu een abonnement?
En voor de duidelijkheid Ziggo investeert tientallen miljoenen in haar netwerk.

Gr
door Grunn1 May 19, 2018 om 23:58
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij heeft ze bij meerdere providers abonnementen afgesloten en is ze daarom in de problemen gekomen met het betalen.

jayrayskull
door jayrayskull - May 19, 2018 om 20:49
48 Antwoorden / Vragen

Ja, dat mag. Dit staat ook in de voorwaarden die u heeft gelezen en getekend alvorens klant te worden.

Bobby100
door Bobby100 - May 21, 2018 om 13:06
3 Antwoorden / Vragen

Brandstof prijzen stijgen ook maar door zonder dat auto zuiniger wordt.