ja
door jacques2612 Oct 31, 2022 om 11:58
Elektronica & tv

Problemen met aanvraag abonnement Skyshowtime, een nieuwe streamingdienst

Ik probeerde een abonnement te nemen op Skyshowtime, en ik moest daarvoor € 6,99 overmaken. Ik kreeg een melding betaling afgebroken, dus ik den doe het dan nog maar een keer. Dus wederom €6,99 betaald. Zie ik op mijn rekening 2x betaald. Maar uiteraard geen abonnement. Als ik daarna inlog, krijg ik wederom de melding neem een abonnement. Ik wil nu dit betaalde geld terug. Hoe los ik dit op? Ze zijn bijna niet te bereiken

4132 5 Rapporteer

sira
door sira - Oct 31, 2022 om 12:09
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ken Skyshowtime niet, ik zie alleen op internet dat ze er nog niet goed uitkomen wat betreft beoordeling.

Als u het probleem van betaling afgebroken in de toekomst nog een keer heeft, check dan eerst uw bankrekening vóór u weer gaat overboeken. Dat voorkomt een hoop gedoe.

borg queen
door borg queen - Oct 31, 2022 om 12:22
127 Antwoorden / 2 Vragen

€ 6,99 ? Ik heb een abonnement van € 3,49 pm, voor zolang als ik lid blijf, sinds 26 oktober. In 2 minuten gerealiseerd en kon gelijk gaan kijken. Ik heb dit gedaan via mijn pc en niet mobiel, misschien is dat de issue. Tablet  heb ik pas later toegevoegd.  Ik zou beide bedragen storneren en kijken of er een reactie komt.

Gr
door Grunn1 Oct 31, 2022 om 13:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb ook een abonnement van 3,49 gewoon via mijn tablet gedaan zonder probleem.
Storneren van een zelf betaald bedrag wil niet alleen een incasso kan je storneren.

marita5
door marita5 - Oct 31, 2022 om 16:24
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jacques2612 ,

Plaats een klacht op FB , daar reageert Skyshowtime , klik op de rode regels .

https://www.facebook.com/SkyShowtimeNL

Zie deze link , scroll naar beneden .

https://www.skyshowtime.com/NL/get-to-know/what-is-skyshowtime

Skyshowtime kost € 3,49

50% korting op de standaardprijs van je SkyShowtime-maandabonnement totdat je annuleert. Alleen nieuwe abonnees en maandabonnementen. Alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Geldig tot 23.59 uur, 06/12.​ Klik hier voor de volledige algemene voorwaarden voor de promotie 'Altijd voor de helft van de prijs'.

Voorwaarden ,

https://www.skyshowtime.com/nl/terms/offers

https://www.skyshowtime.com/nl/terms

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 31, 2022 om 17:05
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Tja, u kunt uw geld terugvorderen op basis van in gebreke blijven om een met deze 'streamer' beoogde overeenkomst na te leven. Dat zal u echter minimaal aangezein de brief daarvoor aangetend verzonden dient te worden wel ca.€ 10,00 aan porto kosten. Zoe dit at uw rechten zijn: Wanneer heb ik bedenktijd? | ACM ConsuWijzer. U heeft betaald, zelfs twee maal maar krijgt niet geleverd.

Dat aanvullend of naast de al gegeven verwijzingen/info.