je
door jessedylan Jan 4, 2013 om 10:22
Elektronica & tv

Provider

IK hoorde van een kennis die een kleine tv wilde kopen,maar ze moest n grote kopen want haar provider kan niet op n kleine tv.Ik had daar nog nooit van gehoord iemand anders wel,want ik vind het maar raar.Ik oop dat iemand een antwoord heeft.

425 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jessedylan,

Die smoes kende ik ook niet en is uiteraard lariekoek.....
Het enige dat zou kunnen is dat je kennis een kleine TV wilde, waar niet de aansluiting op zat die nodig is om gebruik te kunnen maken van die provider.
Bijvoorbeeld, je kennis wilde gebruik maken van een CAM-module, om zodoende geen decoderkastje te hoeven gebruiken, en die zat dan niet op de betreffende kleine TV.

Maar met 'beeldformaat' alléén heeft het niets te maken en is de uitspraak van de verkoper klinkklare onzin.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een TV-tje van 15 cm waar je gewoon analoge TV op kan ontvangen. Digitaal kan niet want hij heeft geen scart of HDMI aansluiting. TV's die geschikt zijn voor die module waar freya over praat zijn er vanaf 19 inch. Het is dus maar wat je onder klein verstaat.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed dat het verhaal maar deels is doorgekomen. Een logische verklaring zou kunnen zijn dat de verkoper heeft gezegd dat HD TV geen zin heeft op een kleine TV en dat je dan beter een grotere TV kunt kopen.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2013 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

jessedylan schreef op vrijdag 4 jan 2013, 10:22: IK hoorde van een kennis die een kleine tv wilde kopen,maar ze moest n grote kopen want haar provider kan niet op n kleine tv.Ik had daar nog nooit van gehoord iemand anders wel,want ik vind het maar raar.Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

Duidelijk een geval van de klok en de klepel.