be
door bertie_1 Jul 18, 2007 om 18:51
Elektronica & tv

Satelliet

Hallo,
Ik kan nu kiezen tussen Digitaal Extra van @home voor 25 euro per maand of Canal Digitaal Familiepakket voor 12,95 per maand maar met eenmalige kosten van 600 a 700 euro. Ik wil graag zoveel mogelijk zenders voor weinig geld. Hoe kan ik bij satelliettv  de kosten drukken met bv cardsharing? Ik ben nog een leek, maar heb wel eens  iets gelezen. Wie kan mij helpen?

546 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

is dat legaal?

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan toch maar 1 zender tegelijk kijken

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

hai,

wellicht kun je hier:

cardsharing

meer informatie vandaan halen

En of het illegaal is? kijk in ieder geval even in de voorwaarden van je aanbieder of het binnenshuis is toegestaan.

Linda

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

spleetoog,

je kunt maar één zender tegelijk kijken, dat klopt, maar soms wil je ook wel een wat opnemen. En af en toe willen mijn kinderen op hun tv graag iets anders kijken dan ik.

In zulke gevallen is cardsharing en prima oplossing lijkt mij. Net zoals een twin digitale ontvanger dat kan zijn.

Linda

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik op cardsharing klik gebeurt er niks. Waar ligt dat aan?

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorrie ging iets fout 9is ook voor eht eerst dat ik hyperlinkjes gebruik vandaag)

cardsharing

tweede poging ;-)

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar zijn die 600 Euro voor? Een Canaal Digitaal pakket heb je voor ongeveer 300 Euro

Jan

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt eenvoudig berekenen wat het break-even point is bij gelijkblijvende prijzen (yeah right!). Ik heb ook sinds een paar weken satelliet en de initiële kosten waren niet mals, maar goed, ik wilde graag minstens 2 satellieten kunnen ontvangen (zijn er 4 geworden). Dan red je het niet met de standaard set van €200 zeg maar.

Kosten drukken met cardsharing is hoogstwaarschijnlijk niet toegestaan, maar als jij met decoders en WLAN aan de gang gaat, wie zal het merken? Trouwens, sommige ontvangers kun je ook doorlussen, dan heb je ook geen dubbele koppen nodig. CD heeft nu ook een voordelige 2e en 3e smartcard voor thuis, maar dat zal je misschien niet bedoelen?

Kosten drukken door over de prijs te onderhandelen bij de winkelier staat je uiteraard wel vrij.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik merk overigens wel meteen het nadeel van een losse ontvanger en mijn bestaande harddisk-recorder: je kunt niet verschillende zenders achter elkaar opnemen via timer, de ontvanger weet niet dat de HDR op dat moment eigenlijk Ned.3 vraagt bijv.

Ik overweeg nu toch maar naar een PVR over te stappen. De Adimo Jazz die ik nu heb werkt toch al niet zoals het hoort tot nu toe. Daar gaat m'n break-even point ....