aq
door aquaman Nov 1, 2012 om 14:23
Elektronica & tv

Smart tv`s

Er was kort geleden een tv programma over smart tv`s.
Wat waren de serie nummers van de des beteffende tv`s?

1995 12 Rapporteer

freya
door freya - Nov 1, 2012 om 14:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo aquaman,

Er zijn in het betreffende item geen typenummers genoemd. Wellicht kun je je vraag beter aan de kassaredactie richten, die kunnen je vast meer vertellen. Je kunt de redactie bereiken via de 'contact' link onderaan deze pagina.

m.vr.gr. Freya

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2012 om 14:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aquaman,

Die werden er niet bij vermeld.
Voor de info klik hier.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2012 om 14:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Klik boven in bij home op TV, dan kan u het programma zien waar in dit wordt getoont.

Cookies
door Cookies - Nov 1, 2012 om 20:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 1 nov 2012, 14:30]Klik boven in bij home op TV, dan kan u het programma zien waar in dit wordt getoont.

Daar schiet hij niks mee op, want er worden helemaal geen model/typenrs. gegeven.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 2, 2012 om 00:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 1 nov 2012, 20:45][quote=valerius-2 schreef op donderdag 1 nov 2012, 14:30]Klik boven in bij home op TV, dan kan u het programma zien waar in dit wordt getoont.

Daar schiet hij niks mee op, want er worden helemaal geen model/typenrs. gegeven.

Als u dat weet hoe moet een ander dan weten.

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2012 om 09:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius-2,

.....Als u dat weet hoe moet een ander dan weten......
Weer eens een 'antwoord' om het antwoorden, zonder enige inhoud.

Je zou ook zelf de uitzending (nog eens) kunnen bekijken of op de eerder door mij gegeven link kunnen klikken om je op de hoogte te brengen.

jo
door jorisw - Nov 2, 2012 om 09:14
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 1 nov 2012, 14:29]Hallo aquaman,

Er zijn in het betreffende item geen typenummers genoemd. Wellicht kun je je vraag beter aan de kassaredactie richten, die kunnen je vast meer vertellen. Je kunt de redactie bereiken via de 'contact' link onderaan deze pagina.

m.vr.gr. Freya

Was het dan eigenlijk niet een vrij nutteloze uitzending als er geen typenummers werden genoemd?

freya
door freya - Nov 2, 2012 om 10:01
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=jorisw schreef op vrijdag 2 nov 2012, 09:14][quote=freya schreef op donderdag 1 nov 2012, 14:29]Hallo aquaman,

Er zijn in het betreffende item geen typenummers genoemd. Wellicht kun je je vraag beter aan de kassaredactie richten, die kunnen je vast meer vertellen. Je kunt de redactie bereiken via de 'contact' link onderaan deze pagina.

m.vr.gr. Freya
Was het dan eigenlijk niet een vrij nutteloze uitzending als er geen typenummers werden genoemd?
Nou nee, immers het draaide in de uitzending niet om het testen van TV-toestellen, maar om de verschillen te noemen tussen de verschillende merken smart TV's. En met name dan de nadruk op 'smart', waarmee het 'internetgebruik' van de TV wordt bedoeld.

Verschillende fabrikanten hebben een verschillende benadering van dat 'smart' gebruik en dan maakt het niet zoveel uit welk type toestel je van dat merk bekijkt. De verschillende typen van een bepaald merk maken toch gebruik van (nagenoeg) hetzelfde principe. De bedoeling van de uitzending was alleen maar om aan te tonen dat er (grote) verschillen zijn, op dat gebied, tussen de verschillende merken.

Freya

henson
door henson - Nov 2, 2012 om 10:45
338 Antwoorden / 36 Vragen

Zoals freya al aangeeft: zeer teleurstellend deze test. Geeft niet aan welke TV je nu het beste kunt kopen indien je een nieuwe TV nodig hebt. Wat heb je nu aan een TV waarbij het internet gedeelte
het beste is, maar de TV als geheel slechts matig scoort!
Bij een Test van Smart TV's moet het geheel worden beoordeelt, niet slechts een onderdeeltje van het toestel!

henson
door henson - Nov 2, 2012 om 10:46
338 Antwoorden / 36 Vragen

"beoordeeld"

jo
door jorisw - Nov 2, 2012 om 13:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=freya schreef op vrijdag 2 nov 2012, 10:01][quote=jorisw schreef op vrijdag 2 nov 2012, 09:14]
Was het dan eigenlijk niet een vrij nutteloze uitzending als er geen typenummers werden genoemd?
Nou nee, immers het draaide in de uitzending niet om het testen van TV-toestellen, maar om de verschillen te noemen tussen de verschillende merken smart TV's. En met name dan de nadruk op 'smart', waarmee het 'internetgebruik' van de TV wordt bedoeld.

Verschillende fabrikanten hebben een verschillende benadering van dat 'smart' gebruik en dan maakt het niet zoveel uit welk type toestel je van dat merk bekijkt. De verschillende typen van een bepaald merk maken toch gebruik van (nagenoeg) hetzelfde principe. De bedoeling van de uitzending was alleen maar om aan te tonen dat er (grote) verschillen zijn, op dat gebied, tussen de verschillende merken.

Freya

Mijn ervaring is dat er ook binnen 1 merk verschillen zitten op dit gebied. Zonder het typenummer te vermelden is net zo iets als vragen hoeveel koffers er in een Volkswagen kunnen, zonder aan te geven om welke Volkswagen het gaat.

freya
door freya - Nov 2, 2012 om 13:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@jorisw:

Daarom schreef ik ook 'nagenoeg'...... :-)

Freya