jo
door jo1955 May 5, 2009 om 15:42
Elektronica & tv

Telefoonnummer 0495 457301

Wie kan mij iets vertellen over het telefoonnumer 0495 457301. Ik ben reeds twee maal gebeld door bovenstaand telefoonnummer. Beide keren was ik niet in de gelegenheid om op te nemen. Ik heb geprobeerd ze terug te bellen maar kreeg een vrouwenstem dat dit nummer buiten gebruik is.......raar. Hiervan hebben volgens de site Quiro meer mensen last. Is er iemand die mij duidelijkheid kan geven wie hier achter zit en hoe verder te handelen. Ik hoor graag iets.

Met vriendelijke groet,

Jo

6450 14 Rapporteer

johanpc
door johanpc - May 5, 2009 om 16:04
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ook in de bedrijven database van ilocal.nl komt het nummer niet voor.

ta
door tammiek - May 5, 2009 om 16:07
98 Antwoorden / 12 Vragen

hoi,

als je alleen een telefoonnummer hebt en wilt weten wie echter zit (zoals in jou geval) dan kun je op www.telefoonnummer.nl omgekeerd zoeken. Dus zoeken op telefoonnummer.

Nou heb ik dit zojuist gedaan met jou tel. nr. maar hier zijn geen gegevens van bekend. Hoogstwaarschijnlijk is dit nr. een geheim tel. nr.

Groetjes

jo
door jo1955 - May 5, 2009 om 16:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

Toch bestaat het telefoonnumer kijk eens onder www.quiro.nl en dan bij de vraag: 0495457301 wie telefoon nr?

Veel mensen hebben van dit nummer last en stuiten op hetzelfde probleem als ik.

kiran
door kiran - May 5, 2009 om 16:11
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@jo1955

Info over tel.nr. 0495457301

Lees bovenstaande link.

Suggestie is: ooit een internet bestelling gedaan bij de thuisapotheek? Meerdere mensen worden plat gebeld! Lijkt me leuren!!

[Bron Google: telefoonnummer 0495457301 intikken]

jo
door jo1955 - May 5, 2009 om 16:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ik heb nooit een bestelling gedaan.

Ken ze niet eens.

Tja...

kenwel2
door kenwel2 - May 5, 2009 om 16:35
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo jo1955, omdat 0495 mij niet onbekend is als kengetal, kun je gebeld zijn vanuit de volgende plaatsen, allen in het zuiden des lands: Budel,Budel-schoot, Budel-dorplein, Ell, Haler, Soerendonk, Maarheeze, Weert, Nederweert, Nederweert-eind, Ospel, Kelpen, Oler, Stramproy, Leveroy, Gastel......pff meer niet dus...16 plaatsen dus.

Al deze plaatsen zijn mij zeer bekend, omdat het tot mijn werkgebied behoorde, toen ik bij de storingsdienst werkte. Een echt grote plaats zit er niet tussen...de meeste zijn zeer kleine dorpjes te noemen...

Je kunt overigens, als je echt last hebt van dit nummer/beller dit nummer voorgoed laten blokkeren door je telefoonprovider....dan is het afgelopen, als ik dit nummer nu bel,op dit moment, dan krijg ik een ingesprekstoon....geen afsluiting!...toch misschien een colporteur, of i.d?

Succes, Gr. Henri

am
door amelissen - May 5, 2009 om 17:01
77 Antwoorden / 1 Vragen

C & A Nederland, Muntpassage 59, Weert, 0495-457300

Het zou een doorkiesnummer van C&A kunnen zijn.

Iets wat u besteld heeft, of iets wat iemand anders besteld heeft en een foutief nummer heeft vermeld?

r14voges
door r14voges - Jun 15, 2009 om 21:47
12 Antwoorden / 3 Vragen

Wij worden ook door dit nummer gebelt in Hilversum,alleen valt het op dat de telefoon bel niet over gaat.Dit was de derde keer.De herkomst van dit nummer komt uit brabant.verder geen nieuws hier over        H.V sr

r14voges
door r14voges - Jun 18, 2009 om 13:56
12 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb het uit gezocht dit nr is van  Tele Partners Weert BV .Ze werken voor verschilende bedrijven.

Risseweg 46 6004 RM Weert

als je wil bellen moet je dit nr hebben 0495-457300

beter niet doen ze proberen iets  aan te smeren

kenwel2
door kenwel2 - Jun 18, 2009 om 15:01
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@r14voges,goed werk! We zijn er uit! Het nummer wat er genoemd is, het nummer 0495-457301, blijkt van een call-center te zijn (een zg. uitgaand nummer) ze werken inderdaad onder de naam Telepartners Weert BV, met het vermelde adres, er wordt veel gewerkt (zeg maar, gebeld) voor o.a verzekeringsmaatschappijen, uitgeverijen, etc.

Zelf heb ik even het nummer gebeld, 0495-457300, en bleek een(vriendelijke) Mevr. aan de telefoon te krijgen, en zei tegen mij met 'praktijk voor podotherapie'waarop ik direct vroeg, wat ze mij nu eigenlijk wilde 'aansmeren' antwoord: Helemaal niets mijnheer, dit nummer staat nu doorgeschakeld naar mijn praktijk, die zich bevindt in Venlo, en het andere nummer, 0495-457301 is inderdaad van ons, maar dan ook van Telepartners Weert BV. , die weer callcenter werk doen. Beide nummers zijn van Telepartners BV. te Weert.

Ter opheldering voor wat betreft, dat het nummer toe zou behoren aan C&A in Weert:  Dat zou kunnen kloppen, alleen is dat een oud nummer van betreffende C&A, en is nu in gebruik van Telepartners BV. te Weert.(Aldus de woordvoerster van Telepartners BV. te Weert)

De 2 nummers horen dus wel degelijk bij elkaar, en het is dan uiteindelijk helder. Althans voor mij: Deze 2 nummers worden gebruikt voor 2 doeleinden: Mevr. heeft een praktijk voor Podotherapie in Venlo, waarvoor ze dan 0495-457300 doorschakeld, om bereikbaar te zijn, aldus betreffende Mevr. en in andere gevallen kunnen deze nummers dan gebruikt worden voor hun telemarketing werk. Overigens was deze Mevr. erg vriendelijk, en heeft ze mij duidelijk een antwoord gegeven op de vragen die ik stelde. Er werd mij dan ook niets aangesmeerd....integendeel.

Deze nummers zijn dus wel degelijk in gebruik, om mensen te benaderen, en inderdaad om mensen er toe over te halen, om allerlei zaken af te sluiten, bijv.een abonnement op een tijdschrift...verzekering etc. Dat wel...

Hoop dat e.e.a nu eindelijk eens voorgoed duidelijk is, en dat ze  nummerweergave aan hebben staan, is alleen mar 'dom' te noemen.

Na veel gelzen te hebben, veel forums van alles er over geschreven is, mag je nu dan toch wel stellen: We zijn er, met z'n allen dan, helemaal uit! Als je niet meer gebeld wilt worden door deze nummers: www.infofilter.nl

Hoop hiermde weer wat bij gedragen te hebben aan het oplossen van dit 'mysterie' omtrent dit o.a 'beruchte'nummer...:-)

Gr. Henri

te
door telepartners - Jun 19, 2009 om 10:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben de directeur van Tele’Partners Weert B.V.. Wij willen graag van de gelegenheid gebruik maken om u te vertellen wat er bij ons gebeurt. Wij zijn een tele-service bedrijf dat zowel uitgaand als inkomend telefoonverkeer voor bedrijven verzorgt. Voor het uitgaande telefoonverkeer zenden wij inderdaad het nummer 0495 457301 mee. Wij doen dat omdat men, als wij met een “nummer onbekend”nummer bellen, de telefoon vaak niet opneemt. Het verbaast ons daarbij wel dat men zoveel “tijd, moeite en energie” neemt om een onbekend telefoonnummer te achterhalen.

Wij werken voor o.a. een uitgeverij van schoolboeken; dus particuliere bellen wij hiervoor nooit. Verder bellen wij o.a. naar klanten van verzekeringsmaatschappijen met verschillende doeleinde. Onze doelstelling is echter nooit verkoop of het maken van afspraken waar dat niet zinvol is. Ook bellen wij voor een apotheker. Wij bellen mensen die via internet (o.a. de consumenten enquête) hebben aangegeven dagelijks medicijnen te gebruiken. Wij vertellen deze mensen van de mogelijkheid om die medicijnen voortaan per post te ontvangen. Indien men dat wilt, kunnen zij hun mailadres aan ons opgeven en sturen wij ze een email waarin de gehele procedure nogmaals staat beschreven. Indien men dan van deze service gebruik wenst te maken moet men zichzelf inschrijven voor deze service via internet. Deze service is verder volledig gratis voor deze mensen; het is dus alleen gemakkelijker voor hen.

Verder mogen wij bij bijna 50% van de mensen die wij bellen voor de apotheker hun de informatie per mail toesturen. Dat betekend dat er dus wel zeker behoefte is aan deze service. Het is hierbij onvermijdelijk dat wij ook mensen bellen die hiervan geen gebruik willen maken.

te
door telepartners - Jun 19, 2009 om 10:25
3 Antwoorden / 0 Vragen

Vervolg reactie directie Tele'Partners Wert B.V.:

Verder doen wij totaal niet aan verkoop! Van geen enkele dienst of artikel.

Zoals u ziet zijn er ook telemarketing bureaus die mensen wel weten te respecteren. Wij verafschuwen dan ook de werkwijze van sommige van onze collega bedrijven. Zij halen de reputatie van de goede telemarketing bureaus onterecht naar beneden. Maar komen we in deze  huidige maatschappij niet constant het fenomeen tegen “De goede leiden onder de slechte”

te
door telepartners - Jun 19, 2009 om 10:32
3 Antwoorden / 0 Vragen

Correctie reactie Tele’Partners

Dat moet uiteraard zijn “de goede lijden onder de slechte”. Voor het geval men hierover ook gaat mailen.

kenwel2
door kenwel2 - Jun 19, 2009 om 13:16
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@Telepartners directie: Jammer dat u 2 heel verschillende zaken door elkaar haald, namelijk het woord Tele-service, en Tele-marketing! Dit alleen zegt al genoeg over u....alsmede de werkwijze:

Het is bedroevend, om te lezen, dat u wel diverse mensen met uw telefoontjes 'bestookt' en een nummer meezend, en dan de mensen in het ongewisse te laten, door het nummer 0495-457301 niet op een fatsoenlijke manier te beantwoorden! Als de mensen u hierop willden terugbellen, want er wordt gewoonweg niet op gereageerd.

Hoop ook dat u snel met deze vreemde taktiek zult ophouden, mij hoeft u in ieder geval niet te bellen, want dan laat ik het nummer van u direct blokkeren door mijn provider. (Ik ben dan onbereikbaar)

Verder wens ik u veel succes, met uw nummer, alsmede wat u er ook allemaal mee van plan bent mee te doen, of dat nu Tele-Service is of Tele-Marketing....of een praktijk voor Podotherapie..U doet uw best maar, succes, en, velen heeft u heel erg lang in het ongewisse gelaten, lees de reakties maar eens op de diverse forums, of google maar eens op uw telefoonnummer, dan weet u direct hoe de mensen dit ervaren hebben!!

Gr. Henri