bl
door blitzfrans May 14, 2005 om 08:48
Elektronica & tv

Televisie

tv gekocht zelfde dag nog stuk en het blijkt een tv te zijn die in de winkel heeft gestaan zonder het te vertellen kan ik hem terug brengen

597 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

frans nieuw? of gekocht als demo model voor een speciale prijs? Hoe weet je dat het een demo is geweest uit de winkel, zonder doos (verpakking geleverd)  vertel !! fred

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als klant moet je weten wat je koopt. Als er een grote opruimingskaart op zit lijkt het mij duidelijk dat u het showmodel koopt. Wanneer niets in die richting wijst mag u aannemen dat u een nieuwe krijgt.

Het is gebruikelijk dat u iets korting krijgt op een showmodel.

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lijkt me wel en je hebt gewoon niet gekregen waarvoor je hebt betaald.........een nieuwe tv dus !
Hoe lang heeft zo'n ding in de winkel staan draaien ( zou hij wel tegen moeten kunnen natuurlijk) maar het blijft uiteindelijk een demonstratietoestel en zouden ze je die daarom met korting aanbieden is het wat anders, maar niet als nieuw verkopen....
Je zou hem in principe gewoon om moeten kunnen ruilen voor een nieuwe of als dit type er niet meer is en dit zou de laatste zijn, een vergelijkbaar toestel !

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi user, je hebt gelijk maar om vanuit een kassa standpunt een reactie te geven moeten we toch wel weten hoe is die ver/aankoop gegaan? heeft de handelaar een kunstje geflikt of heeft frans niet het hele verhaal op de site gezet? fred

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even los van de vraag of het een demo apparaat is of niet, als dat ding de eerste de beste dag al de geest geeft klopt er iets niet. Ondanks dat het apparaat goedkoper is heb je recht op de volledige garantie tenzij de verkoper (schriftelijk) laat weten dat de garantie geldt tot de deur. Daarnaast geeft vrager de info dat de tv in de winkel heeft gestaan zonder het te vertellen. Ik neem aan dat hij niet bedoelt dat die tv het niet verteld heeft maar dat hij de verlkoper bedoelt en in dat begrijp ik aan dat hij meende een nieuwe tv te kopen en geen demo. In dat geval zijn de gebruikelijke garantiebepaling van toepassing welke op deze site vijwel dagelijks door college Ton worden vermeld. Groeten - E.

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar staat : in dat begrijp ik aan bedoel ik in dat geval meen ik etc.

sorry - E.

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

er was mij niet verteld dat ik de tv uit de winkel zou krijgen

het is inmiddels al opgelost  er is toegegeven dat er bij verteld had moeten worden dat het een demo was heb m'n geld terug gekregen bedankt voor jullie reacties

ve
door verwijderd - May 14, 2005 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoiets is mij ook een keer overkomen. Afgesproken dat ik een nieuwe UIT DE DOOS zou krijgen. Wat krijg ik een TV waar het stof nog op staat. De bekende fabrikant uit Eindhoven gebeld en gevraagd hoe  ik kon zien hoe oud die TV was. Hebben zij mij netjes uitgelegd dat ik aan de code achter op de TV kon zien in welke week en welk jaar die TV gefrabiceerd was. Na een beetje rekenwerk kwam ik er achter dat die TV al 1,5 jaar oud was.

Terug gegaan en natuurlijk een nieuwe gekregen. Werd thuis gebracht in de originele doos en nog origineel dicht geplakt....

Kijk, daar let ik in het vervolg dus op !!!

Hutch