Telfort
ik heb geen tv, internet en telefoon meer. Eind oktober kreeg ik uit het niets een box van ziggo ik heb deze terug gestuurd. Ik heb hier over gemaild, gebeld en via messenger gesproken met ziggo. Zij zouden het regelen dat het in orde zou komen. Vandaag 7nov kreeg ik een mail van telfort, dat mijn abonnement is opgezegd zonder aankondiging. Ziggo heeft het toch niet afgezegd bij telfort en telfort heeft mijn abonnement opgezegd. Nu houdt telfort volgend jaar op te bestaan en ben ik een nieuwe klant geworden en moet ik dus tegen een hoger bedrag over stappen naar kpn en de deal die ik had een jaar voor 35 euro per maand ging niet meer door.
Vertel eens precies wat er aan de hand is want dit verhaal is totaal onduidelijk. Dus een feitelijke opsomming en laat daarbij svp al het overbodige achterwege zoals wat u ervan vindt e.d.
Heeft u misschien achterstallige betalingen, contracten niet (op tijd) opgezegd etc?
Begrijp ook niet veel van uw onsamenhangend verhaal. Daarenboven: wat heerlijk voordelig: telefoon, internet en televisie voor maar €44,00 p.m. Ik hoop dan wel dat u per Zondag 10 November wel aansluiting heeft. Maar de moeite waard te wachten: voor deze maandelijkse prijs. Veel goedkoper dan Ziggo. ♫
Uit het niets een box van Ziggo ontvangen? Ziggo stuurt die boxen natuurlijk niet voor de lol op. Wanneer je zelf geen overstap hebt aangevraagd, dan heeft iemand anders dat voor je gedaan (bewust of onbewust). Dus vraag aan Ziggo om aan te tonen dat jij het was die dat heeft aangevraagd, kunnen ze dat niet stel ze dan verantwoordelijk voor hun actie én laat ze alles terugdraaien in overleg met Telfort/KPN.
Soms gaat er wat mis en dan is het lastig om het weer goed te krijgen.
Als ik het goed begrijp had je een abonnement van Telfort, een jaar voor €35 per maand.
Telfort gaat stoppen in 2020 en wordt een KPN abonnement.
Je hoefde niets te doen, maar je hebt kennelijk wel wat gedaan,
Op een of andere manier heb je een abonnement van Ziggo genomen. Je hebt een box toegestuurd gekregen.
Je bent zelf overgestapt naar KPN, maar met een lagere korting dan die je tot nu toe had. Jammer, maar zaken lopen niet altijd zoals je gepland had. Met KPN is het nu opgelost, zondag word je weer aangesloten.
Nu heb je heel lang gebeld met een de klantenservice, maar mij is nog niet duidelijk of je van het abonnement van Ziggo af bent.
Kent u de info achter deze link: daarin is aangegeven wat u in deze kunt doen met uw klacht. https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder En dus vooral schriftelijk handelen op een zo zakelijk als mogelijke manier.
Hallo Brenda06 ,
Kunt u wat meer uitleg geven van uw probleem , ik begrijp er niks van .
Behalve dat er een kink in de kabel is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer