Br
door Brenda06 Nov 8, 2019 om 00:34
Elektronica & tv

Telfort

ik heb geen tv, internet en telefoon meer. Eind oktober kreeg ik uit het niets een box van ziggo ik heb deze terug gestuurd. Ik heb hier over gemaild, gebeld en via messenger gesproken met ziggo. Zij zouden het regelen dat het in orde zou komen. Vandaag 7nov kreeg ik een mail van telfort, dat mijn abonnement is opgezegd zonder aankondiging. Ziggo heeft het toch niet afgezegd bij telfort en telfort heeft mijn abonnement opgezegd. Nu houdt telfort volgend jaar op te bestaan en ben ik een nieuwe klant geworden en moet ik dus tegen een hoger bedrag over stappen naar kpn en de deal die ik had een jaar voor 35 euro per maand ging niet meer door.

Ik ben 2.5 uur bezig met bellen en gezeik met ziggo en telfort en niemand kan en wil mij tegemoed komen, waar is de service. Ik moet nu meer gaan betalen omdat zij dus een abonnement automatisch hebben afgesloten. En ondanks dat ik toen daar telefonisch, per mail en messenger contact over heb gehad en toegezegd heb gekregen dat het in orde was als ik de box terug zou sturen. Hebben ze het wel doorgezet. Nu krijg ik een nieuwe ontvanger etc van kpn voor een hoger bedrag namelijk de eerste 4 mnd 33 euro daarna 44 euro. Terwij is toegezegd ter gemoedkoming dat dit 6 maanden zou zijn. Gaat dus weer wat mis. En heb pas per zondag 10 nov weer internet en tv. Dit alles vind ik erg vervelend. Dit kost mij veel tijd, energie en het is niet goed voor mijn humeur en portemonnee. Want wie gaat dat verschil nu betalen.

De dame van telfort was ook erg lacherig waar ik wat over heb gezegd en erg ongepast vond. Wat alleen maar meer frustratie bij mij opriep. 47 minuten aan de telefoon gehangen, kosten gemaakt en niemand komt mij tegemoet.

1671 7 Rapporteer

Wi
door WillieS - Nov 8, 2019 om 00:48
2 Antwoorden / Vragen

Lang verhaal, maar onduidelijk wat er gebeurt is wmb.
Duidelijker vertellen wat er aan dehand is!

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2019 om 00:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vertel eens precies wat er aan de hand is want dit verhaal is totaal onduidelijk. Dus een feitelijke opsomming en laat daarbij svp al het overbodige achterwege zoals wat u ervan vindt e.d.
Heeft u misschien achterstallige betalingen, contracten niet (op tijd) opgezegd etc?

tenormin
door tenormin - Nov 8, 2019 om 00:59
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Begrijp ook niet veel van uw onsamenhangend verhaal. Daarenboven: wat heerlijk voordelig: telefoon, internet en televisie voor maar €44,00 p.m. Ik hoop dan wel dat u per Zondag 10 November wel aansluiting heeft. Maar de moeite waard te wachten: voor deze maandelijkse prijs. Veel goedkoper dan Ziggo. ♫

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2019 om 07:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Uit het niets een box van Ziggo ontvangen? Ziggo stuurt die boxen natuurlijk niet voor de lol op. Wanneer je zelf geen overstap hebt aangevraagd, dan heeft iemand anders dat voor je gedaan (bewust of onbewust). Dus vraag aan Ziggo om aan te tonen dat jij het was die dat heeft aangevraagd, kunnen ze dat niet stel ze dan verantwoordelijk voor hun actie én laat ze alles terugdraaien in overleg met Telfort/KPN.

panter22
door panter22 - Nov 8, 2019 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen

Soms gaat er wat mis en dan is het lastig om het weer goed te krijgen.
Als ik het goed begrijp had je een abonnement van Telfort, een jaar voor €35 per maand.
Telfort gaat stoppen in 2020 en wordt een KPN abonnement.
Je hoefde niets te doen, maar je hebt kennelijk wel wat gedaan,
Op een of andere manier heb je een abonnement van Ziggo genomen. Je hebt een box toegestuurd gekregen.
Je bent zelf overgestapt naar KPN, maar met een lagere korting dan die je tot nu toe had. Jammer, maar zaken lopen niet altijd zoals je gepland had. Met KPN is het nu opgelost, zondag word je weer aangesloten.
Nu heb je heel lang gebeld met een de klantenservice, maar mij is nog niet duidelijk of je van het abonnement van Ziggo af bent.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 8, 2019 om 09:47
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Kent u de info achter deze link: daarin is aangegeven wat u in deze kunt doen met uw klacht. https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder  En dus vooral schriftelijk handelen op een zo zakelijk als mogelijke manier.

marita5
door marita5 - Nov 8, 2019 om 10:59
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Brenda06 ,

Kunt u wat meer uitleg geven van uw probleem , ik begrijp er niks van .
Behalve dat er een kink in de kabel is.