Upc mediabox pleite
Ik heb sinds december de mediabox-dvr en de oude teruggestuurd in een doos van de dvr met retoursticker naar upc.
Ik kan al maanden niet bij mijn online factuur komen en na 6 telefoontjes 8 emails en 700 aanvragen kan ik het nog steeds niet en volgens hun moet ik er bij kunnen. Ik heb al 4 keer opnieuw geactiveerd met een activatiecode wat opgestuurd is door hun maar dat werkt ook al niet en intussen heb ik al 4 inlognamen.
Ik heb ze vandaag gebeld om het abonnement op te zeggen omdat er ook idioot hoge bedragen worden afgeschreven (€101,-) voor upc standaard,digital dvr + extra pach, nternet power en anytime.
Ik kon eerst 3 maanden gratis digital krijgen en toen ik nee zij kon ik er nog 2 maanden erbij krijgen maar ik bleef nee zeggen.
Maar nou komt het leuke van het verhaal.
Die gast wil mijn abonnement opzeggen en blijkt dat de oude mediabox niet terug is gestuurd en nu kan ik digital niet opzeggen.
Ik wil dit opzeggen maar dat kan dus niet tenzij ik een aangetekende brief stuur met een kopie van het bonnetje dat ik de mediabox heb opgestuurd.
Helaas heb ik dat bonnetje niet meer.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder dat het een langdurende kwestie wordt.
Ik wil helemaal van upc af omdat ze mij belooft hebben dat alles 2x goedkoper zou worden ten opzichte van het vorige abonnement maar het is ondertussen 3x duurder geworden.
Als er nog meer ideen of tips zijn om van upc af te komen hoor ik dat natuurlijk graag.
Groetjes Ruud
Het kwijtraken van die bon kan je veel geld gaan kosten. Probeer een op http://www.chelloo.com/upc/ je probleem voor te leggen aan een van de UPC-mederwerkers daar, deze site is Niet van UPC zelf, echter er zijn een klein aantal medewerkers die iets voor je kunnen betekenen.
Hallo Ruud,
Probeer bij degene die je box moest verzenden c.q bezorgen bij UPC verhaal te halen. Het moet daar te achterhalen zijn waar het gebleven is. U weet vast nog wel op welke dag en ongeveer hoe laat u het pakket afgegeven heeft. En, maar dat wist u zelf ook wel, gooi nooit bonnen en dergelijke weg. Dit kan u nog veel geld gaan kosten dus vlug naar de verzender en stel die in gebreke.
Succes, poltol
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer