ru
door ruudathome Feb 6, 2008 om 13:05
Elektronica & tv

Upc mediabox pleite

Ik heb sinds december de mediabox-dvr en de oude teruggestuurd in een doos van de dvr met retoursticker naar upc.
Ik kan al maanden niet bij mijn online factuur komen en na 6 telefoontjes 8 emails en 700 aanvragen kan ik het nog steeds niet en volgens hun moet ik er bij kunnen. Ik heb al 4 keer opnieuw geactiveerd met een activatiecode wat opgestuurd is door hun maar dat werkt ook al niet en intussen heb ik al 4 inlognamen.
Ik heb ze vandaag gebeld om het abonnement op te zeggen omdat er ook idioot hoge bedragen worden afgeschreven (€101,-) voor upc standaard,digital dvr + extra pach, nternet power en anytime.
Ik kon eerst 3 maanden gratis digital krijgen en toen ik nee zij kon ik er nog 2 maanden erbij krijgen maar ik bleef nee zeggen.
Maar nou komt het leuke van het verhaal.

Die gast wil mijn abonnement opzeggen en blijkt dat de oude mediabox niet terug is gestuurd en nu kan ik digital niet opzeggen.

Ik wil dit opzeggen maar dat kan dus niet tenzij ik een aangetekende brief stuur met een kopie van het bonnetje dat ik de mediabox heb opgestuurd.
Helaas heb ik dat bonnetje niet meer.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder dat het een langdurende kwestie wordt.

Ik wil helemaal van upc af omdat ze mij belooft hebben dat alles 2x goedkoper zou worden ten opzichte van het vorige abonnement maar het is ondertussen 3x duurder geworden.

Als er nog meer ideen of tips zijn om van upc af te komen hoor ik dat natuurlijk graag.
Groetjes Ruud



418 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jurrien_1
door jurrien_1 - Feb 6, 2008 om 13:31
77 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het kwijtraken van die bon kan je veel geld gaan kosten. Probeer een op    http://www.chelloo.com/upc/ je probleem voor te leggen aan een van de UPC-mederwerkers daar, deze site is Niet van UPC zelf, echter er zijn een klein aantal medewerkers die iets voor je kunnen betekenen.

poltol
door poltol - Feb 6, 2008 om 14:09
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo Ruud,


Probeer bij degene die je box moest verzenden c.q bezorgen bij UPC verhaal te halen. Het moet daar te achterhalen zijn waar het gebleven is. U weet vast nog wel op welke dag en ongeveer hoe laat u het pakket afgegeven heeft. En, maar dat wist u zelf ook wel, gooi nooit bonnen en dergelijke weg. Dit kan u nog veel geld gaan kosten dus vlug naar de verzender en stel die in gebreke.


Succes, poltol

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer