fa
door fa Jun 6, 2012 om 10:33
Elektronica & tv

Usb stick gebruiken bij tv om te pauzeren en op te nemen

Heb een tv gekocht van philips de 40pfl5007h/12.
Met een harde schijf of usb stick zou je kunnen opnemen en pauzeren ze geven aan dat je minimaal een 32GB stick of schijf moet gebruiken.Heb het geprobeerd maar hij herkend de stick niet.Philips kan ook zelf niet aangeven welke stick je moet gebruiken dat is toch vreemd?Zijn er mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen?
Bij voorbaat dank

8755 6 Rapporteer

freya
door freya - Jun 6, 2012 om 10:39
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo fa,

Staat daar niets over in de handleiding van je TV dan? Wellicht dat de USB-stick in een bepaald 'formaat' geformatteerd moet worden? FAT32? NTFS? Kun je dat vanuit je TV doen? Of wellicht de USB-stick eerst op je computer, in het juiste formaat, formatteren?

m.vr.gr. Freya

fa
door fa - Jun 6, 2012 om 11:11
107 Antwoorden / 53 Vragen

freya.
Klopt had philips ook al aangeven maar niks helpt.
Wat ik raar vindt dat phlilips bij accessoires niet de stick of schijf aanbied. Bij de tv die zij verkopen.

tdehond
door tdehond - Jun 6, 2012 om 11:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Waar kan ik de gebruikershandleiding vinden?

U kunt de gebruikershandleiding vinden in het hoofdmenu van uw TV.

Druk op de knop op de afstandsbediening en kies het Help-pictogram in het hoofdmenu om de gebruikershandleiding weer te geven.
Als u liever een gedrukte versie van de gebruikershandleiding hebt, downloadt u het PDF-bestand in het gedeelte 'Gebruikershandleidingen' van de ondersteuningspagina van Philips.

klik hier: gebruikershandleiding

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 6, 2012 om 15:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waarschijnlijk krijgt de stick niet genoeg stroom, mocht je daar een externe schijf hebben met voeding zou ik die eens proberen

janwanschers
door janwanschers - Jun 6, 2012 om 15:38
77 Antwoorden / 48 Vragen

ik heb bij bcc een stick gekocht voor 49 euro van phillips doet het prima

fa
door fa - Jun 6, 2012 om 16:15
107 Antwoorden / 53 Vragen

Janwanschers.
Mag ik weten welk type nr van philips
En hoeveel gb ik moet hebben.
Bij voorbaat dank.