kroonmeester
door kroonmeester Nov 10, 2009 om 22:50
Elektronica & tv

ZIGGO

ZIGGO heeft sinds vanavond een vernieuwd website.

4345 80 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 10, 2009 om 22:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou en beter geworden?-

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, en? Bediscussieer dat lekker op het Ziggo-forum.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leuke website wel, je kunt hem indelen zoals jezelf wilt, alle items kun je verschuiven.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze mededeling had ik echt niet willen missen.:)

ve
door verwijderd - Nov 12, 2009 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@birdies:
Inderdaad, mijn leven is zoveel rijker... ;-)
Is Kroonmeester misschien opeens astroturfer voor Ziggo geworden? Of zou het toch gewoon zijn rol als sprokkelaar zijn? Je krijgt immers tegenwoordig voor zo ongeveer elke komma die je zet al puntjes en we weten dat-ie daar gek op is.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2009 om 09:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wachttijden
Facturen: tussen de 5 en 10 minuten
Technisch: tussen de 5 en 10 minuten
Administratie: tussen de 5 en 10 minuten

Je kunt ons het best bellen
Zoals je ziet is het best druk. Als je ons nu belt, kan het dus even duren voordat je antwoord hebt. Misschien kan Tess je verder helpen.

Het spreekt voor zich - op de zaterdagochtend - dat ZIGGO blijkbaar nog niet op orde is

ve
door verwijderd - Nov 14, 2009 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@kroonmeester: als je ze zo dringend nodig hebt (wat ik betwijfel):

Wachttijden

Facturen: minder dan 5 minuten
Technisch: minder dan 5 minuten
Administratie: minder dan 5 minuten

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 03:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Per 1 januari 2010 gaat de prijs van 'Alles-in-1 extra' met €1,55 per maand omhoog naar €51,50 per maand. Wat zijn de componenten van deze verhogingen die tot deze verhoging van €1,55 per maand hebben geleid?

ve
door verwijderd - Nov 17, 2009 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Birdies, je had bijna goed gegokt!

Kroonmeester, houd nou eens op met doorlopend complete non-informatie te posten! Als je wilt weten waarom de prijs verhoogd is, kun je dat gewoon bij Ziggo zelf navragen! Volkomen zinloos om dat hier in een discussie te posten!

Je nieuwe avatar vind ik overigens ook nogal zo-zo... Ik hoop toch niet dat je jezelf met Jezus wilt vergelijken, hè? Nou ja, het zal wel...

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 22:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo heeft zijn Browser vernieuwd, hoi hoi.met als gevolg dat de gebruikers van ziggo met
Microsoft Internet explorer 6.0 niet op de Ziggosite kunnen en niet naar mijnZiggo kunnen om de eigen zaken te kunnen regelen. Ik werk met Windows 2000 en kan dus niet update. het tel. antwoord van Ziggo was koop maar een nieuwe PC.
kan Ziggo dit zomaar?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

geeen schreef op zaterdag 2 jan 2010, 22:41: Ziggo heeft zijn Browser vernieuwd, hoi hoi.met als gevolg dat de gebruikers van ziggo met
Microsoft Internet explorer 6.0 niet op de Ziggosite kunnen en niet naar mijnZiggo kunnen om de eigen zaken te kunnen regelen. Ik werk met Windows 2000 en kan dus niet update. het tel. antwoord van Ziggo was koop maar een nieuwe PC.
kan Ziggo dit zomaar?

Dan kun je beter Firefox installeren.
Firefox ondersteund wél Windows 2000 en is ook nog een stuk veiliger in gebruik dan Internet Explorer 6.
Systeemvereisten voor Firefox
www.mozilla-europe.org/nl/firefox

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 01:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

geeen schreef op zaterdag 2 jan 2010, 22:41: Ziggo heeft zijn Browser vernieuwd, hoi hoi.met als gevolg dat de gebruikers van ziggo met
Microsoft Internet explorer 6.0 niet op de Ziggosite kunnen en niet naar mijnZiggo kunnen om de eigen zaken te kunnen regelen. Ik werk met Windows 2000 en kan dus niet update. het tel. antwoord van Ziggo was koop maar een nieuwe PC.
kan Ziggo dit zomaar?

Lukt het niet met Windows 2000 om IE8 te installeren?

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 01:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

............Lukt het niet met Windows 2000 om IE8 te installeren?.........

Nee, IE8 is niet geschikt voor Win2000.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zondag 3 jan 2010, 01:11: ............Lukt het niet met Windows 2000 om IE8 te installeren?.........

Nee, IE8 is niet geschikt voor Win2000.

Nimmer met Windows 2000 gewerkt, dus wist ik het ook niet zeker of het wel mogelijk zou kunnen.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op zaterdag 2 jan 2010, 23:56: Firefox ondersteund wél Windows 2000

Dit moet natuurlijk zijn: Firefox ondersteunt wél Windows 2000

ve
door verwijderd - Feb 28, 2010 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

"ziggo kwam met een aanbieding: filmnet 1 pakket voor 5 euro voor 3 maanden, nu blijkt uit mijn rekening dat het om 5 euro korting gaat.dit is pure misleiding 15 euro extra er bovenop en 3,95 euro voor een keuze pakket dan trekken ze er 5 euro korting vanaf, ik vraag me af of er nog meer mensen op deze manier misleid zijn."

Niet goed gelezen dus de aanbieding en met name de voorwaarden.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2010 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het magazine van ZIGGO, nummer 6, zou begin september jl. naar de ZIGGO-klanten worden toegezonden. Tot op heden blijft ZIGGO hier dan ook in gebreke met de toezegging. En het magazine op de website lezen gaat ook nog niet.

De voorgaande magazine's, daar wacht ik ook nog steed op.

ZIGGO laat je blij maken met een dooie mus! Daar raakt men aan gewend bij ZIGGO!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het magazine van ZIGGO, nummer 6, zou begin september jl. naar de ZIGGO-klanten worden toegezonden. Tot op heden blijft ZIGGO hier dan ook in gebreke met de toezegging. En het magazine op de website lezen gaat ook nog niet.

De voorgaande magazine's, daar wacht ik ook nog steeds op.

ZIGGO laat je blij maken met een dooie mus! Daar raakt men aan gewend bij ZIGGO!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zit je nogal hoog, zo interessant is het ook weer niet dat blad; ZIE is ook te bekijken op hun site klik hier

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 02:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Er is een fout opgetreden.
De pagina kon niet worden weergegeven"

Het zijn ook wel een stelletje ... bij die ZIGGO! Je kunt eens ingelogd mijn producten wijzigen, verwijderen en aanmaken van e-mailadres noch een alias.
Zo wat bij elke poging krijg (kreeg) ik continu bovenstaande melding!

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 08:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kroonmeester - prins pils - consumbarones???

ve
door verwijderd - Nov 1, 2010 om 10:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Birdies,
Zoveelste bewijs dat er velen met meerdere account werken. Nog even en Van den Bosch c.s. en Read c.s. bemoeien zich hier ook mee.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 07:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het vrijdag 18 februari 2011 en ZIGGO e-mailde (vr 11-2-2011 5:42) mij dat 'uw FACTUUR (maart 2011) online beschikbaar' is.

Het moet toch niet vroeger worden!

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@börgemeister: valt totaal niet op hoor.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op vrijdag 18 feb 2011, 07:50: Het vrijdag 18 februari 2011 en ZIGGO e-mailde (vr 11-2-2011 5:42) mij dat 'uw FACTUUR (maart 2011) online beschikbaar' is.

Het moet toch niet vroeger worden!

Nu en als hij maar na de 26e van de maand wordt afgeschreven, dan maak het toch niets uit?

ve
door verwijderd - Feb 18, 2011 om 22:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is dit voor 'niet te volgen' discussie?

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 04:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op vrijdag 18 feb 2011, 22:56:
börgemeister schreef op vrijdag 18 feb 2011, 07:50: Het vrijdag 18 februari 2011 en ZIGGO e-mailde (vr 11-2-2011 5:42) mij dat 'uw FACTUUR (maart 2011) online beschikbaar' is.

Het moet toch niet vroeger worden!

Nu en als hij maar na de 26e van de maand wordt afgeschreven, dan maak het toch niets uit?

Erger nog de 24e wordt het afgeschreven. Omdat februari 2011 slechts 28 dagen heeft, heeft ZIGGO besloten de inning maar 3 dagen vervroegd.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 04:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Omdat februari 2011 slechts 28 dagen heeft, heeft ZIGGO besloten de inning maar 3 dagen vervroegd........

Ja, en?? Moeten ze het soms op de 30e afschrijven?!

Zoals Pino al schrijft: wat een onzin topic.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat dacht je van gewoon afschrijven op de normale datum?

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zaterdag 19 feb 2011, 10:04: Wat dacht je van gewoon afschrijven op de normale datum?

Wat is er abnormaal aan 4 dagen eerder afschrijven???? Andere maanden vindt afschrijving ook enkele dagen voor eind v.d. maand plaats.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 19 feb 2011, 11:00: Wat is er abnormaal aan 4 dagen eerder afschrijven???? Andere maanden vindt afschrijving ook enkele dagen voor eind v.d. maand plaats.

Want jij krijgt je salaris in februari ook een paar dagen eerder?

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zaterdag 19 feb 2011, 12:34:
birdies schreef op zaterdag 19 feb 2011, 11:00: Wat is er abnormaal aan 4 dagen eerder afschrijven???? Andere maanden vindt afschrijving ook enkele dagen voor eind v.d. maand plaats.

Want jij krijgt je salaris in februari ook een paar dagen eerder?

Geef eens antwoord op mijn vraag!

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Ziggo (en persoonlijk zal het mij een zorg zijn dat ze het wat eerder afschrijven), maar de laatste betaaldag is voor mij altijd de laatste dag van de maand, dus in februari zou je dan de 28e verwachten. In februari is het voor mij echter de 25e. Dus dat is 5 tot 6 dagen eerder dan normaal, een afwijking van hun eigen factureringsritme, abnormaal is een groot woord, maar normaal is het ook niet.

Zou leuk worden als je al je andere rekeningen (bijv. huur, ziektekosten, verzekeringen) ook eerder moet betalen omdat het februari is, maar je salaris gewoon op de normale vaste datum komt. Ik kan me voorstellen dat mensen die aan het eind van de maand krap zitten daar last van hebben.

Dus eigenlijk is het wel abnormaal ja.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Dus dat is 5 tot 6 dagen eerder dan normaal......

Nee, dat is slechts 3 dagen eerder dan normaal! Het abo dient nu eenmaal uiterlijk voor de 1e v.d. volgende maand betaald te worden.

Kijk, dit vind ik een heel ander verhaal, oftewel ronduit belachelijk *klik*. Dat iemand daarover klaagt, vind ik helemaal terecht.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die link werkt niet, dus weet niet waar dat over gaat.

Een normale maand heeft 30 of 31 dagen, februari is een uitzondering. Dus het is een kwestie van interpretatie hoeveel dagen je eerder moet betalen t.o.v. een "normale" maand.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

2e poging *klik*

ve
door verwijderd - Feb 19, 2011 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eens, dat is inderdaad ernstiger dan wat Ziggo doet.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2011 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van ZIGGO - abonnement Alles-in-1 plus - kreeg ik onlangs de mededeling dat mijn internetsnelheid van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 - dús vandaag! - wordt verhoogd.

Bij thuiskomst vanmiddag (17u30) de modem van de stroom afgehaald ca. 10 minuten.

Helaas de beloofde 40 Mb/s is nog steeds - met speedtest - download 22.08 Mb/s & upload 3.78 Mb/s.

ZIGGO heeft mij voorlopig blij gemaakt met een dooie mus!

ve
door verwijderd - Apr 1, 2011 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......Van ZIGGO - abonnement Alles-in-1 plus - kreeg ik onlangs de mededeling dat mijn internetsnelheid van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 - dús vandaag! - wordt verhoogd.......

Wel goed lezen, kroonmeester. Alleen bij de nieuwe abonnementen voor alles-in-1 pakketten gaat de snelheid per 1/4 omhoog. De rest volgt in de loop van het jaar.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2011 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op vrijdag 1 apr 2011, 18:39: Van ZIGGO - abonnement Alles-in-1 plus - kreeg ik onlangs de mededeling dat mijn internetsnelheid van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 - dús vandaag! - wordt verhoogd.

Bij thuiskomst vanmiddag (17u30) de modem van de stroom afgehaald ca. 10 minuten.

Alles in 1 basis is wel conform toezegging ( zonder stroom van modem halen)
10.1 mbit/sec 1 mbit up

Bedankt voor de tip. Misschien worden de snelheden gefaseerd ingevoerd?
Helaas de beloofde 40 Mb/s is nog steeds - met speedtest - download 22.08 Mb/s & upload 3.78 Mb/s.

ZIGGO heeft mij voorlopig blij gemaakt met een dooie mus!

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 02:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op vrijdag 1 apr 2011, 18:47: .......Van ZIGGO - abonnement Alles-in-1 plus - kreeg ik onlangs de mededeling dat mijn internetsnelheid van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 - dús vandaag! - wordt verhoogd.......

Wel goed lezen, kroonmeester. Alleen bij de nieuwe abonnementen voor alles-in-1 pakketten gaat de snelheid per 1/4 omhoog. De rest volgt in de loop van het jaar.

Als je persoonlijk bericht krijgt van ZIGGO waarin dit is aangekondigd de verhoging van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 ingaand, neem ik dan ook aan dat het is uitgevoerd.

Of de werkzaamheden (wijk) 's nachts van 01u00 - 06u00 begin maart van invloed voor de toekomst ook daadwerkijk met deze verhoging van doen heeft?

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 04:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

.........Als je persoonlijk bericht krijgt van ZIGGO waarin dit is aangekondigd de verhoging van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 ingaand, neem ik dan ook aan dat het is uitgevoerd. ...........

Als je persoonlijk bericht hebt ontvangen, zou dat moeten, ja. Misschien heb je een te oud modem en moet dat eerst nog vervangen worden.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 08:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 04:25: .........Als je persoonlijk bericht krijgt van ZIGGO waarin dit is aangekondigd de verhoging van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 ingaand, neem ik dan ook aan dat het is uitgevoerd. ...........

Als je persoonlijk bericht hebt ontvangen, zou dat moeten, ja. Misschien heb je een te oud modem en moet dat eerst nog vervangen worden.

We hebben nog zoon Motorala modem voor telefonie!

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard83 schreef op zaterdag 2 apr 2011, 08:12:
birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 04:25: .........Als je persoonlijk bericht krijgt van ZIGGO waarin dit is aangekondigd de verhoging van 22 Mb/s naar 40 Mb/s per 1 april 2011 ingaand, neem ik dan ook aan dat het is uitgevoerd. ...........

Als je persoonlijk bericht hebt ontvangen, zou dat moeten, ja. Misschien heb je een te oud modem en moet dat eerst nog vervangen worden.

We hebben nog zoon Motorala modem voor telefonie!

Motorola modem SBV5121E sinds oktober 2009! De modem (#172164166) zou geschikt moeten zijn voor de hoge snelheden (120 Mb/s of hoger).

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Motorola SBV5121E is een docsis-2 modem, die is niet geschikt voor de hogere snelheid. Dit modem wordt dus vervangen. Je zal even geduld moeten hebben tot je het nieuwe modem binnen hebt.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 09:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Z1 krijgt geen hogere snelheid :(

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

conny2 schreef op zaterdag 2 apr 2011, 09:51: Z1 krijgt geen hogere snelheid :(

Oja? Waar baseer je dat op? Het gaat om Alles in een pakketen hoor.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 09:45: De Motorola SBV5121E is een docsis-2 modem, die is niet geschikt voor de hogere snelheid. Dit modem wordt dus vervangen. Je zal even geduld moeten hebben tot je het nieuwe modem binnen hebt.

Die hebben we ook. We hebben de goedkoopste abo €42! Kan het zijn dat ie ook vervangen word?

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@richard: onderstaande abonnementen worden verhoogd en zo nodig wordt dan het modem vervangen:

Alles-in-1 Basis van 2/0,25 naar 10/1
Alles-in-1 Plus van 22/4 naar 40/4
Internet Z2van 15/2,5 naar 30/3

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 12:06: @richard: onderstaande abonnementen worden verhoogd en zo nodig wordt dan het modem vervangen:

Alles-in-1 Basis van 2/0,25 naar 10/1
Alles-in-1 Plus van 22/4 naar 40/4
Internet Z2van 15/2,5 naar 30/3

Oke. Heb Ziggo ook een mailtje er over gestuurd dus. Wachten nou op reactie.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@richard: welk pakket/abo heb je dan?

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 12:56: @richard: welk pakket/abo heb je dan?

Staat hier al op deze pagina :) die van 42 euro!

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard83 schreef op zaterdag 2 apr 2011, 13:03:
birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 12:56: @richard: welk pakket/abo heb je dan?

Staat hier al op deze pagina :) die van 42 euro!

Je kan ook aan 42,- euro komen bij verschillende losse abo's, maar je hebt dus schijnbaar het alles-in-1 basis. Mailtjes sturen heeft geen enkel nut, uitlevering modems/nieuwe snelheid vindt in ieder geval voor 1/9/11 plaats.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 13:06:
richard83 schreef op zaterdag 2 apr 2011, 13:03:
birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 12:56: @richard: welk pakket/abo heb je dan?

Staat hier al op deze pagina :) die van 42 euro!

Je kan ook aan 42,- euro komen bij verschillende losse abo's, maar je hebt dus schijnbaar het alles-in-1 basis. Mailtjes sturen heeft geen enkel nut, uitlevering modems/nieuwe snelheid vindt in ieder geval voor 1/9/11 plaats.

Ja, tot die tijd kunnen we wel wachten dus.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

........Ja, tot die tijd kunnen we wel wachten dus...........

Ook ik zit/sta in de wacht:-)

ve
door verwijderd - Apr 4, 2011 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

birdies schreef op zaterdag 2 apr 2011, 09:45: De Motorola SBV5121E is een docsis-2 modem, die is niet geschikt voor de hogere snelheid. Dit modem wordt dus vervangen. Je zal even geduld moeten hebben tot je het nieuwe modem binnen hebt.

Dit was de (snelle) reactie zijdens het webteam van ZIGGO:

Geachte xxx

Wij hebben uw vraag intern uitgezet. Het heeft er mee te maken dat uw profiel nog op de oude snelheid is blijven hangen.

Het kan zijn u een nieuw modem krijgt. Deze dient u dan te installeren en dan zou de 40 Mbit een feit moeten zijn.

Onze excuus voor deze vertragingen.

Met vriendelijke groet,

Ziggo webteam Alex

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Beste abonnee,

U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Meer informatie volgt
U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice"

Ik kan bijna niet wachten van opluchting.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 22:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

ve
door verwijderd - Apr 27, 2011 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

Je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

Ubee EVW3200 WiFi modem!!

"Het Wi-Fi modem wordt aangetekend verstuurd per TNT Post. Ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. Daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"Het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar Ziggo:
Ziggo, Antwoordnummer 7182, 3990 TD in Houten.

Gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

ve
door verwijderd - May 5, 2011 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op dinsdag 26 apr 2011, 21:37: "Beste abonnee,

U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Meer informatie volgt
U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice"

Ik kan bijna niet wachten van opluchting.
börgemeister schreef op woensdag 27 apr 2011, 09:54:
zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

Je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

Ubee EVW3200 WiFi modem!!

"Het Wi-Fi modem wordt aangetekend verstuurd per TNT Post. Ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. Daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"Het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar Ziggo:
Ziggo, Antwoordnummer 7182, 3990 TD in Houten.

Gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

Ik zag op Ziggospeettest dat al de verhoogd was naar 10 mbps. Nu maar wachten op de modem!

ve
door verwijderd - May 5, 2011 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard83 schreef op donderdag 5 mei 2011, 18:04:
börgemeister schreef op dinsdag 26 apr 2011, 21:37: "Beste abonnee,

U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Meer informatie volgt
U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice"

Ik kan bijna niet wachten van opluchting.
börgemeister schreef op woensdag 27 apr 2011, 09:54:
zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

Je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

Ubee EVW3200 WiFi modem!!

"Het Wi-Fi modem wordt aangetekend verstuurd per TNT Post. Ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. Daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"Het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar Ziggo:
Ziggo, Antwoordnummer 7182, 3990 TD in Houten.

Gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

Ik zag op Ziggospeettest dat al de verhoogd was naar 10 mbps. Nu maar wachten op de modem!

De boodschap is dus dat je via Ziggospeedtest zag dat je snelheid is verhoogd naar 10 Mbps; waarom moet je wachten op een modem als je snelheid maar 10 Mbps al is verhoogd?

De klanten met o.a. Ziggo-alles-in-1 plus, die nu nog 22 Mbps binnenkrijgt op de Motorola modem, krijgt "binnenkort" een nieuwe wifi-modem om de snelheid van 40 Mbps of hoger te behalen.

ve
door verwijderd - May 5, 2011 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

börgemeister schreef op donderdag 5 mei 2011, 20:12:
richard83 schreef op donderdag 5 mei 2011, 18:04:
börgemeister schreef op dinsdag 26 apr 2011, 21:37: "Beste abonnee,

U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Meer informatie volgt
U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice"

Ik kan bijna niet wachten van opluchting.
börgemeister schreef op woensdag 27 apr 2011, 09:54:
zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

Je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

Ubee EVW3200 WiFi modem!!

"Het Wi-Fi modem wordt aangetekend verstuurd per TNT Post. Ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. Daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"Het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar Ziggo:
Ziggo, Antwoordnummer 7182, 3990 TD in Houten.

Gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

Ik zag op Ziggospeettest dat al de verhoogd was naar 10 mbps. Nu maar wachten op de modem!

De boodschap is dus dat je via Ziggospeedtest zag dat je snelheid is verhoogd naar 10 Mbps; waarom moet je wachten op een modem als je snelheid maar 10 Mbps al is verhoogd?

De klanten met o.a. Ziggo-alles-in-1 plus, die nu nog 22 Mbps binnenkrijgt op de Motorola modem, krijgt "binnenkort" een nieuwe wifi-modem om de snelheid van 40 Mbps of hoger te behalen.

Zag ik toevallig. Ziggo modem. Dus deze hoeft niet te vervangen te worden?

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 04:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard83 schreef op donderdag 5 mei 2011, 20:56:
börgemeister schreef op donderdag 5 mei 2011, 20:12:
richard83 schreef op donderdag 5 mei 2011, 18:04:
börgemeister schreef op dinsdag 26 apr 2011, 21:37: "Beste abonnee,

U ontvangt een nieuwe Wi-Fi modem van ons. Deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. Deze Wi-Fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. Uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 Mbit/s en de uploadsnelheid van 4 Mbit/s blijft gelijk. Helemaal gratis. Zo internet u straks nog sneller. Overal in en om uw huis.

Meer informatie volgt
U hoeft nog niets te doen. U ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de Wi-Fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. Heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Martine Ferment
Directeur Klantenservice"

Ik kan bijna niet wachten van opluchting.
börgemeister schreef op woensdag 27 apr 2011, 09:54:
zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: Ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. Nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. Met dit nieuwe modem moet de Wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. Bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. En dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan MOET staan. Landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. Bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

Je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

Ubee EVW3200 WiFi modem!!

"Het Wi-Fi modem wordt aangetekend verstuurd per TNT Post. Ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. Daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"Het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar Ziggo:
Ziggo, Antwoordnummer 7182, 3990 TD in Houten.

Gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

Het nieuwe modem is geschikt voor Euro Docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. Volgens Ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. Door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht Ziggo veel minder problemen te zullen zien. Voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor IPv6. Het WiFi deel van de router werkt op 2.5 en 5GHz en is geschikt voor Wireless-N. Als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor Wireless-N kan ook met het alles in 1 Extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. Verder heeft het routerdeel 4 stuks Gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

Ik zag op Ziggospeettest dat al de verhoogd was naar 10 mbps. Nu maar wachten op de modem!

De boodschap is dus dat je via Ziggospeedtest zag dat je snelheid is verhoogd naar 10 Mbps; waarom moet je wachten op een modem als je snelheid maar 10 Mbps al is verhoogd?

De klanten met o.a. Ziggo-alles-in-1 plus, die nu nog 22 Mbps binnenkrijgt op de Motorola modem, krijgt "binnenkort" een nieuwe wifi-modem om de snelheid van 40 Mbps of hoger te behalen.

Zag ik toevallig. Ziggo modem. Dus deze hoeft niet te vervangen te worden?

Dan is dat ook weer duidelijk weerlegt.

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dan is dat ook weer duidelijk weerlegt.

Ja. Die modem kom 20 mb aan dus.

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij maken sommigen hier bewust een zooitje van deze discussie door onnodig te quoteren. Of is dit soms dezelfde figuur met 2 inlognamen?

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op vrijdag 6 mei 2011, 13:01: Volgens mij maken sommigen hier bewust een zooitje van deze discussie door onnodig te quoteren. Of is dit soms dezelfde figuur met 2 inlognamen?
Dat kan alleen als hij ergens anders nog een verbinding heeft. Het ip nummer wordt gecontroleerd door het programma.

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zwaardvis

Waar slaat die reactie op? Als je op mij bedoeld?

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

richard83 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 17:21: @zwaardvis

Waar slaat die reactie op? Als je op mij bedoeld?

@Richard83,

Dit slaat inderdaad op jou, of heb je misschien niet in de gaten waar die reactie op slaat?

Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om elke keer een halve meter tekst te quoten, om er dan vervolgens 7 woordjes aan toe te voegen. (oftewel, nog niet eens een halve regel!)

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op vrijdag 6 mei 2011, 18:38:
richard83 schreef op vrijdag 6 mei 2011, 17:21: @zwaardvis

Waar slaat die reactie op? Als je op mij bedoeld?

@Richard83,

Dit slaat inderdaad op jou, of heb je misschien niet in de gaten waar die reactie op slaat?

Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om elke keer een halve meter tekst te quoten, om er dan vervolgens 7 woordjes aan toe te voegen. (oftewel, nog niet eens een halve regel!)

Nouja zeg. Ik plaats wat ik wil!!! Daar heeft niemand wat over te zeggen.

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mea culpa! Ik was diegene die 'quote deze reactie'! Dus er hoeft niet meer met modder over en weer gegooid te worden naar elkaar. Kunnen we virtueel elkaar de hand geven? Zand erover?!

Tschüß! Paola.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2011 om 22:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met een volopbellentelefonieabonnement vind ik dat ZIGGO wel een hoop uitsluit qua vaste nummers, met name naar de gemeente bellen op het standaardnummer voor gemeentes: 14010, 14015, 14070, 14020 e.d. starttarief van €0,08 en €0,08 per minuut.

ve
door verwijderd - Dec 17, 2011 om 09:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

godefrieda schreef op vrijdag 16 dec 2011, 22:22: Met een volopbellentelefonieabonnement vind ik dat ZIGGO wel een hoop uitsluit qua vaste nummers, met name naar de gemeente bellen op het standaardnummer voor gemeentes: 14010, 14015, 14070, 14020 e.d. starttarief van €0,08 en €0,08 per minuut.

Uiteraard, net als andere providers wil Ziggon niet dienen zonder er aan te verdienen!

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even de prijzen tussen ZIGGO en UPC vergeleken qua pakketsamenstelling. Daarbij komt m.i. UPC als winnaar uit de bus.

Daarbij niet zo zeer de korting die men UPC een aantal maanden verkrijgt als klant.

Ook de zenders die UPC aanbied is verre van datgene ZIGGO niet anbied of heeft verarmd.

De reginale zenders zijn compleet bij UPC, bij ZIGGO dus niet.

UPC biedt dus slechts 2 pakketten aan t.o.v. Ziggo met 3 pakketten.

Ook internetsnelheid is bij UPC iets beter, 50 Mb/s, t.o.v. ZIGGO met 40 Mb/s.
Beide met een WiFi modem!

Bij UPC minimaal een jaar contractueel en bij ZIGGO per maand opzegbaar.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2012 om 03:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

godefrieda schreef op maandag 9 jan 2012, 21:54: Ook de zenders die UPC aanbied is verre van datgene ZIGGO niet anbied of heeft verarmd.

De reginale zenders zijn compleet bij UPC, bij ZIGGO dus niet.

UPC biedt dus slechts 2 pakketten aan t.o.v. Ziggo met 3 pakketten.

Ook internetsnelheid is bij UPC iets beter, 50 Mb/s, t.o.v. ZIGGO met 40 Mb/s.
Beide met een WiFi modem!

Bij UPC minimaal een jaar contractueel en bij ZIGGO per maand opzegbaar.

Niet om het een of ander, maar Ziggo heeft meerdere paketten hoor.. mijn internet zou 10/120 Mbps up/down moeten zijn, en dat is hij ook echt.. zelfs iets meer (let wel: dan moet je natuurlijk niet met een single sessie naar een server die via een dial-up lijntje ergens in de oekraine staat gaan, maar gewoon sites die ook decent snelheden kunnen leveren, of distributie netwerken e.d.)

(een snelle IPv6 tunnel (hurricane) scheelt ook een eind, want helaas is dat nog niet native bij de consumenten contracten).

Verder, de zenders? zo uit mn hoofd geschat heb ik er een stuk of 100 tot 150? Vind het echt wel genoeg hoor.. maar goed - verder is het vergelijken van UPC en Ziggo toch niet zo zinvol, of je zou precies op de rand tussen de leveringsgebieden van die twee moeten zitten, en dan ook nog de keus hebben... niet bloederig waarschijnlijk, methinks.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 03:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ZIGGO verhoogt per 30 maart a.s. een aantal internetsnelheden, w.o.:

Alles-in-1 wordt van 40/3 naar 50/5 Mbit/s (download/upload) verhoogt.

Om deze verhoging op 30 maart a.s. daadwerkelijk te realiseren moet de modem 30 seconden spanningloos zijn geweest.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 03:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier vindt u de nieuwe snelheden per 30 maart a.s.

ZIGGO verhoogt per 30 maart a.s. een aantal internetsnelheden, w.o.:

Alles-in-1 wordt van 40/3 naar 50/5 Mbit/s (download/upload) verhoogt.

Om deze verhoging op 30 maart a.s. daadwerkelijk te realiseren moet de modem 30 seconden spanningloos zijn geweest.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2012 om 02:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De voorgenomen snelheidsverhoging vanaf 30 maart a.s. van 40 Mbps naar 50Mbps is nu al al gerealiseerd: Speedtest: 48.77 Mbps download & 4.69 Mbps. De modem is hiervoor nog niet eens gereset geweest..

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren al 51.0 Mbps behaald, vandaag 51.44 Mbps download en 4.40 upload, upload blijft achter (bij de beloofde) van tot 5 Mbps.

De snelheid is vandaag (officieel) verhoogd van 40 Mbps download naar 50 Mbps en de upload naar 5 Mbps.

Meting via UPC middels Speedtest uitgevoerd.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2012 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

ir. benton deus schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 19:12: Gisteren al 51.0 Mbps behaald, vandaag 51.44 Mbps download en 4.40 upload, upload blijft achter (bij de beloofde) van tot 5 Mbps.

De snelheid is vandaag (officieel) verhoogd van 40 Mbps download naar 50 Mbps en de upload naar 5 Mbps.

Meting via UPC middels Speedtest uitgevoerd.
Alleen: voor jouw top speed op je netwerk moet je natuurlijk niet een testserver op een ander netwerk nemen (nog los van eventuele conspiracy theorieen, - een concurrent - ).. je zou dan gewoon de Ziggo speedtest moeten nemen,, met servers intern in het ziggo netwerk; dan weet je zeker dat eventuele bottlenecks zoveel mogelijk vermeden worden.

http://speedtest.ziggo.nl/ voor de link challenged mensen..

Verder is speedtest.net wel een redelijk serieuze speedtest (flink wat verspreide testservers, redelijk grote datahoeveelheden om een beetje een serieus beeld te geven enz..).

ZIggo levert hier in elk geval al tijden gewoon een hele nette 10 Mbps up/120 Mbps downlink zonder problemen, terwijl ik verwacht dat hier met alle studenten (regio delft) er toch wel redelijk wat vraag naar is.. (maar goed - daar zal de capaciteit dan ook wel op afgestemd worden..) [effectief: up: max 9.79 Mbps / down max 122.49 Mbps] - dus in elk geval hier levert Ziggo netjes wat ze beloven. (snelheden overigens via speedtest.net, capelle a/d ijssel en soms naaldwijk/rotterdam) YMMV

ve
door verwijderd - Mar 31, 2012 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

dobby schreef op zaterdag 31 mrt 2012, 14:51:
ir. benton deus schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 19:12: Gisteren al 51.0 Mbps behaald, vandaag 51.44 Mbps download en 4.40 upload, upload blijft achter (bij de beloofde) van tot 5 Mbps.

De snelheid is vandaag (officieel) verhoogd van 40 Mbps download naar 50 Mbps en de upload naar 5 Mbps.

Meting via UPC middels Speedtest uitgevoerd.
Alleen: voor jouw top speed op je netwerk moet je natuurlijk niet een testserver op een ander netwerk nemen (nog los van eventuele conspiracy theorieen, - een concurrent - ).. je zou dan gewoon de Ziggo speedtest moeten nemen,, met servers intern in het ziggo netwerk; dan weet je zeker dat eventuele bottlenecks zoveel mogelijk vermeden worden.

http://speedtest.ziggo.nl/ voor de link challenged mensen..

Verder is speedtest.net wel een redelijk serieuze speedtest (flink wat verspreide testservers, redelijk grote datahoeveelheden om een beetje een serieus beeld te geven enz..).

ZIggo levert hier in elk geval al tijden gewoon een hele nette 10 Mbps up/120 Mbps downlink zonder problemen, terwijl ik verwacht dat hier met alle studenten (regio delft) er toch wel redelijk wat vraag naar is.. (maar goed - daar zal de capaciteit dan ook wel op afgestemd worden..) [effectief: up: max 9.79 Mbps / down max 122.49 Mbps] - dus in elk geval hier levert Ziggo netjes wat ze beloven. (snelheden overigens via speedtest.net, capelle a/d ijssel en soms naaldwijk/rotterdam) YMMV

Bedankt voor je info, dit was mij tot nu toe onbekend gegeven bij Ziggo.

Nu behaalde ik net 20 Mbps dowload en net nog geen 5 Mbps upload. Ook de ping varieerde van 5 tot 20 ms.

Behaalde wel van de week 51 Mbps download via UPC Speedtest.