Ra
door Raymondhul1972 Mar 13, 2017 om 14:13
Elektronica & tv

Ziggo

wij hebben een klacht over ziggo
we zijn sinds kort overgestapt van kpn naar ziggo
we hebben 3 televisie boxen waarvan het 1 niet doet
we zijn 4 weken met ziggo bezig om te zoeken naar een oplossing
elke keer beloven ze het op te lossen en ze doen er geen flikker aan
terwel wij voor die 3 boxen betalen
vanmiddag had ik een medewerker aan de telefoon en hij zei dat het probleem weken tot maanden gaat duren
voordat het probleem is opgelost en wij betalen er voor terwel we geen compisatie krijgen en we moeten
gewoon door betalen voor wat we niet hebben
we vinden ziggo een grote oplichtersbende we hebben spijt dat we over zijn gestapt naar ziggo
ik stuur deze mail namens mijn moeder mevr hulstaert-westdijk
met vriendelijke groet raymond hulstaert

2037 11 Rapporteer

Topantwoord

Ge
door Genee - Mar 13, 2017 om 14:22
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u dat kastje al eens omgewisseld met een wel werkende om te zien waar het aan ligt?

Ra
door Raymondhul1972 Mar 13, 2017 om 16:12
Antwoorden / 1 Vragen

Toonder volgens ziggo ligt het niet aan het kastje maar aan de smartcard
ik heb in die 4 weken het oude kastje omgeruild met deze die ik nu heb en nog steeds het zelfde probleem

ne
door neodutchio - Mar 13, 2017 om 14:27
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Wat is er in uw ogen dan oplichting aan? Kent u dit woord? Zoals Toonder het aangeeft, is het kastje kapot, of werkt het geheel misschien niet?

U schrijft 'we zijn overgestapt'. U beide, of alleen uw moeder? Als dit al te lang aanhoudt moet u simpelweg gewoon een brief sturen met een ultimatum waarin het opgelost moet zijn. Lukt dit niet kunt u al direct aangegeven dat u dan een x bedrag inhoudt op de betalingen ivm niet geleverde diensten.

Klagen is natuurlijk wel heel makkelijk, maar daar is deze site niet voor bedoeld. nog makkelijker is om gewoon alle stappen te doorlopen om tot een oplossing te komen.

tenormin
door tenormin Mar 13, 2017 om 14:35
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Hij schrijft het voor moeder, dus neem aan: hij niet @neodutchio.

tenormin
door tenormin - Mar 13, 2017 om 14:34
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@TS, als u een Facebook account heeft, ga eens naar de chatsite van Ziggo. Leg het probleem (nogmaals) uit; weet bijna zeker dat u er antwoord op krijgt. Wel gelijk uw moeders klantnummer erbij vermelden: gaat het sneller.

marita5
door marita5 - Mar 13, 2017 om 14:45
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo RaymondHul1972 ,

Plaats uw klacht op het Ziggo Forum daar reageren moderators , klik op de rode regels .

https://community.ziggo.nl/

Bied dit geen oplossing , stuur dan een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming tot overeenkomst " . ( zie benedenaan voorbeeldbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2017 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u uw klacht op het forum of facebook zet, zou ik mijn woorden wel wat fatsoenlijker houden. Anders wordt uw klacht vast niet behandeld.

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2017 om 16:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als Ziggo weet dat het weken / maanden kan duren voordat het probleem is opgelost, dan hebben ze je ook vast en zeker verteld waarom de 3e decoder het niet doet.

Mijn vraag is dus: wat is het probleem dan.

Edit 16.15 uur: zie ondertussen dat het probleem de activatie van je smartcard betreft.

Ra
door Raymondhul1972 Mar 13, 2017 om 16:17
Antwoorden / 1 Vragen

Carola83 dankje wel voor je reactie
het kastje geeft aan dat ze bezig zijn met instaleren van het kastje en als het 30 min of meer duurt dat ik ziggo moet bellen
dat ik heb al meerdere keren gedaan en elke keer werdt ik van het kastje naar de muur gestuurd de ene zegt dat het aan het kastje ligt en de ander zegt domweg het ligt aan onze systeem waardoor ze de smartcart niet kunnen activeren

chris74
door chris74 Mar 13, 2017 om 19:04
564 Antwoorden / 44 Vragen

Gevonden op de ziggo site https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/smartcard-activeren?q2=smart

Ge
door Genee - Mar 13, 2017 om 16:54
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U zult om een monteur moeten vragen, 4 weken en dan nu nog eens een maand of langer is al veel te lang.
Vriendelijk blijven al zal dat niet meevallen na deze ellende, bereikt u het meeste mee.
Heeft u misschien al gedaan maar kijk ook eens op het ziggo forum.

https://community.ziggo.nl/televisie-gebruiken-95/horizon-box-blijft-installatie-staan-op-even-geduld-aub-zonder-foutcodes-11170/index3.html

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 13, 2017 om 17:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Toegegeven alle 3 de kastjes moeten het doen. Maar is er moord en brand als we.maar 2 tv's werken? Kijk via de horizon app en stream dat naar tv. Zo kun je alles kijken.
Ziggo wordt niet graag oplichtersbende genoemd. Ik zou de toon iets matigen.

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2017 om 20:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Om uit te proberen of het aan de smartcard of de decoder ligt, zou je de betreffende smartcard in 1 van de nu wel werkende decoders kunnen doen.

door Raymondhul1972 13 mrt. 2017 om 16:17
Antwoorden / 1 Vragen

Carola83 dankje wel voor je reactie
het kastje geeft aan dat ze bezig zijn met instaleren van het kastje en als het 30 min of meer duurt dat ik ziggo moet bellen
dat ik heb al meerdere keren gedaan en elke keer werdt ik van het kastje naar de muur gestuurd de ene zegt dat het aan het kastje ligt en de ander zegt domweg het ligt aan onze systeem waardoor ze de smartcart niet kunnen activeren

ja
door janf43 - Mar 13, 2017 om 20:27
733 Antwoorden / 0 Vragen

Laat een monteur komen om de problemen op te lossen.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Mar 16, 2017 om 13:09
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Raymond,

Wat een gedoe zeg, logisch dat je baalt.
Uiteraard willen wij je helpen met een oplossing zodat je straks ook op de 3e tv ongestoord kan genieten.

Om tot een oplossing te komen heb ik jouw gegevens nodig. In verband met jouw privacy kunnen we dit niet openbaar vragen via dit topic en ik wil je vragen om ons een bericht te sturen. Dit kan je doen via Facebook (http://bit.ly/FBziggo), een DM via Twitter (https://twitter.com/) of ons contactformulier (www.ziggo.nl/contact). Noem in dat bericht jouw adres, klantnummer en verwijzing (URL) van dit topic. We pakken het dan via die weg verder met je op en ik vertrouw op een snelle en positieve uitkomst.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare