Ziggo
wij hebben een klacht over ziggo
we zijn sinds kort overgestapt van kpn naar ziggo
we hebben 3 televisie boxen waarvan het 1 niet doet
we zijn 4 weken met ziggo bezig om te zoeken naar een oplossing
elke keer beloven ze het op te lossen en ze doen er geen flikker aan
terwel wij voor die 3 boxen betalen
vanmiddag had ik een medewerker aan de telefoon en hij zei dat het probleem weken tot maanden gaat duren
voordat het probleem is opgelost en wij betalen er voor terwel we geen compisatie krijgen en we moeten
gewoon door betalen voor wat we niet hebben
we vinden ziggo een grote oplichtersbende we hebben spijt dat we over zijn gestapt naar ziggo
ik stuur deze mail namens mijn moeder mevr hulstaert-westdijk
met vriendelijke groet raymond hulstaert
Topantwoord
Heeft u dat kastje al eens omgewisseld met een wel werkende om te zien waar het aan ligt?
Toonder volgens ziggo ligt het niet aan het kastje maar aan de smartcard
ik heb in die 4 weken het oude kastje omgeruild met deze die ik nu heb en nog steeds het zelfde probleem
Wat is er in uw ogen dan oplichting aan? Kent u dit woord? Zoals Toonder het aangeeft, is het kastje kapot, of werkt het geheel misschien niet?
U schrijft 'we zijn overgestapt'. U beide, of alleen uw moeder? Als dit al te lang aanhoudt moet u simpelweg gewoon een brief sturen met een ultimatum waarin het opgelost moet zijn. Lukt dit niet kunt u al direct aangegeven dat u dan een x bedrag inhoudt op de betalingen ivm niet geleverde diensten.
Klagen is natuurlijk wel heel makkelijk, maar daar is deze site niet voor bedoeld. nog makkelijker is om gewoon alle stappen te doorlopen om tot een oplossing te komen.
Hij schrijft het voor moeder, dus neem aan: hij niet @neodutchio.
@TS, als u een Facebook account heeft, ga eens naar de chatsite van Ziggo. Leg het probleem (nogmaals) uit; weet bijna zeker dat u er antwoord op krijgt. Wel gelijk uw moeders klantnummer erbij vermelden: gaat het sneller.
Hallo RaymondHul1972 ,
Plaats uw klacht op het Ziggo Forum daar reageren moderators , klik op de rode regels .
https://community.ziggo.nl/
Bied dit geen oplossing , stuur dan een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming tot overeenkomst " . ( zie benedenaan voorbeeldbrieven )
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Maar als u uw klacht op het forum of facebook zet, zou ik mijn woorden wel wat fatsoenlijker houden. Anders wordt uw klacht vast niet behandeld.
Als Ziggo weet dat het weken / maanden kan duren voordat het probleem is opgelost, dan hebben ze je ook vast en zeker verteld waarom de 3e decoder het niet doet.
Mijn vraag is dus: wat is het probleem dan.
Edit 16.15 uur: zie ondertussen dat het probleem de activatie van je smartcard betreft.
Carola83 dankje wel voor je reactie
het kastje geeft aan dat ze bezig zijn met instaleren van het kastje en als het 30 min of meer duurt dat ik ziggo moet bellen
dat ik heb al meerdere keren gedaan en elke keer werdt ik van het kastje naar de muur gestuurd de ene zegt dat het aan het kastje ligt en de ander zegt domweg het ligt aan onze systeem waardoor ze de smartcart niet kunnen activeren
Gevonden op de ziggo site https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/smartcard-activeren?q2=smart
U zult om een monteur moeten vragen, 4 weken en dan nu nog eens een maand of langer is al veel te lang.
Vriendelijk blijven al zal dat niet meevallen na deze ellende, bereikt u het meeste mee.
Heeft u misschien al gedaan maar kijk ook eens op het ziggo forum.
https://community.ziggo.nl/televisie-gebruiken-95/horizon-box-blijft-installatie-staan-op-even-geduld-aub-zonder-foutcodes-11170/index3.html
Toegegeven alle 3 de kastjes moeten het doen. Maar is er moord en brand als we.maar 2 tv's werken? Kijk via de horizon app en stream dat naar tv. Zo kun je alles kijken.
Ziggo wordt niet graag oplichtersbende genoemd. Ik zou de toon iets matigen.
Om uit te proberen of het aan de smartcard of de decoder ligt, zou je de betreffende smartcard in 1 van de nu wel werkende decoders kunnen doen.
door Raymondhul1972 13 mrt. 2017 om 16:17
Antwoorden / 1 Vragen
Carola83 dankje wel voor je reactie
het kastje geeft aan dat ze bezig zijn met instaleren van het kastje en als het 30 min of meer duurt dat ik ziggo moet bellen
dat ik heb al meerdere keren gedaan en elke keer werdt ik van het kastje naar de muur gestuurd de ene zegt dat het aan het kastje ligt en de ander zegt domweg het ligt aan onze systeem waardoor ze de smartcart niet kunnen activeren
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer