Pi
door Pimpampet1337 Feb 10, 2021 om 10:12
Elektronica & tv

Ziggo CS1010 foutmelding. Wie nog meer?

Lang verhaal.

Ziggo verkoopt mij een nieuw abonnement "gigabit internet  + Movies & Series tv abonnement".
Binnen 3 dagen nieuwe modem en tv-kastje binnen.

Modem werkt prima naar behoren, maar tv-kastje geeft bij installatie foutcode CS1010.

Bellen met helpdesk, laten je allemaal dingen doen die niet nodig en ook niet helpen.

Inmiddels 4 weken verder, nog steeds geen tv. 5 of 6 keer gebeld met helpdesk. Ook via ziggo community forum de vraag gesteld, maar tot op heden geen oplossing.

Er blijken op dat forum nog veel meer mensen met dit probleem te zijn.

Doe maar eens een oproep in jullie programma op "Ziggo Foutcode CS1010" , dan zul je zien hoeveel mensen er reageren ! sommigen wachten al 2 of 3 maanden en 1 persoon al ruim 6 maanden!

2535 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2021 om 10:32
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Wij zijn een forum van vrijwilligers die op basis van ervaring, kebbis etc. proberen adviezen te geven. Uw vraag is m.i. bedoeld voor de redactie, het adres daarvan is: kassa@bnnvara.nl  Re: ik heb nog wel een tip: klik in de tweede 'balk''Zoek een vraag aan' en geef dan als zoeknaam ziggo''. U ziet dan dat u inderdaad niet de enige ben maar ook de antwoorden van anderen op die vragen.

ma
door malty - Feb 10, 2021 om 11:02
1112 Antwoorden / 1 Vragen

https://storingen.help/ziggo/ziggo-foutcode-cs1010/

Heeft u alles nagelopen wat Ziggo in bovenstaande link voorsteld zoals b.v. in mijn ziggo kijken of daar uw nieuw abonnement al geactiveerd is.

panter22
door panter22 - Feb 10, 2021 om 11:19
6599 Antwoorden / Vragen

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

panter22
door panter22 - Feb 10, 2021 om 11:20
6599 Antwoorden / Vragen
Donuts
door Donuts Feb 10, 2021 om 12:05
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Link heeft @Marty al neer gezet. En Ziggo Go is leuk voor een weekje, maar maanden Ziggo Go moeten gebruiken, vind ik echt niet een tijdelijke oplossing.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 10, 2021 om 11:59
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als dit contract duurder is  deze meerprijs terug eisen zolang ze niet leveren wat belooft is.
1 maand geld terug  lijkt me redelijk.

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2021 om 12:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Koop even een chrome cast en claim die bij Ziggo, kunt u tv kijken.

Robin23
door Robin23 - Feb 16, 2021 om 23:59
1 Antwoorden / Vragen

Wat voor kastje heb jij? Ik had hetzelfde probleem met een X96 van Bol.com, vervolgens de Ematic besteld op https://boji.nl/collections/android-tv-boxen en daarmee was CS1010 niet aan de orde bij het kastje..

Is retourneren nog een optie? Ik vrees dat het aan de box ligt

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Feb 19, 2021 om 19:06
98 Antwoorden / 1 Vragen

De media next probeerd software te installeren. Haal de media next box 5 minuten van de stroom. Steek de stekker opnieuw in het stopcontact. Nu installeerd de mediabox next de software opnieuw.

richard83
door richard83 - Feb 20, 2021 om 12:25
386 Antwoorden / 28 Vragen

Zo iets hebben we ook gehad. Probeer is met een nieuwe kabel ( die bij de doos mee geleverd is) in de aop punt moet en naar de modem!