Ziggo next boxen
Hallo allemaal, ik heb sinds vorig jaar tot aller tevredenheid de next box van Ziggo genomen.
Mijn opnames stonden altijd netjes op volgorde, ik heb ook bij instellingen mijn eigen naam neergezet.
Nu heb ik sinds de vorige week ook een next box voor mijn vrouw genomen, omdat zij meer engelse zenders kijkt en haast geen nederlandse zenders.
De programma,s die zij opneemt staan nu op eens tussen mijn opnamens, en op haar eigen next box staan ook zowel mijn
en haar opnamens ook zij heeft een eigen naam neergezet bij de instellingen, wij vinden dat irritant van alle opnamen, het zelfde is als je oudere kinderen heb, die nemen ook hun eigen tv programma's op, dat willen ook niet van elkaar te zien.
We zitten wel op het zelfde netwerk. Wie weet hoe we dit kunnen veranderen zodat we op onze eigen next boxen de eigen opnames zien..
Vast bedankt voor uw antwoord
Misschien een synchronisatie ingesteld.?
edit:
Of de vraag via de llink stellen.
https://community.ziggo.nl/
Dank voor je antwoord, ik heb de vraag op de Ziggo-
community gezet, we wachten maar af.
Graag gedaan en succes gewenst.
Het zou best kunnen zijn dat er op één adres/aansluiting ook één cloud adres is. Stel deze vraag op het ziggo forum, wellicht dat men daar het antwoord weet.
Dat is niet te veranderen. Die eigen naam kan men gebruiken voor bijvoorbeeld een eigen kanalenlijst en zo. Ik heb hetzelfde.
Maar voorheen zag u toch ook de opgenomen programma's van uw vrouw
Hallo Tijger1, Mijn vrouw had een Humax 5200 met een 500gb harde schijf, die was helemaal apart met dee opnamens.
Ja, maar dan ging het op de harde schijf. Nu in the cloud voor dat abonnement.
Toevallig kwam dezelfde kwestie verleden week hier ter sprake. Hier zien we ook dat iemand anders iets opgenomen heeft en/of gepland.
Het heeft zijn voor en tegen.
Zou toch gewoon mogelijk moeten zijn, kan bij Netflix tenslotte ook. Maar ja, Ziggo en zijn boxen, nooit echt een succes geweest. Volg het advies van @sjoppy.
Wat kan bij Netflix ook?
Omdat Netflix iets heeft gemaakt moet het dan ergens anders ook zo werken? Waarom zou het dan bij Ziggo ook zo moeten zijn?
Duidelijk nog nooit met een Next in aanraking geweest. Absoluut en veruit de beste box/decoder/recorder die er nu is.
@RJW: Netflix is slechts een voorbeeld. Het is een handige functie die niet alleen door TS op prijs gesteld wordt, maar door meer klanten.
@JMA: U zit er goed naast met uw conclusie. Ja, de Next is inderdaad een verbetering t.o.v. decoders/boxen, maar dat maakt de Next nog lang niet goed. Er zitten veel bugs in (what's new?), en er zijn veel mensen die de nodige problemen ondervinden met de Next. Zie daarvoor het Ziggo forum of de Community. Discussie hierover wat mij betreft gesloten.
De opnames staan niet op jullie eigen setopboxes, maar in de Ziggo cloud die je vanaf meerdere clients kan benaderen (setopboxen, AppleTV, AndroidTV, Android of iOS app etc). In jullie account van het Ziggo systeem zijn jullie "1" klant, Ziggo maakt geen onderscheid tussen jou en je vrouw.
De beste oplossing is de next ruilen voor de mediabox xl. Deze heeft een harddisk.
De harddisk wordt in de loop van volgend jaar uitgeschakeld https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-geeft-mediabox-xl-dezelfde-cloud-functies-als-mediabox-next/
Het beste is dan een andere oudere tv ontvanger met harddisk te gebruiken.
U moet beiden een eigen abonnement nemen, dan kan wel wat u wilt.
Dure oplossing denk ik.
Daar gaat het niet om
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer