autokeeg
door autokeeg Jul 3, 2015 om 18:04
Elektronica & tv

Ziggo verhuist niet

Is het acceptabel dat Ziggo, na meer dan een maand tevoren op de hoogte te zijn gesteld van mijn verhuizing, op de datum zelf (23 juni) verzuimt de overschakeling te effectueren en dan doodleuk te kennen geeft dat ze de daadwerkelijk verhuizing niet vóór 6 juli zullen uitvoeren. Ze waren wél zo vriendelijk de twee tv-loze weken niet in rekening te brengen. Zelf vind ik het schandalig.

1416 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Nee, dat is niet acceptabel.

edrick3
door edrick3 - Jul 3, 2015 om 18:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo autokeeg,

Dat is dan hartstikke vervelend voor je (geweest).
Helaas, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Neem aan dat ze excuus hebben aangeboden.
In ieder geval hebben ze die twee weken dus terecht niet in rekening gebracht.
Nog even en je kunt weer kijken ....

Met vr.gr.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:15
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Waar gewerkt wordt, worden natuurlijk fouten gemaakt. Op zichzelf is dat ook niet zou eeg. Maar wat mij irriteert is de botte weigering om er iets aan te doen. Gewoon een spoed-monteur even langs sturen, dat weigerden ze botweg. TT al gemist, morgen Silverstone...

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zit er niet gewoon signaal op de kabel? Ziggo sluit dat nooit af.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 18:47
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Volgens een techneut bij Ziggo (die het trouwens niet kon veranderen) is er wel digitaal verhuisd, maar geen analoog signaal. En zowel m'n tv rechtstreeks als de tv via de Mediabox melden dat er geen signaal is. Hetgeen dus door Ziggo zelf plompverloren wordt bevestigd.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Oké, nieuwbouw of heet het huis heel lang leeg gestaan? Want dat verklaart het denk ik wel, normaal staat het signaal er nog op en is het (denk ik) alleen maar een administratieve handeling, nu moet de boel daadwerkelijk weer fysiek aangesloten worden.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 19:33
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Inderdaad lang leeggestaan.

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 19:49
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.

diumenge
door diumenge - Jul 3, 2015 om 19:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:49]Beste autokeeg,

natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.
Dat laatste kan je wel vergeten.

autokeeg
door autokeeg - Jul 3, 2015 om 20:31
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ach, ik ben verhuisd naar een deel van de stad waar UPC=Ziggo niet langer een monopolie heeft...

ho
door hopetobehelping - Jul 3, 2015 om 20:40
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:52]
Dat laatste kan je wel vergeten.

Dat is wellicht uw ervaring. Mijn ervaring is dat dat wel zo is, natuurlijk niet van zelf, u zult wat moeten aandringen en argumenten op tafel moeten gooien.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer