bi
door bilar015 Apr 12, 2004 om 11:55
Garantie & verzekeringen

Centraal beheer

Hoe is de afhandeling van c.b.van de verzekering. Navraag hier en daar is dat er papieren zoek raken en dat het heel lang duurt voor er totbetaling over gegaan wordt. Uw mening graag hierover. Bij voorbaat dank.

929 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

yo
door yorgos - Apr 16, 2004 om 13:14
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb regelmatig kontakt met Centraal Beheer vanwege mijn beroep. Ik kan u vertellen dat er uiteindelijk heel veel schadeafwikkeling goed gaat, maar er zijn altijd dossiers die niet goed gaan en dat geld voor iedere maatschappij, ook bij ons komt dat voor en dat is gewoon de wet van murphy, als er met een dossier iets mis gaat dan blijft dat duren tot en met de afwikkeling. Bij C.B. heeft u echter alleen direct kontakt met een helpdesk en bij een tussenpersoon kunt u hem verzoeken achter een schadeafwikkeling aan te gaan.

bi
door bilar015 - Apr 16, 2004 om 13:14
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hartelijk dank voor uw antwoord. Het heeft mij geholpen in mijn beslissing om te kiezen voor een verzekering bij Centraal Beheer.

he
door hermanus1951 - Apr 16, 2004 om 22:14
10 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb al zo'n 25 jaar de autoverzekering van Centraal Beheer. Nooit enig probleem gehad bij de afwikkeling van een schade. Wel wordt soms geadviseerd (bij een kleine schade) het schade bedrag zelf voor je rekening te nemen. Dat kan voordelig zijn als je ineens een aantal treden van de bonus-malus omlaag gaat, dus per saldo een aantal jaren meer premie gaat betalen. In het verleden bij Consumentenprogramma's ook wel eens verzekeringskwesties gezien. Centraal Beheer was altijd één van de verzekeringen die er het beste uitsprong.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hans.vanwinkel - Jul 8, 2024 om 16:17
Winkels & webshops
UPS hanteert grooote prijsverschillen

UPS hanteert grooote prijsverschillen

Ik ben er een paar weken geleden per toeval achter gekomen dat ik bij het verzenden van een pakket via UPS véééél te veel betaal als ik mijn UPS-account (8846WE) gebruik in vergelijking met wanneer ik mijn account niet gebruik en dus anoniem een pakket verstuur. Aangezien ik regelmatig, en meestal redelijk kleine pakketten verstuur naar ons hoofdkantoor in Helsinki viel het me wellicht niet ee ... Lees meer

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer

Robert524450
Robert524450 - Jul 4, 2024 om 10:11
Winkels & webshops
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer