th
door theu55 Nov 28, 2016 om 16:18
Garantie & verzekeringen

De overkapping specialist

Ik heb een veranda laten plaatsen nu werken de spotjes niet naar behoren.
diegene die het heeft verkocht en geplaatst geeft geen gehoor meer wat nu

6441 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Nov 28, 2016 om 16:23
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Als hij in de buurt woont langsgaan. Als hij niet in de buurt woont en u heeft een email adres, dan kunt u eisen dat hij reageert, doet hij dat niet, zo stelt u dan zet u hem overal op internet en zult u eventueel de belbus inschakelen. Misschien wordt hij dan wakker.

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:42
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2016 om 16:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Ergens bij aangesloten? Klachtenregeling?

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:43
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2016 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Gaat het om deze?
www.klachtenkompas.nl (tijdelijk off-line)
www.klacht.nl

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:44
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

tijger1
door tijger1 - Nov 28, 2016 om 16:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hun site zijn ze aangesloten bij een Waarborg. Daar dan maar eens een klacht indienen.

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:43
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2016 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Als het inderdaad om de firma gaat onder de eerder gegeven link:

5. Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie

Heeft u ondanks deze zekerheden toch een klacht, dan komt u in drie stappen tot een oplossing:

  1. U meldt de klacht bij deoverkappingspecialist.nl.
  2. Biedt stap 1 geen oplossing, dan kunt u de klacht via www.thuiswinkel.org/consumenten/klachten/klacht-indienen richten aan deoverkappingspecialist.nl. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.
  3. Als dit dan nog geen oplossing biedt, dan kunt u voor het ontstane geschil een beroep doen op de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel.

Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000 per uitspraak garant voor nakoming van de uitspraken van de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze garantie geldt niet in geval van surseance van betaling of faillissement van het bedrijf; Thuiswinkel Waarborg is geen garantiefonds.

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:44
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

Cookies
door Cookies - Nov 28, 2016 om 17:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wanneer heb je de veranda laten plaatsen? Wanneer heb je contact gezocht over het probleem?

De
door DeOverkappingSpecialist May 15, 2017 om 14:44
2 Antwoorden / Vragen

wij van de overkapping specialist hebben ook een reactie gegeven op dit schrijven

De
door DeOverkappingSpecialist - May 15, 2017 om 14:37
2 Antwoorden / Vragen
0

Hierbij willen wij graag reageren als De Overkapping Specialist op waarom wij niet meer uit leveren zo als deze klant het verwoordt.
als wij komen plaatsen en de overkapping staat en er moet afgerekend worden dat dan een klant met haar zoon de boel staan te bedreigen dat ze gedeelte niet willen betalen en dat er dreigenmenten komen. niet omdat het niet goed is maar gewoon omdat ze geld willen achterhouden waarop ik als eigenaar die de kap ook heeft geplaatst ze dan een grote korting geeft om het niet uit de hand te laten lopen en dit was geen klein bedrag. alles werkte naar behoren en toen begon de vrouw des huizes ook al over de verlichting dat ze liever had gehad dat de spotjes groter waren. en of ik dit niet kon regelen. ondertussen heb ik aardig wat bedrijgingne gehad en ben ik er helemaal klaar mee. als de klant de voledige rekening betaald en de verlichting die er in zit opstuurd ben ik bereid om andere verlichting te sturen. Maar ga er geen mensen meer heen sturen. Ik vindt het jammer dat mensen je zwart maken op een site als deze en niet het eerlijke verhaal vertellen.

getty
door getty May 15, 2017 om 15:51
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U klinkt eerlijk gezegd niet zo professioneel.

De
door DeOverkappingSpecialist May 19, 2017 om 21:11
2 Antwoorden / Vragen

Omdat

De
door DeOverkappingSpecialist - May 15, 2017 om 14:43
2 Antwoorden / Vragen
0

Hierbij willen wij graag reageren als De Overkapping Specialist op waarom wij niet meer uit leveren zo als deze klant het verwoordt.
als wij komen plaatsen en de overkapping staat en er moet afgerekend worden dat dan een klant met haar zoon de boel staan te bedreigen dat ze gedeelte niet willen betalen en dat er dreigenmenten komen. niet omdat het niet goed is maar gewoon omdat ze geld willen achterhouden waarop ik als eigenaar die de kap ook heeft geplaatst ze dan een grote korting geeft om het niet uit de hand te laten lopen en dit was geen klein bedrag. alles werkte naar behoren en toen begon de vrouw des huizes ook al over de verlichting dat ze liever had gehad dat de spotjes groter waren. en of ik dit niet kon regelen. ondertussen heb ik aardig wat bedrijgingne gehad en ben ik er helemaal klaar mee. als de klant de voledige rekening betaald en de verlichting die er in zit opstuurd ben ik bereid om andere verlichting te sturen. Maar ga er geen mensen meer heen sturen. Ik vindt het jammer dat mensen je zwart maken op een site als deze en niet het eerlijke verhaal vertellen.

fa
door familyman May 15, 2017 om 14:55
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wel een antwoord van de "andere" kant. Maar 18 nov 2016 en 15 mei 2017?

emcede
door emcede - May 15, 2017 om 17:03
960 Antwoorden / 4 Vragen
0

Zo, da's niet heel handig. De betrokken 'overkappingspecialist' heeft dit oude topic weer naar boven gehaald met een reactie waar de honden geen brood van lusten. Mensen die een overkapping willen en met googelen op dit item terechtkomen zullen zich wel 2x bedenken voor ze met dit 'bedrijf' in zee gaan!

costnix
door costnix - May 15, 2017 om 20:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

De akoestiek van de Kassa webstek kan wel eens een keer verbeterd worden. Ik hoor/lees echo's.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer