ri
door ritahardeman@ziggo.nl Mar 29, 2018 om 14:01
Garantie & verzekeringen

Heb een vraag over ardanta ze zeggen dat het pas in 2014 de afkoop geld

ze hebben mij gezegd dat ik alleen premie vrij kan maken de polis als ik 2014 een polis had afgesloten dan kon ik het wel afkopen klopt dat

1417 7 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 29, 2018 om 14:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Premievrij maken en afkopen zijn niet dezelfde activiteiten.

En is het een sommenverzekering of een naturaverzekering die u hebt?

ri
door ritahardeman@ziggo.nl - Mar 29, 2018 om 14:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb 1-02-2018 uitvaartverzekering stopgezet krijg niks terug kon alleen premie vrij maken niet afkopen.

tijger1
door tijger1 Mar 29, 2018 om 14:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat is er tegen premievrij maken? U hebt die verzekering toch niet voor niets afgesloten?

tijger1
door tijger1 - Mar 29, 2018 om 14:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem contact op met de redactie, klik onderaan op contact, om uw gebruikersnaam te wijzigen.

Dit is een openbaar forum, heel onverstandig om uw mailadres te gebruiken.

marita5
door marita5 - Mar 29, 2018 om 14:36
11569 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo RitaHardeman ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://ardanta.nl/vragen-over-premie-of-polis/stoppen-met-premie-betalen-of-uw-verzekering-stopzetten/

Veelgestelde vragen , ( klik op meest gestelde vragen over de uitvaartpolis )

https://ardanta.nl/vragen-over-premie-of-polis/vragen-over-de-uitvaartpolis/

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 29, 2018 om 15:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het zal wel aan mijn naiviteit liggen maar waarom verzekeren mensen zich voor een uitvaart en zeggen ze dat daarna weer op?
Het is een uitvaartverzekkering geen spaarrekening, als u eerder was overleden had de verzekeraar ook niet alleen het ingelegde geld uitgekeerd maar het verzekerd bedrag. U had danu meer gekregen als wat u had ingelegd, nu bent u terecht een groot deel van het geld kwijt want een risico verzekeren kan niet gratis.

hansje klein
door hansje klein - Mar 29, 2018 om 15:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Kunt u gewoon niet met Ardanta communiceren,
of spreken die geen nederlands?

De links van @Maritas zijn overigens ook heel duidelijk.

boppe1943
door boppe1943 - Mar 29, 2018 om 16:01
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik zie dat Ardanta diverse soorten uitvaartpolissen heeft, lees de algemene voorwaarden van uw desbetreffende polis. Of neem anders contact op. Zie:

Vraag over bestaande polis

Wilt u informatie over onze uitvaartverzekeringen, heeft u vragen over uw polis, of wilt u wijzigingen doorgeven? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur. U kunt ook contact met ons opnemen.

Voor wijzigingen gaat u naar Mijn Ardanta
Of bel ons algemene nummer:

(053) 488 11 22 (keuze 3)