rv
door rvdlinde Apr 1, 2009 om 21:42
Geldzaken & recht

Kifid

ik heb problemen met laser cards verkeerde afschrijvingen bedragen die niet kloppen enz drie aangetekende briefen ge stuurt maar geen enkele reactie ik heb na 4 maanden de hulp van kifid in geroepen moest een klachten formulier in vullen met de klacht heb ik gedaan maar steeds kwam laser cards met andere argumenten die ik met bewijzen kon weerleggen. na een jaar van aangetekende briefen schrijven naar kifid (anders kreeg ik geen antwoordt ) kreeg ik een brief van kifid dat de klacht zoals verwoord in het klachten formulier was opgelost en voor kifid deze zaak was afgehandeld.ik ben er niets mee opgeschoten en zit nog met een hoop feiten waar ik geen antwoord heb terwijl ik toch de bewijzen heb dat het niet klopt .ik kan naar een advocaat maar het bedrag waarover het het gaat €800 is te klein kost mij meer ik vind dit schandaalig Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het onafhankelijke loket voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. onafhakelijk zijn ze niet want ze worden betaald door just die instellingen waar wij klachten over hebben . ik hoop dat dit eens onder de aandacht komt want enkele weken geladen was er een man kifid die zij als je klachten had naar hun kon gaan maar het een pot nat

853 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 1, 2009 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag rvdlinde,

Met je opmerking dat de Geschillencommissie KIFID niet onafhankelijk, neutraal en objectief is, sla je de spijker op de kop. Ook in de Yarden-affaire hebben ze vorig jaar een scheve schaats gereden en de consument flink in de kou laten staan.

Met vriendelijke groet, ReadAC.