va
door vankrolhuyze Jun 18, 2014 om 19:41
Garantie & verzekeringen

MACHTSMISBRUIK OHRA / CZ

MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA

Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.

Met Vriendelijke groet
Rudy

733 7 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 18, 2014 om 20:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoe dit precies in elkaar steekt weet ik niet, maar mocht je zeker weten dat je gelijk hebt en je gelijk kan bewijzen met correspondentie, dan kun je een klacht indienen bij de SKGZ.

klik HIER

Volg dan wel correct de procedure.

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2014 om 21:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt dus de correspondentie over een telefoongesprek van CZ met uw fysiotherapeut? Wonderlijk.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 18, 2014 om 23:40
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Elke verandering is geen verbetering, en u geeft al zelf aan dat u ondoordacht van verzekering veranderd bent, dat leergeld is daar wel te hoog voor ik zelf heb in de loop van mijn leven geleerd als men geen klachten over iets heef blijf daar dan gewoon. Dan heeft u een rustiger leven voor een paar euro meer.

oh
door ohra nl - Jun 19, 2014 om 09:53
28 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vankrolhuyze schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:41]MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA

Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.

Met Vriendelijke groet
Rudy

oh
door ohra nl - Jun 19, 2014 om 10:43
28 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vankrolhuyze,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen hier graag nog even naar kijken. Om dit te kunnen hebben wij aanvullende gegevens van u nodig.
Wij verzoeken u vriendelijk uw naam, adres en polisnummer naar webcare@ohra.nl te sturen. Wilt u uw e-mail het onderwerp "MACHTSMISBRUIK OHRA/CZ" geven?

Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare

=vankrolhuyze schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:41: MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA

Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.

Met Vriendelijke groet
Rudy

va
door vankrolhuyze - Jun 19, 2014 om 19:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ohra nl schreef op donderdag 19 jun 2014, 10:43]Beste vankrolhuyze,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen hier graag nog even naar kijken. Om dit te kunnen hebben wij aanvullende gegevens van u nodig.
Wij verzoeken u vriendelijk uw naam, adres en polisnummer naar webcare@ohra.nl te sturen. Wilt u uw e-mail het onderwerp "MACHTSMISBRUIK OHRA/CZ" geven?

Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare

[quote=vankrolhuyze schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:41]MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA

Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.

Met Vriendelijke groet
Rudy

tijger1
door tijger1 - Jun 19, 2014 om 19:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom quote u dat hele verhaal?