dg
door dgloudemans Dec 24, 2004 om 14:47
Garantie & verzekeringen

Naar de Rechter Aanvulling

Ik ga naar de rchter om UWV Cadans op hun knieen te krijgen, sorry dat ik dat vergeten was op de site..Dus hou mijn naam in de gaten, als de rechter uitspraak doet in mijn voordeel dan is het geldig voor heel nederland

Danny Gloudemans

373 4 Rapporteer

vladja
door vladja - Dec 24, 2004 om 15:52
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Om UWV Cadans op de knieen te krijgen moet je heel wat in huis hebben.
Maar nog steeds is het niet duidelijk waarom het gaat. Kan je aan dit
bericht toevoegen waarover je gaat "matten" met UWV Cadans.

Als mensen niet weten waar het over gaat, hebben ze er weinig aan. Ook al win je de sterren van de hemel.

Vladja

dg
door dgloudemans - Dec 24, 2004 om 16:02
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zit al vanaf 5okt2003 thuis, eerst in de ZW daarna WW, doordat me bezwaar tegen afwijzing ZW KWIJT was terug in de ZW, daarna WAO ivm 12mnd ziektewet, heb recht op wao vanaf 5okt2004, maar krijg pas me eerste voorschot op 3jan, met de mededeling Fijne Feestdagen meneer, me Advocaat heeft een schadeclaim ingedient, omdat ik bijna me woning kwijt was door huurschuld, en ze denken bij UWV dat mensen geen kosten hebben in hun leven..Me advocaat denkt dat ik en goeie zaak heb, omdat al3klachten gegrond zijn verklaard..Zodoende..Als je meer wilt weten mail me dan ff fam.gloudemans@scarlet.nl

Danny

vladja
door vladja - Dec 24, 2004 om 16:16
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dus het gaat om het feit dat je drie maanden hebt moeten wachten op een
voorschot of speelt er nog meer mee? Zoals b.v. de beoordeling om een
WAO uitkering te krijgen?

Vladja

dg
door dgloudemans - Dec 24, 2004 om 18:37
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ze hebben me 1jr lang aan het lijntje gehouden, soms 33euro om 2weken van te leven, en moest zelf achter me voorschooten aanbellen, want deed ik dat niet voor het einde van elke week, dan kon ik weer een week langer wachten op geld, en heb gewoon financieel schade opgelopen door dit, zowel me huur als andere vastenlasten, en ga dat bij hun verhalen, ze hebben zelfs tegen over m'n advocaat bekent, eigen UWV personeel, dat HET BOVEN HUN PET KOMT, en dat ze de aanvragen niet aan kunnen..Zelfs zeggen ze dat die samenvoegen van alle uitkering instanties niet goed gaat en ook nooit goed zal gaan..Dus ja ik heb wel een aantal sterken punten..