st
door stund01 Jan 3, 2013 om 17:42
Garantie & verzekeringen

Overname rvs door nationale nederlanden

Al mijn verzekeringen zijn of moeten nog omgezet worden van rvs naar nationale nederlanden
Zij hebben rvs overgenomen maar ik heb ook een stacaravan verzekering maar die verzekeren zij niet en volgens de verzekeringsagent moest ik hem maar ergens anders verzekeren en dat na 6jaar verzekert te zijn wat moet ik daar mee

4435 7 Rapporteer

getty
door getty - Jan 3, 2013 om 17:48
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Een andere verzekering zoeken lijkt me het beste advies. Iets wat er niet is, kunt u niet gebruiken lijkt mij.

tijger1
door tijger1 - Jan 3, 2013 om 18:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

NN verzekert wel stacaravans. Als ze de uwe niet willen verzekeren, moet daar dus een speciale reden voor zijn en die reden moeten ze vertellen.

Als ze hem zonder geldige reden, in uw ogen, niet willen verzekeren, zou ik de rest van mijn verzekeringen ook maar elders onderbrengen. NN is sowieso duur. En wat is dat voor een labbekak van een verzekeringsagent, dat hij niet wat meer moeite voor u doet.

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 3, 2013 om 18:19
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zal maar niet www.independer.nl noemen die goedkopere kan vinden.

holstein
door holstein - Jan 3, 2013 om 18:45
922 Antwoorden / 16 Vragen

Bel direct naar de klantenservice van het hoofdkantoor en vraag daar of het mogelijk is, want het lijkt me toch gek dat ze iets niet verzekeren.
Trouwens net als in vorige reacties, zoek een goedkopere, want ik heb RVS al een paar jaar geleden opgezegd en iets anders gezocht, want ik als jarenlange vaste klant betaalde veel meer dan een nieuwe klant, RVS is een van de duurste maatschappijen, vooral als je lekker blijft zitten, altijd betaald en nooit zeurt.

dc
door dcz - Jan 3, 2013 om 21:43
439 Antwoorden / 1 Vragen

Verzekeringen zijn vrij wel of niet te accepteren....holstein....willen ze die caravan niet verzekeren dan kun je hoog of laag springen maar dan gaat het niet gebeuren. Gelukkig zijn er nog meer verzekeraars....

jo
door jorisw - Jan 3, 2013 om 22:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

RVS is al heel lang onderdeel van NN. Misschien was dat zelfs al het geval toen je de verzekering begon. Wat er nu gebeurt is is alleen maar een merknaamwijziging.

holstein
door holstein - Jan 4, 2013 om 21:36
922 Antwoorden / 16 Vragen

Tja, dcz, natuurlijk is dat zo, maar apart is het wel.....