philkh
door philkh Feb 10, 2021 om 21:01
Garantie & verzekeringen

Reactie termijn op garantie aanvraag

Beste pannel leden.

Wat is een redelijke termijn voor een eerste inhoudelijke reactie op een melding dat een apparaat (in dit geval een bank) defect is geraakt binnen de garantie termijn (na 1 jaar defect / garantie termijn 10 Jaar).

ik heb begrip voor extra tijd voor corona maar wact nu al 4 weken op een inhoudelijkere reacte dan "bedankt voor uw melding u hoort nog van ons"


1095 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 10, 2021 om 21:06
11706 Antwoorden / 51 Vragen
2

Gelet op èn corona èn het winterse weer èn een lock down zou ik een email sturen met als titel HERINNERING.

ne
door neodutchio - Feb 10, 2021 om 22:33
5237 Antwoorden / 12 Vragen
0

Wie is de verkoper? Een gesloten winkelketen is lastig te bereiken, een eigenaar van een winkel wat makkelijker.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 11, 2021 om 09:36
1389 Antwoorden / 10 Vragen
0

Welke winkel en  zijn ze  ergens bij aangesloten?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 11, 2021 om 10:05
16948 Antwoorden / 202 Vragen
0

Het lijkt mij dat hier ook de Covid-19 problematiek een rol speelt en de zaak gesloten is. U kreeg al een verwijzing naar een voorbeeldbrief. Mogelijk kunt u ook informeren bij de branchevereniging meubelbedrijven https://www.cbm.nl/  en als ook een reactie van het bedrijf op uw brief uitblijft of de reactie negatief is mogelijk hier terecht: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/wonen/ maar dan is het wel van belang dat het bedrijf lid is van een daarbij aangesloten branchevereniging.


mi
door miennaamishaaz - Feb 11, 2021 om 11:04
725 Antwoorden / 1 Vragen
0

[edit, bijdrage verwijderd - redactie]

gerbera
door gerbera Feb 11, 2021 om 11:34
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat u in een verkeerde rubriek zit met deze reactie;-))

pe
door peentjes - Feb 11, 2021 om 13:05
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Corona heeft mi. helemaal niks te maken met een reactietermijn. Dit is gewoon een lakse klanteservice. Ik zou er een schepje bovenop gooien en opnieuw aan de bel trewkken.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer