tr
door triple Mar 19, 2004 om 20:18
Garantie & verzekeringen

SR Verzekeringen

Heeft er nog iemand van die slechte ervaringen mer SR Zorgverzekeraar?
Ik heb het dan over lagere vergoedingen dan er op een overzichtskaart staan en dan verwijzen naar polisvoorwaarden die je pas kreeg als de verzekering al was afgesloten?
Het vele malen beloven door SR om iets op te sturen en dan niets doen.
Het zoekraken van brieven die je naar ze hebt gestuurd/ etc,etc,

1551 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zi
door zijde079_1 - Apr 16, 2004 om 13:04
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Precies hetzelfde meegemaakt. Offerte aangevraagd en niets meer vernomen, totdat we half februari 04' met terugwerkende kracht bij onze (oude) zorgverzekeraar zijn uitgeschreven met terugwerkende kracht per 1 februari. In februari zijn onze kinderen voor een speciale behandeling naar Groningen geweest en die behandeling zou bij de oude zorgverzekeraar deels vergoed worden. Echter bij SenR zorgverzekeraar dus niet om dat de behandelend specialist niet is aangesloten bij een volgens (ook achteraf ontvangen) polisvoorwaarden vermelde organisatie. Kortom nu diverse problemen met vergoedingen. Zou het handig zijn om problemen te bundelen en dan gezamelijk actie te ondernemen richting S&R?

tr
door triple - Apr 16, 2004 om 13:04
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik weet niet of dit nog zin heeft.
Over de vergoedingen die ze aangeven op de overzichtskaart en die heel anders zijn dan in de polisvoorwaarden heb ik contact gehad met de Ombudsman afd verzekeringen.
Daar kreeg ik te horen dat ze de werkwijze niet mee eens zijn maar dat ik geen kans maak bij eventuele rechtsgang.
Ik ben dus gewoon voor €600 de boot in gegaan. Misschien een idee om naar de redactie van kassa te mailen?

zi
door zijde079_1 - Apr 16, 2004 om 13:04
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ondertussen hebben wij na een klachtenbrief toch alles vergoed gekregen! Wie schrijft die blijft ! Al is het natuurlijk geen garantie.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer