ro
door robbin2809 Jun 16, 2015 om 19:17
Garantie & verzekeringen

Verzekeruzelf(niet) vervolg

Zoals in mijn vorige topic heb ik het gehad over onze fijne verzekeringsmaatschappij Verzekeruzelf, onderdeel van Intrasurance. Hieronder nog even de mailwisseling tussen de klant en Verzekeruzelf, zo gaan zij dus met hun klanten om. Wel van onder naar boven lezen!!

P.S. Carglass heeft mij zeer goed geholpen, zij begrepen de situatie en hebben mij zelf schadeloos gesteld. Een dikke 10 voor Carglass!!

E-mail berichten:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 04-06-2015.

Wij hebben geen dekking verleend. Helaas kunnen wij uw nota niet vergoeden

Mocht u nog een vraag hebben, dan zijn wij u graag van dienst.

Met hartelijke groet,
Namens een zelfverzekerd team,

[edit redactie: persoonsgegevens zijn niet toegestaan]
Verzekeruzelf.nl

U heeft ons de volgende vraag gesteld:

Volgens Carglass zie notitie moet ik deze factuur naar mijn verzekeringsmaatschappij zenden. Bij deze, gaarne factuur voldoen aan Carglass. Deze zijn op de hoogte van de zaak. Hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd voor verdere info verzoek ik u contact op te nemen met Carglass.

Hoogachtend,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op 4 jun. 2015 om 11:31 heeft Verzekeruzelf.nl het volgende geschreven:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 03-06-2015.

Wij hebben u uitgelegd hoe de klachtenprocedure dient te worden gevolgd. U kunt een brief sturen, gericht aan onze Directie. Wij gaan niet langer inhoudelijk op de afwikkeling van uw schade in.

Mocht u nog een vraag hebben, dan zijn wij u graag van dienst.

Met hartelijke groet,
Namens een zelfverzekerd team,

[edit redactie: persoonsgegevens zijn niet toegestaan]
Verzekeruzelf.nl

P.S. Wilt u ons helpen? Laat ons dan weten wat u van dit antwoord vindt via deze korte enquête.

U heeft ons de volgende vraag gesteld:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heer/mevrouw,

Zoals u hieronder kunt lezen staat er (vet gedrukt) dat AR de schade niet meer kan beoordelen. Vervolgens wordt er gezegd dat ze het wel hebben gedaan aan de hand van de foto's. Graag Uitleg. Wat dacht u als het linksom niet lukt draaien we de klant rechtsom wel een poot uit?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw,

Inzake uw ruitvervanging bij Carglass Alphen a.d. Rijn delen wij u het volgende mede:

Zoals wij via de chat hebben laten weten dient Carglass tewachten tot wij goedkeuring voor herstel hebben gegeven.

In uw geval is de verzekering ingegaan op 02-5-2015.
Wanneer de schade net na de ingangsdatum is ontstaanschakelen wij altijd AR expertise in (dit staat niet in de algemene voorwaarde en is niet kenbaar gemaakt aan de klant) om te beoordelen of uw schadekan worden vergoed. Nu Carglass Alphen a.d. Rijn uw ruitheeft vervangen zonder onze goedkeuring en AR expertisede schade niet meer kan beoordelen omdat deruit reeds is verwijderd kunnen wij de schade niet vergoeden (Dit is NIET kenbaar gemaakt aan de klant). AR expertise kan de schade niet beoordelen nu de ruit al isverwijderd en dus aan schade door andere oorzaken onderhevigis.
Het spijt ons geen betere berichten voor u te hebben.

Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft vernemen wij datgraag van u. Wij zijn per email te bereiken op het mailadresschadebehandeling@verzekeruzelf.nl. Telefonisc

612 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 17, 2015 om 09:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U had dit beter bij uw vorige topic kunnen plaatsen. Nu is het voor onbekenden met uw kwestie een duistere zaak.

Ik begrijp verder uit uw relaas dat Carglas de schade voor hun rekening heeft genomen? Mooi.



Maar als ik u was zou ik een klacht indienen bij het Kifid.

edrick3
door edrick3 - Jun 17, 2015 om 11:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Is een vervolg op dit topic.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jun 17, 2015 om 11:26
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer, mevrouw,

Op 29 mei 2015 hebben wij in het andere Radar forum uitgelegd waarom uw schade niet vergoed wordt. U vindt onze reactie hier: (http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/verzekeruzelf-niet/?vHash=c749c73j).

We begrijpen uit uw reactie dat u het hier niet mee eens bent. U kunt daarom een klacht indienen bij Kifid (http://www.kifid.nl). Dit is een onafhankelijke instantie die uw klacht opnieuw beoordeelt.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 17, 2015 om 11:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@verzekeruzelf

In het andere Radar forum en dan een verwijzing naar Kassa? Typisch.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jun 17, 2015 om 11:41
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Tijger,

U heeft gelijk, we hebben op zowel Radar als Kassa gereageerd. Het Radar forum vindt u hier: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=31&t=156663.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 17, 2015 om 11:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@verzekeruzelf

Maakt verder niets uit.

Ik kan uw advies aan de Ts, om nasr het Kifid te gaan, van harte onderschrijven.;-))

Verder adviseer ik anderen om zich niet bij u te verzekeren,:-((

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer