po
door post43 Apr 5, 2013 om 14:56
Garantie & verzekeringen

Vesting finance

Ik heb een zorg verzekering bij FBTO ik heb in 2012 de laatste 3 termijnen niet kunnen betalen,omdat ik te weining inkomsten had.Ik kreeg een schrijven van vesting finace dat ik de som van 958 euro moest overmaken,ik liep 3 termijnen achter 3x193,50 met extra kosten dus 958,00 euro.Nu heb ik alles op alles gezet om binnen 14 dagen dit bedrag te voldoen,anders moest ik voorkomen ,ik heb het bedrag overgemaakt maar hoorde maar niks van FBTO nu kreeg ik een schrijven 2 weken later dat ik was aangemeld bij de cvz wanbetaler,heb hierover gebeld naar de FBTO maar hun zeggen dat het weken duurt dat ze het geld hebben van vesting finance,dus hun trekken lekker rente van alle kosten die binnen komen,tot nu toe heb ik niks meer vernomen van de fbto niet en van vesting finance niet,als je moet betalen krijg je meteen brieven en tellefoontjes dat je moet betalen ,maar als je als klant betaald hebt hoor je niks.vesting finace zijn in mijn ogen een stelletje boeven,lekker geld vangen weken vast houden,en maar rente trekken en je betaald al genoeg incasso kosten,als ik geld overmaak staat het de volgende dag erop waarom bij hun niet.ik weet wel waarom hun worden rijk en wij die net rond kunnen komen armer,en vooral in deze tijd moet je de mensen toch niet in de problemen helpen,en als je betaald hebt direkt aktie,geen weken later.

1391 3 Rapporteer

ve
door vestingfinance - Apr 9, 2013 om 08:51
5 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag Post43,

U heeft een bericht geplaatst op dit forum betreffende Vesting Finance. Vesting Finance neemt alle reacties betreffende haar beleid uiterst serieus.

Graag gaan wij daarom met u in gesprek. Hiervoor hebben wij uw gegevens nodig. Wilt u deze sturen naar klachtencoordinatie@vestingfinance.nl? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Vesting Finance

Klachtencoordinatie

zoekster
door zoekster - Apr 9, 2013 om 09:30
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Of je hebt 4 termijnen die je inclusief incassokosten hebt moeten betalen, of er klopt iets niet.

3 termijnen van 193,50 plus drie keer incassokosten (40 euro) is 700,50. Kan nog een beetje rente bijkomen, maar veel kan dat niet zijn.
Kijk dat nog even na.

Wat heb je overigens een gigantisch hoog maandbedrag bij FBTO. Kan er niet wat aanvullends uit, of heb je iets waardoor je gebruik moet maken van zoveel aanvullende zorg/tandarts?

po
door post43 - Apr 9, 2013 om 09:50
2 Antwoorden / 3 Vragen

wil even graag reageren op het antwoord van vesting finance.
zoals u weet heb ik gereageerd op uw site,bij het klachten forum,alleen nog niks van gehoord.op 02-04-2013.gaat lekker bij jullie