ca
door carolien12 Feb 1, 2004 om 19:26
Garantie & verzekeringen

Waarom geen verzekering

Ik kom niet in de verzekering omdat ik het formelier naar waarheid heb ingevuld en daar werd gevraagd of ik met justitie in aan raking ben geweest en heb gezegd dat het voor kleine overtredingen was en toen werd de verzekering niet goed gekeurd maar de uitvaartverzekering mocht wel dat klopt toch niet ben je eerlijk dan is het ook niet goed.
dus ik ben onverzekerd en heb kleine kinderen die ook niet verzekerd zijn.
kan ik hier wat aan doen of niet?

671 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:33
504 Antwoorden / 8 Vragen

om een eerlijk antwoord te geven kun je me eerst vertellen om wat voor verzekeringen dit gaat.
Is dit een levens verzekering, inboedel ect.
graag uw reactie.
groet: Gery

ca
door carolien12 - Apr 16, 2004 om 12:33
1 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt voor je reactie maar het gaat om inboedelverzekering en aanspraakelijkheidsverzekering ik krijg ze geen van beide.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:33
91 Antwoorden / 0 Vragen

Ga in dit geval met uw probleem naar het maatschappelijkwerk bij u in de plaats.
Zij kunnen u vertellen bij welke maatschapij u wel terecht kunt voor de verzekering.
Er is voor zover ik weet 1 verzekerings organisatie waar mensen die anders niet verzekerd kunnen worden terecht kunnen.
Het zal wel duurder zijn als een gewone maatschapij maar dat weet het maatschappelijke werk meer van.
veel suc6

cl
door claudiaaa - Apr 16, 2004 om 12:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

alle probleemgevallen mbt verzwijging, justieel verleden, of wanbetalende kandidaatverzekerden die uiteindelijk niet verzekerd kunnen worden, kunnen in voorkomende gevallen vaak terecht bij RIALTO, volgens mij in Rijswijk of Den Haag.. deze heeft vaak forse premies, maargoed.

cl
door claudiaaa - Apr 16, 2004 om 12:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

U word op het einde van het aanvraagformulier gevraagd alles eerlijk te hebben ingevuld. Wanneer u ten goede trouw (dus per ongeluk) iets verzwijgt, kan dit tot gevolg hebben dat u niet geaccepteerd word in de verzekering, mocht u ter kwader trouw iets verzwijgen, dan kan dit grotere gevolgen hebben. Wanneer u ergens niet verzekerd word op basis van uw justitiele verleden, dan kunt u overwegen om contact op te nemen met Rialto Verzekeringen, zij zijn gespecialiseerd in dit soort zaken, bedenk wel dat in die orde ook de premie word vastgesteld..

mu
door muncio - Apr 16, 2004 om 12:33
6 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad als je niet meer geaccepteerd wordt betreft een schadeverzekering (inboedel en wa) dan kan je in ergste geval tegen een hogere premie bij RIALTO verzekeren.
Je kan wel gewoon levensverzekeringen aangaan, maar daar heb je weinig aan aangezien je wel graag voor de rest vd familie verzekerd wilt zijn. Je kan als je bij bepaalde hulpverlening instanties hebt aangeklopt regelingen treffen. Vraag hiernaar, maar verzekeringsmaatschappijen doen heel moeilijk bij verzwijgingen, maar ervaring leert ook ga eens shoppen bij verzekeringsmy soms zijn er wel bij die je accepteren als je maar eerlijk bent.