mm
door mmsr Jul 12, 2006 om 12:44
Garantie & verzekeringen

Wachten op teveel betaald bedrag AGIS

Mijn ouders hebben per ongeluk op 30-jan nog betaald voor de maand februari terwijl de zorg.verz was opgezegd per 1-jan. Sinds feb tot en met heden proberen we EUR247.46 van AGIS terug te vorderen zonder succes. Mijn moeder had met een verkeerd referentienummer de nota op 30-01 betaald en AGIS kan het niet vinden in de systemen. We zijn nu 5 maanden bezig geweest met bellen,faxen en het loket te bezoeken. Wij willen nu het geld terug zien en rente over de 5 maanden eisen plus een tegenmoetkoming voor bezine en telefoonkosten. Weet iemand misschien of dit mogelijk is? Het is toch belachelijk dat AGIS 5 MAANDEN lang geld achterhoud?

mvg,

Marco

636 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

johandv
door johandv - Jul 12, 2006 om 21:51
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

In eerste instantie ligt de fout bij uw moeder doordat zij een onjuist ref.nummer van AGIS opgaf. Kan zij door middel vam bv een bankafschrift aantonen dat het bedrag inderdaad door haar betaald is? In dat geval kunt U AGIS hiervan een kopie sturen en erop aandringen dat een en ander thans snel wordt afgehandeld.

ho
door hoofmark - Jul 29, 2006 om 10:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik werk zelf bij Agis en ik weet dat Agis hier heel correct mee omgaat! Bij elk bedrijf gebeuren er weleens dingen die NIET goed gaan! Hier ligt natuurlijk in eerste instantie de fout bij uw moeder.


Mischien moet je eens bellen met Agis en vragen naar de afdeling debiteuren!

mm
door mmsr - Aug 3, 2006 om 09:28
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

De fout ligt in eerste instantie bij mijn moeder, dat klopt. Maar de fout was door ons al snel genoeg opgemerkt. In februari namelijk. Vervolgens zijn we naar de bank geweest, met facturen naar het agis kantoor geweest. Oneindig keer gebeld gefaxt, onlogische respons gekregen op onze klachten. En heden wachten wij nog steeds op ons geld.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer